Dre's Cabrio E93 335i DCT

Plaats hier de foto's van jouw BMW E9x
Plaats reactie
Dre-ier
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 dec 2018, 21:17
Type Auto: F83 M4 - E93 335i DCT

langenr schreef: 06 sep 2021, 17:11 Ik heb de comfort access ook uitgezet, simpelweg een zekering getrokken, uit mijn hoofd zekering 61?

Gave 308 overigens, lijken me superleuke auto's
Ik zal de zekering eens bekijken :ja: Dank voor de tip... en anders de Bimmercode App!

De 308 is gekocht als een project en dat is leuk, ik mag graag sleutelen!
Maar het rijdt wel effe wat anders dan een E93 335i of een moderne Ferrari. Leuk voor een paar zwoele zomer avonden..maar voor het echte werk stap ik liever in een moderne auto (ik zal er niet mee naar Italie rijden zoals met de California of de E93)... Maar misschien zegt dat meer over mij :roll: 001



UPDATE DIFF: Ander diff maakt toch (MEER!!) herrie dan mijn originele :shock: :roll: .. nu aan het kijken wat te doen.. revisie van mijn oude wordt 6-700 euro ex inbouw en ik ben benieuwd of ik mijn geld terug krijg van het gekochte diff ..
De pest is echt dat ik slechthorend ben en ik heb snel even een stukje met de kap open gereden... dacht dat het goed was.. had ook mijn hoorapparaten niet in ...
Later even met de vrouw en de kap dicht gereden.. jankt hij erger dan mijn ex (diff dan he!!)..
op zo'n moment wordt je weer even met je neus op de feiten gedrukt: je bent slechthorend!! :(


Auto-didact
Dre-ier
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 131
Lid geworden op: 24 dec 2018, 21:17
Type Auto: F83 M4 - E93 335i DCT

Diff is uiteindelijk weer vervangen en nu is het gelukkig goed. Inmiddels kan ik het diff in 3 a 4 uur tijd wisselen :-P
Eerdaags eens goed wassen en poetsen en dan gaat hij in de verkoop!
Zaterdag de nieuwe aanwinst ophalen :Mpower:
Als iemand een goede en betaalbare 335i cabrio zoekt... laat maar horen. A.s. weekend op Marktplaats!

Ging sneller dan ik had verwacht!
VERKOCHT!
Auto-didact
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Showroom & Projecten”