E90 LCI van Tristan

Plaats hier de foto's van jouw BMW E9x
Plaats reactie
discopiloot
Just getting started
Just getting started
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 apr 2020, 19:43
Type Auto: BMW 3 serie E90 LCI

Een paar maanden geleden heb ik me hier al voorgesteld, ik ben Tristan - 24 jaar oud en sinds kort BMW-rijder.
Ik kom van een saaie Skoda Fabia diesel waar ik totaal niet blij van werd. Na een aantal jaar trouwe dienst, tijd voor wat anders!
Zo ben ik terecht gekomen bij een mooie E90 LCI uit 2010 die slechts 90.000 op de klok had tijdens aanschaf.

Afbeelding

Aangezien ik nu wél een auto heb waar ik blij van wordt leek het mij leuk om een blog/post bij te houden met alle veranderingen.
En dat worden er best veel betrap ik mezelf al op :-)

Vandaag de ruiten laten tinten vanaf de B-stijl, met 20% lichtdoorlaatbaarheid. Erg geslaagd al zeg ik het zelf!

Afbeelding

Binnenkort nog meer veranderingen waaronder:
  • Andere einddemper met dubbele uitlaat. Vind die standaard brievenbus echt verschrikkelijk.
  • Smoked black dynamische zij-knipperlichten.
  • 18 inch Monaco GP2 velgen. Op de huidige set komen winterbanden.
  • Upgraden iDrive systeem, groter scherm en/of Android unit.
  • LED angel eyes (al besteld maar nog niet geleverd)
  • Zwarte kidney grille
  • Vast nog veel meer...
Mocht er iemand nog tips/tricks hebben voor de E90 dan zijn deze zeker welkom aangezien ik nieuw ben bij BMW 001

Groetjes!


Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Benieuwd naar je Angel Eyes upgrade. Altijd fraai, een E90 LCI, maar ik ben dan ook bevooroordeeld. :mrgreen:
discopiloot
Just getting started
Just getting started
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 apr 2020, 19:43
Type Auto: BMW 3 serie E90 LCI

Ja dat maakt hem net ff wat frisser nog! Verder vind ik dit nog steeds een van de mooiste BMWs 😀
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Ik heb in mijn auto’s H8 GP Thunder 7500k lampen in de angel eyes zitten. Niet zo fel als echte LED’s, maar net wat frisser inderdaad. Verder helemaal gelijk, ik vind de E90 LCI en E91 LCI de mooiste 3’ers gemaakt. :ja:
Spoiler
Afbeelding

Afbeelding
discopiloot
Just getting started
Just getting started
Berichten: 6
Lid geworden op: 19 apr 2020, 19:43
Type Auto: BMW 3 serie E90 LCI

Ik was je eigen thread al aan het afzoeken inderdaad, haha. Wat een verschrikkelijk mooie wagen, je 330D! Mooie mods ook.

Ik ga die lampen in gedachten houden voor als de LEDs tegenvallen. Mooi om te zien dat de buitenste ring goed verlicht wordt. Zeker op de 1 zie je dat goed!

Thanks :-)
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Thanks! Ik ben er inderdaad ook nog steeds heel blij mee en voorlopig gaat die niet weg! 8)

De ringen zijn inderdaad vooral goed op de 118i gelukt, bij de E90 zijn de buitenste ringen helaas net wat minder verlicht. Het is te doen hoor, maar je merkt goed dat het design van de E90 LCI net ff wat minder is. Maar dat heb je dan ook bij de originele lampen natuurlijk.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Showroom & Projecten”