Ja lijken wel replica's te zijn en nee hoor geen spacers, 19x 8,5j voor en 19x 9,5j achter met beide ET35.Dutch79 schreef:Dit zijn Rowhe replica's dan? Concave ziet er meestal goed uit!
Vooraan 8J en Achter 9J neem ik aan?
Heb je nog spacers gebruikt?
Bij maakt het blijkbaar toch niet zoveel uit, die oil cach can, vangt wel olie op maar gedeeltelijk, als ik de darm eraf neem bij de EGR behuizing is er nog steeds olie .stefankrol schreef:Heb mij inlaat er afgelopen weekend af gehad (chargepipe) en die was helemaal schoon dus mijn occ doet zijn werk goed.
En bij koudstart en een paar dagen stilstand, vooral met zeer koud weer, toch een behoorlijke blauwe pluim, hoe hoger de buitentemp's hoe kleiner de pluim.
En toch is het olieverbruik vrij normaal, zo'n liter per 6000km. (10W40) Zal mij er maar niet zo druk om maken.
Klopt precies wat je schrijft, lijken inderdaad Röwhe kopie's met iets smallere spaken.hummer01 schreef:Mooie wielen
Moest 3 keer kijken voor ik zag dat het een ander merk was(de spaken zijn iets smaller en hebben een ronding)
Welk merk is het ?
Het merk rowhe snap ik trouwens ook niet helemaal. Er is maar 1 model in de collectie.
Merk is AW Concave en zijn in Nederland enkel verkrijgbaar bij Hunter Banden.
Ja, bij Röwhe willen ze het blijkbaar niet snappen dat een breedset voor de 3 series zeer gewenst zou zijn.
Volgens info van een paar invoerders vind Röwhe dat niet nodig, te duur om een nieuwe mal te maken!?
De witte letters op de spaak en de letters op de velgnaaf heb ik zelf verzonnen want vond het origineel nu niet echt, ehm....origineel..