Gisteravond in een paar uurtjes even mijn vacuumleidingen vervangen voor mooie nieuwe verse. Priegel klusje maar goed te doen in een avondje. Kwam net wat te kort om ook de laatste twee te doen maar die doe ik dit weekend nog even.
Ik had de auto met de neus in de garage gezet om een beetje uit de wind te staan. Toen ik net 10 minuten bezig was begon het te regenen dus een goede keuze geweest
BMW E91 335i Touring Le Mans Blue van Mr Bullet (Verkocht)
- Jeremydk
- VIP Driver
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
- Type Auto: BMW E91 335i
- Locatie: Zuid-Holland
Goed gewerkt! Het liefst zou ik dit nu ook willen doen.
E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers
-
- VIP Driver
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 24 okt 2017, 09:20
- Type Auto: 335i Touring
Jij mag niet meer radenGtech schreef:Goed bezig, als ik mag raden is de slang van de turbo aan de kant van de radiator nog niet gelukt
Ik kwam wat slang lengte te kort en toen ik bij de twee moeilijkste stukken uit kwam heb ik maar besloten deze later te doen als ik voldoende slang heb. Aangezien ik de huidige slang in alle gevallen bijna kapot trok.
- Jeremydk
- VIP Driver
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
- Type Auto: BMW E91 335i
- Locatie: Zuid-Holland
Hoe zitten de slangen vast op de connectie? Middels een slangpilaar?
E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers
-
- VIP Driver
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 24 okt 2017, 09:20
- Type Auto: 335i Touring
Ja daar lijkt het wel op idd alleen dan van plastic allemaal dus denk erom dat je ze niet breekt. Standaard gebruikt BMW 3.5mm binnenzijde van de slang. Ik heb brandstofslang gebruikt met binnenmaat van 3.2mm dus moest iets meer drukken om ze er omheen te krijgen. Beetje zuurvrije vaseline deed wonderen.
- Jeremydk
- VIP Driver
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
- Type Auto: BMW E91 335i
- Locatie: Zuid-Holland
En hoeveel lengte had je in totaal ongeveer nodig?
E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers
- CreativeS
- VIP Driver
- Berichten: 1834
- Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
- Type Auto: E90 325iA VFL
Even inhaken op dit bericht... ik heb gewoon de Stereo in mijn BMW (ik zie geen andere optiecode), echter wel subs onder de stoelen, maar geen tweeters en versterker. Enige wat achterin ligt is de MULF. Maar subs zitten toch standaard in de diverse BMW's?Darudevampire schreef:De gradaties van audio zijn;
- Stereo (zonder tweeters voor)
- HiFi (met versterker, tweeters voor en subs)
- HiFi Prof (H/K, versterker en subs)
- Individual
Het klopt wel dat de HiFi subs niet tot hun recht komen met je huidige versterker
-
- VIP Driver
- Berichten: 346
- Lid geworden op: 24 okt 2017, 09:20
- Type Auto: 335i Touring
Gisteravond mijn achterste schijfremmen vervangen voor nieuwe Brembo coated discs. Ze zaten goed vast op de naaf. Mooi de boel even goed schoongemaakt en alles weer even gecontroleerd. De remschoenen voor de handrem waren nog van een prima dikte.
Komende zaterdag weer even een paar dingen aanpakken en dan gaan we een mooie roadtrip maken met de BMW door Europa
Komende zaterdag weer even een paar dingen aanpakken en dan gaan we een mooie roadtrip maken met de BMW door Europa
- Jeremydk
- VIP Driver
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
- Type Auto: BMW E91 335i
- Locatie: Zuid-Holland
Nice! Nu Kun je weer “goed geremd” de weg op.
E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers