Voorstellen - BR Performance

Reeds jaren is BR-Performance een grote bekende op het gebied van motormanagement systemen en motortuning. Hiervoor beschikken zij over de nieuwste apparatuur zoals een 4x4 vermogentestbank die tot 1341pk kan meten met een nauwkeurigheid van +-1%, originele diagnose-apparatuur van BMW, een 6 gas uitlaatgas-analyser en gevoelige CAN-bus meetapparatuur. Voorheen gevestigd in België, maar nu ook in Nederland.
Plaats reactie
BRPerformance
Sponsor
Sponsor
Berichten: 63
Lid geworden op: 14 aug 2016, 08:50

Beste Leden,

Graag willen wij, Tom en Geert zaakvoerder van BR-Performance Nederland ons even voorstellen.

Reeds jaren is BR-Performance een gevestigde waarde in de wereld van chiptuning en motoroptimalisatie. Het eerste filiaal opende enkele jaren geleden te Willebroek België zijn deuren.

Aangezien onze vele aanvragen uit Nederland, werd ons Nederlandse klantenbestand groter en groter.

Bijna 1 jaar geleden zijn we gaan samenzitten en hebben we de handen in elkaar geslagen om een BR-Performance filiaal te openen in Nederland, te Raamsdonksveer!

Dit om onze Nederlandse klanten van een uitstekende service te blijven voorzien en nog meer nieuwe Nederlandse klanten te overtuigen van onze kennis en professionaliteit.

Na vele maanden van hard werken en weinig slaap was het op 2 april 2016 dan uiteindelijk zover, de opening van ons splinternieuw filiaal! Sindsdien hebben we reeds al meer dan 250 voertuigen voorzien van een op maat gemaakte herprogrammatie. We mogen dus echt wel spreken van een succes!

BRP staat voor 100% service en professionaliteit. Geen kwantiteit, enkel kwaliteit!

Forumleden krijgen 10% korting.

Hopelijk mogen wij jullie binnenkort verwelkomen in onze nieuwe filiaal! :ja:


Draak
Just getting started
Just getting started
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 feb 2014, 11:38
Type Auto: 335I e91

Ik ben volgende wk donderdag bij jullie voor een "herprogrammatie" en kijk ernaar uit :ja:
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

Welkom en leuk dat jullie je aangemeld hebben. Ik heb al het genoegen gehad om van jullie bank gebruik te maken :Klappen:
En sfeer te hebben mogen proeven :Klappen:
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1989
Lid geworden op: 08 aug 2010, 15:31
Type Auto: VW Polo R-line Edition
Locatie: Oost-Brabant

:welkom: nieuwe sponsor :cool:

Jammer dat er uit een E90 320i uit 2006 nagenoeg niks te verbeteren valt qua motorische tuning...
VW Polo R-line Edition (2014)
BMW 320i Graphite HE (2006) verkocht
BMW 318i Executive (1998) verkocht
Vikik
Just getting started
Just getting started
Berichten: 40
Lid geworden op: 24 jul 2013, 20:38
Type Auto: 335i

Ik ben een tijdje geleden ook langs geweest en was me zeer goed bevallen.
Leuk bedrijf, goede sfeer en tevreden met de chiptune.
Gebruikersavatar
discus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1958
Lid geworden op: 13 okt 2014, 14:03
Type Auto: G21 330e en G30 530e

:welkom: en altijd leuk die 10% korting :ja:
Voor haar G30 530e
Voor mij G21 330e
BRPerformance
Sponsor
Sponsor
Berichten: 63
Lid geworden op: 14 aug 2016, 08:50

Bedankt voor jullie welkomstberichten!

Wij zullen 18 september aanstaande aanwezig zijn bij Bimmerfest. Daarnaast zullen wij ook proberen bij andere meetings aanwezig te zijn.
Gebruikersavatar
Miggel88
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2174
Lid geworden op: 28 jun 2012, 14:57
Type Auto: BMW M2 LCI
Locatie: Limburg (BE)

Welkom op het forum :ja: :ja:

Ik heb al mijn BMW's tot nu toe qua vermogen onder handen laten nemen door BR-Performance in Willebroek altijd een top service gehad en nog nooit problemen met mijn auto's gehad :ja:

Goed dat er nu ook een filliaal in Nederland is, succes met jullie zaak :ja:
- BMW F87 M2 LCI > Showroom :Mpower:
- BMW F10 530d
- BMW E60 LCI 520d
- BMW E90 320i
E90CarbonEdition
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 676
Lid geworden op: 28 sep 2015, 19:44

Nu is het wachten op een scherpe aanbieding van BR. €300 prijsverschil met de goede concurrenten doet me nog steeds twijfelen een keuze te maken.
BRPerformance
Sponsor
Sponsor
Berichten: 63
Lid geworden op: 14 aug 2016, 08:50

Beste,

Het prijsverschil komt voort uit dat wij de software op maat schrijven. Daarnaast doen wij tweemaal een test op de bank. Voor de tuning en na de tuning. Dit zit ook bij de prijs inbegrepen. Wij kunnen daarom niet meegaan met het grote prijsverschil in verband met het aantal uren werkzaamheden.

Wij geloven dat wij u een goed aanbod hebben gedaan. Wij hopen u alsnog mogen te verwelkomen. Wij garanderen u dat u geen spijt als u keuze voor ons valt.

Eventueel hebben wij nog plaats aanstaande zaterdag in de namiddag. Wij kunnen dan nog kijken of we de prijs kunnen aanpassen, maar verwacht hier niet te veel van.

Bedankt.

Groet,

BR-Performance
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Zie op jullie web-site dat jullie bijna elk auto merk aanbieden en heel veel verschillende type's van deze merken.. Vind het dus moeilijk te geloven dat jullie hiervoor de software op maat schrijven (is niet te doen)... Hoe zit dit dan en wat verstaan jullie onder software op maat ?
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13832
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

De mappings worden aangepast, dus er ligt geen kant-en-klare software klaar. Dat is dus 'op maat'.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Dan ligt juist wel kant en klare software klaar en wordt deze aangepast ... Weet van JD dat ze van elk type auto waarvan ze tuning aanbieden meerdere dagen op de rollerbank hebben om de software te schrijven .. Vandaar dat ze alleen vag doen.. Maar dit is misschien verschil op maat... Vind alleen meestal vreemd als een bedrijf op maat geschreven software aanbiedt en dan alle merken aanbied...
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13832
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Aangepast op de specifieke auto bedoel ik. Dat er van bepaalde modellen n basistuning eerder is gedaan, wil toch niet zeggen dat de definiteve tuning niet op maat is?
BR Performance kan dit t beste zelf toelichten denk ik, maar uit eigen ervaring weet ik dat dat ongeveer hun werkwijze is.
En vermoed zo dat BR al heel veel merken ook op die manier op de bank heeft gehad. Ze zitten ook al langer in Belgie, Frankrijk, etc...
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Klopt hoor misschien heb ik wel een andere idee van op maat.. Vooral veel ervaring bij JD dus is dat mijn maatstaf van eigen geschreven software...

Maar als het is zoals jij zegt zijn er dan erg veel bedrijven die dus op maat doen.. Dus software inladen en dan afstellen op de rollerbank met 2 a 3 runs..

Dus dan is prijsverschil weer niet te verklaren :D
Voor iets goeds mag je best wel wat meer vragen hoor...
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
Plaats reactie

Terug naar “BR Performance”