BMW PS garantie

Post hier je BMW gerelateerde topics van algemene aard :)
Plaats reactie
ThomV
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 939
Lid geworden op: 25 okt 2012, 09:27
Type Auto: F11 530D, E61 525d

Joop schreef:Lijkt mij ook...

...die M5 is wel schitterend; is dat nou dezelfde als op BimmerFest met de Akrapovic uitlaat Thomas?
Het was wel dezelfde kleur maar niet dezelfde auto.

Afbeelding


Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Leek me al een one-of-a-kind kleurtje; maar nu al bijna (te) gewoon... :wink:

Wel erg fraai wanneer het zonnetje er op staat.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

ThomV schreef:Er staat een pracht van een M5 te koop in Eemnes en de fantastische individual kleur champagner quartz :In love:

http://www.nederlandmobiel.nl/tweedehan ... pm/3537899

Maar mocht je over de grens gaan kijken en je hebt nog een Duitse tolk nodig dan hou ik me graag aanbevolen hoor 001

Maar serieus, als het echt zo werkt als door jou hierboven opgetekend dan is het inderdaad een koopje voor de 900 euro. 'No brainer'!
Ja het is echt zo :ja:
Heb gister nog telefonisch contact gehad, voor 985 Euro ex btw krijg je dan 24 maand PS garantie. Deze prijs is gebaseerd op een technisch perfecte auto waar niks meer aan hoeft te gebeuren tijdens de PS keuring.

Ik vind die kleur ook fantastische, helemaal als hij is uit gevoerd zoals het kanon dat bij Keram te koop staat :In love: Foto's zijn beschikbaar als je deze auto opzoekt via de bmw.nl site onder PS occasions.
Beetje vreemd dat er een grill in deze auto zit met nightvision camera, want op de optielijst van deze auto staat dat helemaal niet vermeld...
Heb de verkoper ook al 2 x gemaild met wat meer vragen etc, maar die reageerd ook niet meer...
Ze willen blijkbaar geen auto's verkopen :?
Alpina B5 Biturbo
76chriss
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 133
Lid geworden op: 18 dec 2011, 20:08
Type Auto: BMW 1M VO

Zou PS verlengen dan toch/ook mogelijk zijn door opnieuw een PS keuring te laten uitvoeren???
Voor €1000 BMW PS garantie kopen op een M5 F10 zou natuurlijk echt het spreekwoordelijke koopje van de week zijn. Succes, maar ben benieuwd of er geen 'addertje...' is.
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

76chriss schreef:Zou PS verlengen dan toch/ook mogelijk zijn door opnieuw een PS keuring te laten uitvoeren???
Voor €1000 BMW PS garantie kopen op een M5 F10 zou natuurlijk echt het spreekwoordelijke koopje van de week zijn. Succes, maar ben benieuwd of er geen 'addertje...' is.
Ja ik vind het ook een koopje voor zo'n auto maar heb alles zwart op wit staan.
Alpina B5 Biturbo
angel335
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4221
Lid geworden op: 03 feb 2011, 21:22
Locatie: prov. utrecht

Die 900 euro kost het natuurlijk alleen als de auto in topstaat is,dat staat ook in de mail.
Alle kostten voor het in topstaat brengen zijn voor rekening koper.
Maar is zeker een goede deal, 900 euro bij een M5 zijn als de bekende druppels op een kokende....moter :mrgreen:
F10 535IX
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

angel335 schreef:Die 900 euro kost het natuurlijk alleen als de auto in topstaat is,dat staat ook in de mail.
Alle kostten voor het in topstaat brengen zijn voor rekening koper.
Maar is zeker een goede deal, 900 euro bij een M5 zijn als de bekende druppels op een kokende....moter :mrgreen:
Klopt alle punten die worden ge-checked staan hier duidelijk omschreven: https://www.bmw.nl/nl/content/bmw-premi ... check.html

Je kan ook altijd eerst nog een aankoopkeuring laten doen met de desbetrevende occasion bij een BMW dealer voordat je de auto daadwerkelijk koopt.
Alpina B5 Biturbo
ThomV
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 939
Lid geworden op: 25 okt 2012, 09:27
Type Auto: F11 530D, E61 525d

