Ik heb hem indd op 95% zo kan er nog wel iets ontsnappen. Alleen werkt dat niet meer voor de wastegate rattle bij mij.
Alleen als ik hem op 5 of 10% zet heb ik geen rattle.
'08 e91 335i omdat het kan
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
- Type Auto: bmw 335i e92 dct
- Locatie: prov groningen
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
-
- VIP Driver
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
- Type Auto: 335i
Heb zojuist het verschil tussen 70 en 80 procent getest en daar merkte ik niet veel verschil. Er was wel een (relatief) flink verschil tussen 80 en 90 procent. Ik ga dus voorlopig gewoon rijden met 90/95.
5/10 procent is wel heel ver open. Dan komen ze wel heel laat in zeker?
Merk overigens pas echt goed verschil in geluid als de kleppen bijna tot helemaal open staan.
Rij jij trouwens op map 5? Aangezien je de chargepijp van vrsf hebt en een aftermarket intercooler
5/10 procent is wel heel ver open. Dan komen ze wel heel laat in zeker?
Merk overigens pas echt goed verschil in geluid als de kleppen bijna tot helemaal open staan.
Rij jij trouwens op map 5? Aangezien je de chargepijp van vrsf hebt en een aftermarket intercooler
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
-
- VIP Driver
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
- Type Auto: 335i
Thnx! Kijk voor de brommer effe hierzo: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic ... 3&start=30
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
- Type Auto: bmw 335i e92 dct
- Locatie: prov groningen
Ik rijd op map 2 17psi. En als ik weer kan loggen ga ik map 7 rijden 19psi en kijken hoeveel ethanol mijn lpfp wil accepteren.
Als dan alles naar behoren loopt gaat hij op de bank.
En bij 5% dicht is inderdaad gasrespons niet super. Maar ook die kun je met de jb4 aanpassen. Heb hem voorlopig weer op 90/95% staan.
Als dan alles naar behoren loopt gaat hij op de bank.
En bij 5% dicht is inderdaad gasrespons niet super. Maar ook die kun je met de jb4 aanpassen. Heb hem voorlopig weer op 90/95% staan.
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
-
- VIP Driver
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
- Type Auto: 335i
Okeej rij zelf ook in map 2 met 17psi al is dat nog wel met standaard intercooler. Ben benieuwd wat die doet in map 7 en of je brandstof pomp niet over z'n toeren gaat. Kunnen de standaard pompen niet max 40% hebben? Misschien sowieso naar een stage 2 kijken voor 19 psi...
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
- Type Auto: bmw 335i e92 dct
- Locatie: prov groningen
Ik ga eerst e16 proberen en als dat goed gaat e33 proberen. Maar dan moet ik eerst de jb4 weer klaar hebben. Zonder te loggen kom je nergens.
En mocht de lpfp het niet trekken dan kan ik nog kijken voor een walbro 450 pompje. Maar denk zelf dat ik het wel goed vind zo.
pk`s boeien me niet zo meer. Als het maar stabiel is en betrouwbaar.
En mocht de lpfp het niet trekken dan kan ik nog kijken voor een walbro 450 pompje. Maar denk zelf dat ik het wel goed vind zo.
pk`s boeien me niet zo meer. Als het maar stabiel is en betrouwbaar.
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
-
- VIP Driver
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
- Type Auto: 335i
Ja ik snap wat je bedoelt maar of je nu ethanol gaat proberen of niet, een grotere pomp (lees: meer flow) kan nooit kwaad toch. Het is alleen jammer dat het allemaal geld kost
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
-
- VIP Driver
- Berichten: 546
- Lid geworden op: 24 okt 2016, 12:42
- Type Auto: 335i
Heb je er nu een andere in zitten of gewoon geen ethanol meer?bartbes schreef:Mijn brandstofpomp trok het niet eens op e25 in map 5, de ene kan meer hebben dan de andere.
Pure, Vrsf, Phoenix Racing, Tial, Jb4, Mhd, XHP, Bilstein, Strongflex
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1735
- Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
- Type Auto: bmw 335i e92 dct
- Locatie: prov groningen
Die kan ik wel beantwoorden. Een fuel-it stage 2.
En inderdaad is een dikkere lpfp atijd beter maar kost inderdaad allemaal geld.
En inderdaad is een dikkere lpfp atijd beter maar kost inderdaad allemaal geld.
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
- bartbes
- VIP Driver
- Berichten: 331
- Lid geworden op: 22 jun 2015, 21:08
Als je geen ethanol tankt of upgrade turbo's hebt heb je geen andere brandstofpomp nodig. Ik heb met originele turbo's fbo + inlets en een custom 102ron tune op 21 psi gereden en had nog net genoeg aan mijn originele brandstofpomp.
-
- Getting the hang of it
- Berichten: 263
- Lid geworden op: 26 apr 2016, 19:43
+1 op het stabiele en betrouwbare. Nu stage 2+ misschien nog een custom map maar leuk geweest anders houd het nooit opstefankrol schreef:Ik ga eerst e16 proberen en als dat goed gaat e33 proberen. Maar dan moet ik eerst de jb4 weer klaar hebben. Zonder te loggen kom je nergens.
En mocht de lpfp het niet trekken dan kan ik nog kijken voor een walbro 450 pompje. Maar denk zelf dat ik het wel goed vind zo.
pk`s boeien me niet zo meer. Als het maar stabiel is en betrouwbaar.
BMW 2-serie F22 M235i (hb) Mineral Grau
EX (bmw):
BMW 1-serie 5-drs F20 LCi 118i M-sport (aut) Estoril Blau
BMW 3-serie coupé E92 335i (hb) Tiefgrun
EX (bmw):
BMW 1-serie 5-drs F20 LCi 118i M-sport (aut) Estoril Blau
BMW 3-serie coupé E92 335i (hb) Tiefgrun
-
- VIP Driver
- Berichten: 204
- Lid geworden op: 29 feb 2016, 16:38
- Type Auto: BMW E92 335i
Zeg nooit nooit
E92 335i 07