BMW E90 - Youngtimer

Plaats hier de foto's van jouw BMW E9x
Plaats reactie
jasperaap
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 apr 2020, 19:06

Ik had op het voorstelforum mijn auto al gezet. Heb na aanschaf letterlijk alles eraan laten doen zodat de E90 "een tweede leven" als Youngtimer kan aangaan.
1 augustus ga ik de auto samen met een echte poetser poetsen.

De auto is terug van Gijsbertsen. Helaas dikke pech ook al klopten alle bonnen van vorige verkoper moest er veel aan gebeuren. Hij is nu helemaal droog en hele onderstel is strak. Heb in plaats van standaard schokbrekers er een Cobra Evo 1 schroefset onder late zetten, was goedkoper en nog een jongensdroom. Verder nieuw logo op achterklep en frisse zijknippers.

- Schokbrekers
- Schijfremmen
- Zwetend blok
- Draagarmen
- Lambdasondes
- Nieuwe achterklepveren

Nu is het lampje helaas (weer) gaan branden. Katalysator, geen haast en kijk toch naar goede aftermarket alternatieven. Originele is me te duur en niet nodig wat mij betreft.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Ray320
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2983
Lid geworden op: 20 apr 2019, 17:52
Type Auto: Een touring

Mooie E90. :ja:
Wat voor motor zit erin en heeft de auto veel kilometer gelopen?
E91 320i :Mpower:
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Obv het kenteken n 320i :wink:
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Youngtimer.....mijn gevoel zegt dat die e9x nog niet zo heel lang is vervangen, maar dit model is ook alweer 16 jaar oud. Tijd vliegt!
jasperaap
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 apr 2020, 19:06

Ray320 schreef: 01 jul 2020, 14:11 Mooie E90. :ja:
Wat voor motor zit erin en heeft de auto veel kilometer gelopen?
Inderdaad een 320i met 150 pk. Vergeef me de exacte motor maar zoveel zitten zoeken naar betrouwbaarheid. Ketting was al vervangen, ik ben nu even los gegaan.

En hij heeft 237K gelopen.
Plan is om m iig 4 jaar te rijden en rij niet zoveel, wordt ie met 285K verkocht. Levert ie vast nog klein beetje op maar reken op weinig.
jasperaap
Just getting started
Just getting started
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 apr 2020, 19:06

Arjan schreef: 01 jul 2020, 15:34 Youngtimer.....mijn gevoel zegt dat die e9x nog niet zo heel lang is vervangen, maar dit model is ook alweer 16 jaar oud. Tijd vliegt!
De nog frisse moderne look heeft ervoor gezorgd dat ik deze auto koos. Dit model is geproduceerd tussen 2005 en 2012, wel een LCI versie erbij.

Zo kom ik zakelijk fris over met een degelijke auto, wil wel professioneel overkomen. Veel youngtimers zijn net een tikkeltje te ouderwets. kost me prive 43 euro netto.

Als de zaken blijven gaan zoals ik hoop misschien tegen 2025 mezelf verwennen met een dikkere bak.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Showroom & Projecten”