Zluytr's F10

Plaats hier de foto's van jouw BMW F07/F1x
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zluytr
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 588
Lid geworden op: 18 jul 2014, 08:39
Type Auto: F20
Locatie: Den Helder

Thanks!

De M5 look pijpen zijn misschien een beetje over de top... Maar luk hou erg van een duplex systeem... Voor de symmetrie zeg maar... En in zo'n grote auto vind ik enkele dempers een beetje in het niks vallen.

En ik ga de auto van de zomer tunen... Heb nog wel 14 maanden garantie maar daar wil ik niet op wachten.

Volgende maand eerst een paar carbon upgrades :twisted:


His: F10 AlpinWeiss
Hers: F20 AlpinWeiss

Ex: E91 LCI
Gebruikersavatar
discus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1958
Lid geworden op: 13 okt 2014, 14:03
Type Auto: G21 330e en G30 530e

Zluytr schreef:
En ik ga de auto van de zomer tunen... Heb nog wel 14 maanden garantie maar daar wil ik niet op wachten.
Gelijk heb je. Bij de F30 heb ik nog 10 maanden garantie maar kon ook (afgelopen weekend) niet meer langer wachten. Heb nu 301 pk en 437nm en een totaal andere auto. :autotje spelen:
Voor haar G30 530e
Voor mij G21 330e
peke
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 806
Lid geworden op: 24 jun 2013, 16:11
Type Auto: BMW 330d E90, BMW Z3 1.9
Locatie: Rondom Veenendaal/Ede/Wageningen

Prachtige auto, vind zelf ook de m5 dempers wat over de top, maar ieder zijn smaak toch~!

Was het uiteindelijk niet voordeliger een auto aan te schaffen met af-fabriek M-pakket i.p.v. dit achteraf te monteren?
Staat overigens wel heel erg goed zeg!
De BMW is de Mercedes onder de auto's!!! ;)
Gebruikersavatar
ChrisB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
Type Auto: E38 728i

Ziet er mooi uit man. Hoe bevalt de qyeon rim en hoe vindt je het aanbrengen van de coating? Wil t binnenkort ook gaan doen met mijn gepolijste wielen. Heb al wel ervaring met trim icm koplampen polijsten. Werkt het op dezelfde manier?
Gebruikersavatar
Zluytr
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 588
Lid geworden op: 18 jul 2014, 08:39
Type Auto: F20
Locatie: Den Helder

In principe werk rim het zelfde als trim.. alle soorten coating wel een beetje... ik vind het zelf best k#t werk.. helemaal als je 8 wielen tegelijk doet. Maar ik zal het je zeker aanraden! Je heb er zoveel profijt van.. het maakt echt super makkelijk schoon en houd zeker een jaar! Kan echt geen wielwax tegen op!
peke schreef: Was het uiteindelijk niet voordeliger een auto aan te schaffen met af-fabriek M-pakket i.p.v. dit achteraf te monteren?
Staat overigens wel heel erg goed zeg!
Tja is een beetje een keuze misschien... ik heb de wagen bij bmw dealer gekocht... omdat dat mij een zekerder gevoel heeft dat ik een goede auto heb aangeschaft.

voor hetzelfde geld had ik wel een vollere 5 kunnen kopen.. ook met m pakket... maar voor een fünfer met m pakket bij de dealer betaal je wel de hoofd prijs.

+ ik vind het leuk mijn auto beetje bij beetje mooier zien te worden.
His: F10 AlpinWeiss
Hers: F20 AlpinWeiss

Ex: E91 LCI
Gebruikersavatar
ChrisB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
Type Auto: E38 728i

Dan gaan t wel goed komen. Voor de styling 37 lijkt mij het top. Nu moet ik ze elke maand weer glimmend maken met belgom oid en daarna in de wheelwax te zetten. Met een coating is dit maandelijkse ritueel hopelijk voorbij. Er lig ook nog een setje 193 naast. Dan kunnen die ook meteen;)
Doe je met 30ml een set wielen? Of gaat 2 sets ook nog wel lukken?
Gebruikersavatar
Zluytr
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 588
Lid geworden op: 18 jul 2014, 08:39
Type Auto: F20
Locatie: Den Helder

2 lagen is wel aan te raden... en dan ga je geen 2 setjes redden.. ligt ook aan de grote van de velgen... ik had 60 ml... en heb de 20" 2 lagen gegeven maar bij de 18" redde ik net de 2e laag niet.

Ligt ook aan de velg... een multi spaak word soms ook zeuren
His: F10 AlpinWeiss
Hers: F20 AlpinWeiss

Ex: E91 LCI
Gebruikersavatar
ChrisB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
Type Auto: E38 728i

Tis beide 18 inch. Ik neem aan dat je de binnenkant ook hebt meegenomen ?
Gebruikersavatar
Zluytr
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 588
Lid geworden op: 18 jul 2014, 08:39
Type Auto: F20
Locatie: Den Helder

Jazeker... ik vind de binnenkant het belangrijkste!... Die is het moeilijkste schoonmaken ;)
His: F10 AlpinWeiss
Hers: F20 AlpinWeiss

Ex: E91 LCI
Gebruikersavatar
ChrisB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 230
Lid geworden op: 17 mar 2016, 22:45
Type Auto: E38 728i

Ja das altijd minder. Gelukkig heb ik open velgen. Daar komt deze https://www.carclean.com/nl/product/Car ... pgMTAwNDk4 wel makkelijk tussen.
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: Showroom & Projecten”