Afgelopen woensdag een bezoek gebracht aan BR Performance. Na een zeer hartelijk ontvangst, is Tom aan de slag gegaan met de auto.
Na nog geen 2 uur was Tom klaar en stond de auto weer voor de deur om te gaan genieten van de "nieuwe" Motor. Want dat is het toch wel; het is een heel andere auto geworden qua performance
Het verschil in vermogenstoename is dan ook aanzienlijk. Behoort de 320d 190pk en 400Nm te hebben, bleek uit de meeting dat dit er "slechts" 170,7 waren, met bijbehoorende Nm's van 372,7 Nadat Tom klaar was met zijn "ding", zijn dit er nu 224,9 resp. 448,7!! Dit verschil is goed te merken
Tom, nogmaals bedankt en bedank je vader voor de gezelligheid en zijn mooie verhalen!!
Portfolio BR Performance
-
- VIP Driver
- Berichten: 300
- Lid geworden op: 28 jan 2013, 15:09
- Type Auto: BMW F82 M4
- Locatie: Gelderland / Zuid-Holland
Door jouw verhaal te lezen Ruben zou ik mijn auto al opnieuw willen laten tunen haha
F82 M4 - Azuritschwarz
F36 435i - Carbon Black
F10 535D - Carbon Black
E92 335D - Moonstone
E46 330ci - Sapphire Black
E36 320ci - Sterling Silver
- LLNM4
- VIP Driver
- Berichten: 5646
- Lid geworden op: 03 jun 2011, 09:36
- Type Auto: M4
Klopt, Tom levert puike werk
M4 F82 MG I 537pk/705Nm stage.2+, CS hood. GTS flash, EDC CS, 763M, Armytrix & oem performanceuitlaat, Ohlins, LCI
M5 F10 600pk/700Nm, M drivers package/Vmax korte link
335i E92 471pk/700Nm, RB turbo kortelink
M5 F10 600pk/700Nm, M drivers package/Vmax korte link
335i E92 471pk/700Nm, RB turbo kortelink
-
- Sponsor
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 14 aug 2016, 08:50
Leuk om je positieve ervaringen terug te zien op het forum Ruben! We vinden het altijd leuk om te horen en feedback te krijgen van klanten die tevreden zijn.
Wij wensen je veel rijplezier van je fijne en nu nog snellere wagen!
Wij wensen je veel rijplezier van je fijne en nu nog snellere wagen!
-
- VIP Driver
- Berichten: 153
- Lid geworden op: 22 okt 2008, 08:42
- Type Auto: F31 320dA HE "M-sport"
Moet eerlijk zeggen dat ik daar ook aan getwijfeld hebejt schreef:Raar he, 170pk lijkt wel een ede
Volgens Tom ziet ie dat toch wel vaker.
Zal misschien ook wel te maken hebben met die geweldige CO2 regels dat ze de Motor toch iets knijpen om maar aan de max uitstoot te komen.... Des te blijer dat ik de stap heb genomen om naar Tom te gaan.
-
- VIP Driver
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
- Type Auto: lexus hybrid
Beetje schoppen tegen het zere been..maar ben benieuwd hoe het gaat als de APK straks komt met de deeltjesteller.
ik ben zeker niet vies van meer vermogen maar puur apk technisch kan dit alles problemen geven.
ik ben zeker niet vies van meer vermogen maar puur apk technisch kan dit alles problemen geven.
Nobody said it was easy....
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Dat is tot nu toe al die jaren altijd misgegaan wou je zeggen? Alle dieselaars zijn weer terug naar stock, beboet, en tuners sluiten hun deuren...
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
-
- VIP Driver
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
- Type Auto: lexus hybrid
Lezen dejan.
een deeltjesteller is wat anders san een roetmeting.
heb laatst stukken gelezen van ministerie icm rdw hoe ze het willen aanpakken.
Eem roetmeting kan chippen en geen dpf niet opmerken. Eem deeltjesteller wel.
Ook willen ze nox gaan meten in de toekomst...
een deeltjesteller is wat anders san een roetmeting.
heb laatst stukken gelezen van ministerie icm rdw hoe ze het willen aanpakken.
Eem roetmeting kan chippen en geen dpf niet opmerken. Eem deeltjesteller wel.
Ook willen ze nox gaan meten in de toekomst...
Nobody said it was easy....
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
Zie dat eerst maar van de grond komen. Ik snap jou wel, maar de roetmetingen zijn toch ook niet massaal misgegaan? Als ze nox willen gaan meten, dan mogen ze eerst de auto's base-linen op de echte uitstoot en niet de fabrieksopgave met sjoemelspullen, anders kun je het hele wegennet opdoeken.
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
- performance
- VIP Driver
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
- Type Auto: F82 M4 CS
Dus de JB4 en andere boxjes hebben de toekomst. Even uit zetten met de APK en klaar.
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> E92> F82> F82 CS
-
- VIP Driver
- Berichten: 291
- Lid geworden op: 08 jan 2017, 19:40
- Type Auto: 325i Carbon Sport Edition - 3.0 N53
Afspraak staat gepland.
-
- VIP Driver
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
- Type Auto: lexus hybrid
Dejan schreef:Zie dat eerst maar van de grond komen. Ik snap jou wel, maar de roetmetingen zijn toch ook niet massaal misgegaan? Als ze nox willen gaan meten, dan mogen ze eerst de auto's base-linen op de echte uitstoot en niet de fabrieksopgave met sjoemelspullen, anders kun je het hele wegennet opdoeken.
Roetmeten is ook de grootste farce die er is.
ik heb denk ik al meer dan 10 jaar geen diesel meer afgekeurd op roet.
de oude rotorpompen waren nog wel es fout. Maar cr diesels...never. Een roetmeter is onwijs makkelijk te manipuleren. Ik kan de meest rokende diesel ermee goedkeuren .
Met een deeltjesteller zal dat niet gaan denk ik.
Dat vind ik dus intressant .
Nobody said it was easy....
-
- Sponsor
- Berichten: 63
- Lid geworden op: 14 aug 2016, 08:50
Een leuk filmpje met wel 3x BMW M2's bij elkaar!