Ziet er wel mooi uit, dat zwarte.
Nu nog een paar stukjes overdoen en je hebt een heel strak interieur. Zeker met die lichte stoelen.
Rsvmakkie's E91 325i
- Giovanni21
- VIP Driver
- Berichten: 606
- Lid geworden op: 15 mar 2015, 23:16
- Type Auto: BMW F36 420i LCI
- Locatie: Den Haag
lekker bezig!
Misschien nog een idee om ook het climate control paneel te nemen van de LCI. Krijg je de chrome/zilveren ringetjes op de knoppen erbij, vond ik persoonlijk wat mooier staan.
Misschien nog een idee om ook het climate control paneel te nemen van de LCI. Krijg je de chrome/zilveren ringetjes op de knoppen erbij, vond ik persoonlijk wat mooier staan.
- rsvmakkie
- VIP Driver
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
- Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
- Locatie: Noord Holland
Is dat een 1 op 1 vervanging Giovanni of moet er nog gecodeerd worden?
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
- Giovanni21
- VIP Driver
- Berichten: 606
- Lid geworden op: 15 mar 2015, 23:16
- Type Auto: BMW F36 420i LCI
- Locatie: Den Haag
Moet helaas wel gecodeerd worden. Had dit zelf daarom gelijk meegenomen bij de upgrade naar CIC.
Functioneel voegt het weinig toe, zijn meer die zilveren randen om de knoppen.
Wellicht dat je die ook nog wel zou kunnen overzetten mocht je de dingen uit elkaar willen halen, scheelt dan weer coderen.
Functioneel voegt het weinig toe, zijn meer die zilveren randen om de knoppen.
Wellicht dat je die ook nog wel zou kunnen overzetten mocht je de dingen uit elkaar willen halen, scheelt dan weer coderen.
- CreativeS
- VIP Driver
- Berichten: 1834
- Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
- Type Auto: E90 325iA VFL
En mag ik vragen wat er dan precies gecodeerd moet worden? Kan dat 'algemeen' gedaan worden of vergt dat behoorlijk wat tijd? En zijn die toetsen niet uitwisselbaar? Je kunt die toetsen namelijk als losse set aanschaffen. Ik kan dan nergens weer die reparatiehandleiding REP-64 11 326 vinden.Giovanni21 schreef:Moet helaas wel gecodeerd worden. Had dit zelf daarom gelijk meegenomen bij de upgrade naar CIC.
-
- VIP Driver
- Berichten: 1188
- Lid geworden op: 06 nov 2014, 14:31
- Type Auto: 123d E87 LCI, 323ci Cabrio E46, Z3 2.8 E36/7, MINI JCW R53, 325xi E90
Er zijn 2 soorten “lci” paneeltjes.Ballistic schreef:Grappig genoeg zit het LCI paneel wel in mijn non-lci wagen. Het is een van de laatste uit 2008.
1 “oud” paneel met zilvere randjes vanaf 03/2007
1 “nieuw” het echte lci paneel met zilvere randjes en ipv de “rest” knop een “all” knop vanaf de echte lci E9x
Niets rijdt zo fijn als een 6 in lijn
- rsvmakkie
- VIP Driver
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
- Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
- Locatie: Noord Holland
Denk toch dat Maik gelijk heeft. Volgens mij heeft de 'all' ook de functie ‘rest’ bij lang indrukken
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
-
- VIP Driver
- Berichten: 1188
- Lid geworden op: 06 nov 2014, 14:31
- Type Auto: 123d E87 LCI, 323ci Cabrio E46, Z3 2.8 E36/7, MINI JCW R53, 325xi E90
Het is toch echt zo.Ballistic schreef:Ik vernoed dat het niet helemaal zo zit. Ik dacht dat Rest een optie is. All is een domme temp synchronizatie functie.
Alle Pre LCI modellen hebben de ''Rest'' functie, alle LCI modellen hebben de ''All'' knop (inderdaad alleen een temperatuur synchronisatie).
