Navirem inbouw, tegen diefstal navi van f10,f11,20,22,30,32,80,82,83 Binnenkort ook f45 en f46

Schadenet Van Duin. Een begrip op het gebied van schadeherstel aan personenauto’s en (lichte) bedrijfswagens voor de particuliere en zakelijke markt. Daarnaast groot liefhebbers van BMW.
Plaats reactie
AutoschadeVanDuin
Sponsor
Sponsor
Berichten: 269
Lid geworden op: 05 jan 2016, 13:43
Type Auto: BMW
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Zoals u weet wordt er heel vaak navigatie gestolen uit de nieuwere types van BMW.

Als dat u overkomt is het altijd lastig, u bent de auto een paar dagen kwijt voor herstel, er treedt een hoop ergernis op, er komt veel geregel bij kijken en vergeet het eigen risico niet!

De kosten voor het vervangen van een ontvreemd geïntegreerd systeem, dat meestal uit verschillende componenten is opgebouwd, kunnen oplopen tot een bedrag van meer dan € 7000,-.

Een navigatiesysteem van BMW kan, zonder NaviRem, binnen 90 seconden worden gedemonteerd. Met de aanwezigheid van een NaviRem wordt de autokraker geconfronteerd met een extra barrière waarbij hij licht nodig heeft en geluid moet maken. Dit zijn juist zaken die een kraker wil vermijden. Dit in combinatie met de extra tijd die nodig is, maakt het onaantrekkelijk het navigatiesysteem te stelen.
Door het innovatieve ontwerp van de NaviRem hoeft u als bestuurder geen extra handelingen te verrichten. Geen gedoe dus met afdekkappen of afneembare frontjes! Bovendien is de NaviRem voor u als bestuurder geheel onzichtbaar. Via raamstickers en/of spiegelkaart wordt aan de buitenwereld kenbaar gemaakt dat het systeem is beveiligd met een NaviRem.

Veel leasemaatschappijen laten het preventief inbouwen en zeggen dat er nog geen navigatie is gestolen sindsdien.


Wij kunnen voor u een Navirem inbouwen bij de volgende types:

-1 Serie F20.
-2 Serie F22 (Active tourer en Grand tourer volgen binnenkort!)
-3 Serie F30
-4 Serie F32
-5 Serie F10

Ondertussen is het al in verschillende types ingebouwd van 116i tot M4.

De kosten voor de Navirem en het inbouwen ervan komen op €325,- incl BTW


Afbeelding
Laatst gewijzigd door AutoschadeVanDuin op 21 sep 2016, 07:28, 2 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Andre325d
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 268
Lid geworden op: 19 jul 2008, 22:12
Type Auto: BMW F31 320da M sport - M Performance Power Kit
Locatie: Achterhoek

ik heb de Navirem er nu aan jaar inzitten en merk er niets van (wat ook de bedoeling is).Geeft me wel een wat veiliger gevoel wanneer ik mijn auto ergens op een duistere plaats moet parkeren. Verder geen rammeltjes oid waar ik initieel wel bang voor was. Kan hem dus alleen maar aanraden.
BMW 320Da M sport - M Performance Power Kit - M Performance Brembo remmen - 20" Kelleners Munchen
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

Maar wat is het nu dan? Ik zie wel een auto waar de navi al uit is... Dat is niet de bedoeling lijkt me :P
:koffie:
stefankrol
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1735
Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
Type Auto: bmw 335i e92 dct
Locatie: prov groningen

Systeem werkt zo goed, voor dat ze de foto konden nemen was de navi al gestolen :Hosanna:
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

:lol:
:koffie:
Gebruikersavatar
Andre325d
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 268
Lid geworden op: 19 jul 2008, 22:12
Type Auto: BMW F31 320da M sport - M Performance Power Kit
Locatie: Achterhoek

Het is een speciale beugel die om je navigatie systeem wordt geplaatst (achter je dashboard), die je niet (eenvoudig) kan verwijderen en die ervoor zorgt dat je Navigatie systeem niet gestolen kan worden.Aangezien ik bij meerdere bekende van mij heb gezien wat een ravage ze in je auto aanrichten bij het stelen, heb ik de navirem laten plaatsen.
BMW 320Da M sport - M Performance Power Kit - M Performance Brembo remmen - 20" Kelleners Munchen
Gebruikersavatar
Rudlof
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 144
Lid geworden op: 01 feb 2014, 19:26
Type Auto: E91 318dA

Dat zou er standaard op, in of rond moeten zitten m.i.