Folkert schreef: Ik vind die kleur ook fantastische, helemaal als hij is uit gevoerd zoals het kanon dat bij Keram te koop staat :In love: Foto's zijn beschikbaar als je deze auto opzoekt via de bmw.nl site onder PS occasions.
Beetje vreemd dat er een grill in deze auto zit met nightvision camera, want op de optielijst van deze auto staat dat helemaal niet vermeld...
Heb de verkoper ook al 2 x gemaild met wat meer vragen etc, maar die reageerd ook niet meer...
Ze willen blijkbaar geen auto's verkopen :?
Heb hem even opgezocht. Tja, wat zal ik zeggen... prachtig ding!

Die night vision cam in de linker grille is inderdaad een retro fit. Esthetisch misschien niet helemaal verantwoord maar wel een fijne optie.
Gebruikersavatar
Marc
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 14738
Lid geworden op: 13 jul 2010, 11:24
Type Auto: E71 BMW X6 50i Xdrive
Locatie: Rosmalen

Folkert schreef:Goed nieuws!!
Heb contact gehad met BMW and guess what..
Het is wel degelijk mogelijk om een BMW onder de PS garantie te brengen die is aangekocht bij een universele garage of particulier.

Antwoord dat ik terug kreeg van BMW:

Geachte Heer,
In principe is het mogelijk. De auto zal dan door ons volgens de “premium-selekt” normen beoordeeld moeten worden. De keuring zal een uur in beslag nemen, dit kost € 85,00
De eventuele kosten welke daaruit voortkomen zijn voor uw eigen rekening.
(o.a. niet meer dan 60.000km, banden minimaal 4mm profiel, schades rondom beoordelen/herstellen)

Ook zal de premie voor premium-selekt betaald moeten worden
(voor een 6-cilinder diesel is dit bijvoorbeeld € 600,00)
Voor de door u opgegeven BMW M5 zal de premie € 900,00 bedragen.
Alle opgegeven bedragen zijn ex BTW


In mijn ogen is dit dus een koopje gezien de garantie periode van 24 maand :ja:
Lijkt me een goede deal, ik heb me de X6 hetzelfde gedaan maar deze kosten waren iets hoger, 1900 euro!
Ook een koopje als je weet wat ik al stuk heb gehad. :mrgreen:
Afbeelding
BartM3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2371
Lid geworden op: 23 nov 2008, 16:05
Type Auto: E93 M3 - Rubinschwarz
Locatie: Noord-Brabant

Marc schreef:
Folkert schreef:Goed nieuws!!
Heb contact gehad met BMW and guess what..
Het is wel degelijk mogelijk om een BMW onder de PS garantie te brengen die is aangekocht bij een universele garage of particulier.

Antwoord dat ik terug kreeg van BMW:

Geachte Heer,
In principe is het mogelijk. De auto zal dan door ons volgens de “premium-selekt” normen beoordeeld moeten worden. De keuring zal een uur in beslag nemen, dit kost € 85,00
De eventuele kosten welke daaruit voortkomen zijn voor uw eigen rekening.
(o.a. niet meer dan 60.000km, banden minimaal 4mm profiel, schades rondom beoordelen/herstellen)

Ook zal de premie voor premium-selekt betaald moeten worden
(voor een 6-cilinder diesel is dit bijvoorbeeld € 600,00)
Voor de door u opgegeven BMW M5 zal de premie € 900,00 bedragen.
Alle opgegeven bedragen zijn ex BTW


In mijn ogen is dit dus een koopje gezien de garantie periode van 24 maand :ja:
Lijkt me een goede deal, ik heb me de X6 hetzelfde gedaan maar deze kosten waren iets hoger, 1900 euro!
Ook een koopje als je weet wat ik al stuk heb gehad. :mrgreen:
Hey Marc! Bij welke dealer heb jij dat gefixt?
Een M3 rijden door de hele dag papieren tijgers te temmen... Kan het nog beter?
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”