435i BR-Performance stage 2

Plaats hier de foto's van jouw BMW E9x
Plaats reactie
RobRoelofs
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 291
Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53

:ja:


DennisM5
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 916
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:32
Type Auto: BMW F10 m5

Roland schreef:Goed man, dat je er zo happy mee bent.

Mooie waarden :ja:

Waarom gebruik je geen inleg sportfilter. Dus sportfilter in originele behuizing?

Ben er zelf ook over aan het dubben. K&N of ITG :|
Thanks Roland,

De open filter maakt nu wel een erg mooi geluid 001 nog even erop laten :ja:
F10 m5
DennisM5
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 916
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:32
Type Auto: BMW F10 m5

:ja:
F10 m5
Nyls
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 300
Lid geworden op: 28 jan 2013, 15:09
Type Auto: BMW F82 M4
Locatie: Gelderland / Zuid-Holland

Dennis waar is je mooie grafiek? :wink:

F82 M4 - Azuritschwarz
F36 435i - Carbon Black
F10 535D - Carbon Black
E92 335D - Moonstone
E46 330ci - Sapphire Black
E36 320ci - Sterling Silver
Gebruikersavatar
Ballistic
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 707
Lid geworden op: 09 aug 2016, 11:32
Type Auto: BMW E91 335i N54

Dennis335i schreef:Net terug van een lange en gezellige dag van br-performance met mijn 435i 001
Ten eerste echt een super bedrijf met hele aardige mensen.en mooi een leenauto gekregen voor naar het centrum te gaan :ja:
Maar wat loopt hij nu toch hard. Ben helemaal happy ermee.ik heb meteen de downpipe laten aanpassen en het geluid is ook veel beter.hij blijft maar doortrekken ook op hoge snelheden.
Resultaat zijn jullie benieuwd naar he: 395 pk en 540 nm. ik heb een airintake van bms erop maar ze adviseerde mij toch de oem filter erop te zetten omdat deze teveel warme lucht aanzuigt.
Grafiek plaats ik morgen even. Het is nu wel een hele andere auto.
Mannen van br-performance bedankt voor alles :ja:
De OEM intake is te beperkt voor het vermogen wat je draait. Dit zal erg veel stress op je turbo's geven (happen naar lucht)

Het aanzuigen van die warme lucht met je BMS intake is enkel bij stilstand. Wanneer jij gaat rijden, zeker bij volgas, zal de motor een veelvoud van de motorruimte inhoud gebruiken en dus koude lucht van buiten trekken.
Uiteindelijk zal het verschil verwaarloosbaar zijn. Lekker die DCI intake blijven gebruiken :ja:

Waar zijn de foto's? :Hosanna:
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Ik had die dual cones ook op de 135i. Was misschien niet ideaal qua luchtvoorziening, maar dat geluid als je het pedaal intrapt :Hosanna:

Mooi dat je nog tevredener (.) bent als voorheen :ja:
DennisM5
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 916
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:32
Type Auto: BMW F10 m5

Ja het geluid is heerlijk van de bms :ja:
Foto's moet ik me weer even in verdiepen qua plaatsen. 001
F10 m5
Plaats reactie

Terug naar “E9x: Showroom & Projecten”