Duidelijk verhaal, ik ga ze gelijk bestellen. Zaten bij jou de ontkoppel elementjes er ook bij of moet je die los kopen?Ballistic schreef:De diverter valves blijven wel vast zitten. Zelfs bij Stage2+ hebben we het maar over 18psi/1.25bar. Dat valt allemaal wel mee.
Qua injectors zou ik z.s.m. de index 1's vervangen door nieuwe 12 injectoren.
Er is nu een onregelmatige (te veel) toevoer van brandstof in een aantal cilinders wat waarschijnlijk je eerder beschreven onregelmatige motorloop codes kan veroorzaken. Dit geeft vermogensverlies en een wolk roet uit de uitlaat wanneer je hem op zijn staart trapt alsof je een gechipte diesel rijdt
Erger is waarschijnlijk het lekken van de injectoren wanneer de motor uit staat. Hierdoor zal hij rommelig starten i.v.m. het feit dat er te veel brandstof in de cilinder aanwezig is. Worst case scenario loopt dit langs de zuigerringen naar beneden waar het de olie afbreekt en voor permanente schade aan de zuiger, zuigerringen en zuigerwand kan zorgen.
https://www.fcpeuro.com/products/bmw-fu ... 3537585261 incl levenslange garantie.
https://www.offenga.nl/bmw-onderdelen/m ... -7-564-751