Na 7 inbraken :wtf: en 1 maal de hele auto weg :evil: wordt het duidelijk hoe eenvoudig één en ander is voor de kandidaten ontleners op lange termijn.
stefankrol
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1735
Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
Type Auto: bmw 335i e92 dct
Locatie: prov groningen

Je hebt al 7 inbraken meegemaakt en 1x hele auto weg?
Misschien tijd om te verhuizen?

Vorige eigenaar van mijn auto had ook een stuurslot erop. (grote gele buis)
Waar ik woon durf ik de auto zelfs wel van het slot te parkeren. Hij heeft ook vaak genoeg thuis al van het slot een nachtje gestaan.
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
AutoschadeVanDuin
Sponsor
Sponsor
Berichten: 269
Lid geworden op: 05 jan 2016, 13:43
Type Auto: BMW
Locatie: Oudewater
Contacteer:

De navirem is zo ontwikkeld dat er heel veel tijd in gaat zitten om hem weer te demonteren. en doormiddel van kleine stickertjes op de ramen zien de geoefende dieven dat het niet de moeite waard is, of het risico te groot is om eraan te beginnen.

Het brengt nogal wat last en ergernis met zich mee als de navigatie gestolen wordt. Veel verzekeringsmaatschappijen vergoeden al niet eens meer de volle 100% van de waarde van de origineel geleverde navigatie.

Wij hebben het in alle auto's van ons zelf en van een aantal klanten ook het systeem ingebouwd en daar is tot nu toe geen poging (meer) gedaan om het eruit te stelen.

Bmw zou eigenlijk zelf moeten zorgen dat het niet meer kan gebeuren, maar die bouwen liever een alarm in (na de diefstal) met een extra kastje.
Gebruikersavatar
joskuiper
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 966
Lid geworden op: 22 mei 2013, 19:29
Type Auto: BMW F31 328i M-sport
Locatie: Staphorst

Verkopen jullie niet die raamstickertjes los? :mrgreen:
Fanatiek hobby-poetser
AutoschadeVanDuin
Sponsor
Sponsor
Berichten: 269
Lid geworden op: 05 jan 2016, 13:43
Type Auto: BMW
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Goedemiddag Jos,

Helaas kunnen we dat niet doen, want dan gaat de geloofwaardigheid van het product natuurlijk weg. Wij krijgen deze sets compleet aangeleverd, dus blijven we dan met een set zitten waar we niets aan hebben.

Met vriendelijke groet,

Rick van Duin
AutoschadeVanDuin
Sponsor
Sponsor
Berichten: 269
Lid geworden op: 05 jan 2016, 13:43
Type Auto: BMW
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Hier nog een paar foto's van het inbouwen van de navirem. De navirem zelf staat niet op de foto's omdat anders het dievengilde ook meekijkt.

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
AMV070
Just getting started
Just getting started
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 mar 2016, 09:22
Type Auto: BMW 320dA EDE (F30)

Hoi Rick,

Ik overweeg om de Navirem in te laten bouwen. Als is het maar omdat er binnen 20 meter van mijn BMW twee andere BMW's staan geparkeerd met een Navirem er in (te zien aan raamstickers).

Nu wordt ik bijna gedwongen er ook één te kopen. 001
Want als het dievengilde hier toe gaat slaan weet ik wel wie de pineut gaat worden....

Nu zit ik met één vraag. Ik overweeg ook nog een retrofit parkeercamera in te laten bouwen.
Ik weet dat je dan aan de achterkant van de unit moet zijn om wat kabels aan te sluiten. Kom je na de inbouw van de Navirem nog bij de bekabeling? Of is het eenmaal een Navirem er in echt over met het maken van aanpassingen aan de unit?
Nu: F30 320dA EDE (2012) --> Take a look
Vroeger: E46 320d Touring
AutoschadeVanDuin
Sponsor
Sponsor
Berichten: 269
Lid geworden op: 05 jan 2016, 13:43
Type Auto: BMW
Locatie: Oudewater
Contacteer:

Goedemorgen,

Als jouw auto de enige in de rij is zonder navirem, dan is het wel handig om er ook één in te zetten. Helaas kunnen de units er dan niet meer uit, dus als je nog een achteruitrijcamera wilt zul je die eerst in moeten laten bouwen.

Groeten,

Rick
Gebruikersavatar
AMV070
Just getting started
Just getting started
Berichten: 45
Lid geworden op: 10 mar 2016, 09:22
Type Auto: BMW 320dA EDE (F30)

Bedankt voor de reactie Rick. Ga ik eerst alles in orde maken en neem ik daarna contact met je op.
(hopelijk dat het dan niet te laat is en al slachtoffer van diefstal ben geworden)
Nu: F30 320dA EDE (2012) --> Take a look
Vroeger: E46 320d Touring
Plaats reactie

Terug naar “Autoschade Van Duin”