Gefinancierde Bmw.

Post hier je BMW gerelateerde topics van algemene aard :)
Plaats reactie
BMW86
Just getting started
Just getting started
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2018, 13:34

Misschien een rare vraag.
Zijn er mensen hier die het willen delen met een gefinancierde auto?
Mag ook pb ik zou er graag wat info over willen (voor, nadelen, waar op letten) Ik plunder altijd me spaarrekening als ik een auto koop maar ik hoor zoveel over financieren of een deel ervan.
Zodat er een grotere buffer overblijft op de rekening.

Alvast bedankt.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Onderwerp verplaatst, dit is geen voorsteltopic :idea:
-Moderator Team


Gebruikersavatar
Sanders
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1015
Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
Type Auto: E90 318i 2009
Locatie: Maastricht

Met financieren bedoel je dan een lening afsluiten, of een lease contract?

Beide hebben voor- en nadelen natuurlijk.
Als je vindt wat bij je persoonlijke situatie past hoeft het allemaal geen drama te zijn imo
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan :Mpower:

325i Monaco Blue Showroom (gestolen)

318i LCI Titansilber Showroom
BMW86
Just getting started
Just getting started
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2018, 13:34

Ja ik zou graag wat ervaringen willen horen
Financieren, of private lease.
Ben toch wel benieuwt of er hier ook mensen zijn die dit hebben. En of zei dit willen delen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Ik persoonlijk denk altijd:

De lening of lease kost extra geld.

Hypotheek ok, de rest gewoon handje contantje

Maar eh ... je hebt net 2 maanden een auto,
Weer iets nieuws op t oog??


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
sitechris
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 241
Lid geworden op: 22 jul 2017, 18:12
Type Auto: BMW M135i xDrive (2023)
Contacteer:

Leasen kan nog interessant zijn vanwege schaalvoordelen van leasemij bij inkoop van een auto en natuurlijk de lage rente die je betaalt. Wel geldt dat er altijd een andere partij aan je verdient. Maar leasen kan handig zijn als je het bedrag niet op tafel kunt leggen.

Voor leasen (en mss ook financiering, moet je even uitzoeken) geldt dat je wel een registratie in Tiel krijgt (BKR)

Mijn voorkeur heeft het sowieso om zo weinig mogelijk schulden te maken, dus ik betaal zelf altijd direct.
Bezoek ook mijn blog: http://www.driveaholic.nl
BMW86
Just getting started
Just getting started
Berichten: 26
Lid geworden op: 23 sep 2018, 13:34

Ja ik betaal liever ook direct, maar het was gewoon ter info misschien zeggen ervaren mensen dat het gunstig kan zijn te ja of te nee. ik hoor er zoveel over.

Nee joh ik wil voorlopig nog niks anders
Meestal ben ik er na anderhalf tot twee jaar wel op uitgekeken, dus dan zien we wel verder, de e90/92 m3 Dct blijft hoog in de lijst, alleen niet echt een daily. En prijzen lopen snel op voor een mooi exemplaar.
Celiske
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 518
Lid geworden op: 03 aug 2011, 07:54
Type Auto: E90 LCI 320dA
Locatie: Belgie

Ik heb ook een deel bijgeleend om de koop van mijn wagen te kunnen realiseren. Natuurlijk heb ik voor mijn eigen uitgemaakt of het extra geld dat in intrest gaat gerechtvaardig is voor de tijd dat ik overbrug om het kapitaal al te kunnen krijgen. En als ik dat extra bedrag nog kan lospingelen is het alsof ik de wagen gewoon heb gekocht aan de vraagprijs (beetje psychologisch natuurlijk)
Leasing is interessant als de prijs laag is en je gewoon van A naar B wilt gaan, let op deze prijs per maand is voor altijd als je geen wagen aankoopt. Je moet natuurlijk dan wel naar niks zien maar je mag ook niet modden.
DIY!
http://www.bmw3seriesforum.com/viewtopi ... 13#p354113" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”