Naar mijn weten kun je de All knop wel zo coderen dat hij als Rest functioneert mits de extra waterpomp is ingebouwd (niet alle LCI modellen hebben die)
Overigens heb ik liever de All knop dan de Rest knop, ik heb de restwarmte nog nooit gebruikt maar vind het wel storend dat ik continu aan beide zijde de temperatuur moet instellen.
Niets rijdt zo fijn als een 6 in lijn
- Giovanni21
- VIP Driver
- Berichten: 606
- Lid geworden op: 15 mar 2015, 23:16
- Type Auto: BMW F36 420i LCI
- Locatie: Den Haag
Is volgens mij simpel coderen. Kwestie van de nieuwe hardware aanmelden/aan de auto koppelen.CreativeS schreef:En mag ik vragen wat er dan precies gecodeerd moet worden? Kan dat 'algemeen' gedaan worden of vergt dat behoorlijk wat tijd? En zijn die toetsen niet uitwisselbaar? Je kunt die toetsen namelijk als losse set aanschaffen. Ik kan dan nergens weer die reparatiehandleiding REP-64 11 326 vinden.Giovanni21 schreef:Moet helaas wel gecodeerd worden. Had dit zelf daarom gelijk meegenomen bij de upgrade naar CIC.
Je kunt inderdaad ook het paneel losmaken en de knoppen veranderen.
- rsvmakkie
- VIP Driver
- Berichten: 1003
- Lid geworden op: 02 okt 2016, 14:39
- Type Auto: BMW 325i (2006) Arktis
- Locatie: Noord Holland
Helemaal vergeten, foto's van afgelopen zomer....
Auto staat inmiddels op 145000km (gekocht in Dec 2016 met km stand 112000km met het idee er maximaal 10000km per jaar mee te rijden.....).
Auto rijd echt top en de cic/combox klink heerlijk door de gladen extreme
Volgende mods:
Achteruitrij camera (maart)
Detailen (zodra het mooie weer is )
Alu pedalen (besteld bij ali)
NBT idrive knop (ligt klaar voor montage..)
Volgende onderhoud:
Automaat laten spoelen bij ZF Delfgauw
Motorolie/filter vervangen
Roest weg laten werken op achterklep
Maand geleden een klein deukje gereden in mijn achterbumper.
Ben nu aan het twijfelen deze mee te laten spuiten met de achterklep of kijken naar een M-pakket.
Prijzen voor een compleet m-pakket vallen me echter vies tegen....
Auto staat inmiddels op 145000km (gekocht in Dec 2016 met km stand 112000km met het idee er maximaal 10000km per jaar mee te rijden.....).
Auto rijd echt top en de cic/combox klink heerlijk door de gladen extreme
Volgende mods:
Achteruitrij camera (maart)
Detailen (zodra het mooie weer is )
Alu pedalen (besteld bij ali)
NBT idrive knop (ligt klaar voor montage..)
Volgende onderhoud:
Automaat laten spoelen bij ZF Delfgauw
Motorolie/filter vervangen
Roest weg laten werken op achterklep
Maand geleden een klein deukje gereden in mijn achterbumper.
Ben nu aan het twijfelen deze mee te laten spuiten met de achterklep of kijken naar een M-pakket.
Prijzen voor een compleet m-pakket vallen me echter vies tegen....
Laatst gewijzigd door rsvmakkie op 23 feb 2018, 13:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Bekijk mijn E91 325i Arktis.
- Giovanni21
- VIP Driver
- Berichten: 606
- Lid geworden op: 15 mar 2015, 23:16
- Type Auto: BMW F36 420i LCI
- Locatie: Den Haag
Ik was bij Bavaria Cars 1495 kwijt voor compleet m pakket incl spuiten montage etc.
Vind persoonlijk de upgrade het echt waard.
Op MP staat nu een set voor 250 ofzo. Als je die ergens laat herstellen, spuiten en monteren ben je nog goedkoper uit.
Vind persoonlijk de upgrade het echt waard.
Op MP staat nu een set voor 250 ofzo. Als je die ergens laat herstellen, spuiten en monteren ben je nog goedkoper uit.