Arjan schreef: ↑22 mei 2020, 19:36
Jammer Thomas, mooi opgelost door Ursem. Nu over op Mitsubishi, niet vreemd ze zijn dealer
@Arjan Zeker heel netjes opgelost, hun hebben er alles aan gedaan om mij te helpen maar het moet voor hun ook geen bodemloze put gaan worden.
De Mitsubishi Outlander 2.0lt is de keuze van mijn Lady geweest, ik sluit mij daarbij aan
@Ray320 Dat gevoel had ik ook al: misschien dat ze bij de volgende controle het probleem hadden gevonden maar na 4 a 5 keer de auto terug te hebben gebracht had ik daar gewoon geen gevoel meer in. En een SUV was er toch gekomen op den duur dus waarom niet direct eentje proberen
Type Auto: Mitsubishi Outlander Edition Two 2.0 Automaat
Locatie: Noord Holland
@Dutch79 Beetje kort door de bocht moet ik zeggen.
Jou suggestie en dergelijke heb ik gemaild aan de specialisten en de Dealer.
Wat hun er verder ermee hebben gedaan kan ik je niet vertellen, ik ga er vanuit dat ze het één en andere hebben gelezen en nagekeken, daar heb ik geen antwoord op gehad. En ik neem aan dat een BMW Dealer en een BMW Specialist wel weten wat ze doen of moeten doen en moeten nakijken? Zeker als ze nog een extra melding van mijn kant krijgen die ik hier heb gekregen?
Dit Topic was voor de rest zeker heel zinvol want ik heb alles doorgespeeld.
Maar goed, ik was het nu gewoon zat, mijn geduld raakt ook wel een keer op.
(iedere keer vrij vragen van mijn werk, de extra kilometers rijden en dergelijke)
Nu doet zich iets veel belangrijker voor dat ik niet een onbetrouwbare auto mag hebben.