Eerste F10 m5 ECU tune is een feit!!

Vragen en/of problemen op het gebied van je motor/performance van je bmw? Stel je vragen hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Blijft altijd een lastige dat tunen...

...nadeel is dat het meestal zo snel went. Zo lang de auto (chassis en aandrijflijn) het maar aan kan is er niets op tegen om 'm iets te kietelen.


Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
CaptainPeter
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1760
Lid geworden op: 17 dec 2009, 18:14
Type Auto: F20 lci 118iA Exe Sportline
Locatie: Zuid Holland

Ik zou zeker gaan tunen....

....560 pk klinkt zo zielig aan de borreltafel! :roll:
BMW 118i Sportline.......Het Verhaal!

Zin en vooral.......Onzin!

"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high"
-Ayrton Senna-
Gebruikersavatar
Marc
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 14738
Lid geworden op: 13 jul 2010, 11:24
Type Auto: E71 BMW X6 50i Xdrive
Locatie: Rosmalen

Joop schreef:Blijft altijd een lastige dat tunen...

...nadeel is dat het meestal zo snel went. Zo lang de auto (chassis en aandrijflijn) het maar aan kan is er niets op tegen om 'm iets te kietelen.

Idd, gaat die kapot kan je gaan huilen van wat het gaat kosten.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

CaptainPeter schreef:Ik zou zeker gaan tunen....

....560 pk klinkt zo zielig aan de borreltafel! :roll:
whahaha, krijg je als troost een glaasie ranja :mrgreen:
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Joop schreef:Blijft altijd een lastige dat tunen...

...nadeel is dat het meestal zo snel went. Zo lang de auto (chassis en aandrijflijn) het maar aan kan is er niets op tegen om 'm iets te kietelen.
+1..

50pk doet die auto helemaal niets.. Kijk is naar onze Camaro, en dat met Amerikaanse kwaliteit..
Het grootste gevaar is inderdaad nog dat je er zo gewend aan bent.. Denk ik.
broervan
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 125
Lid geworden op: 20 sep 2009, 22:25
Type Auto: *kuch*Skoda*Kuch*

750nm :shock: mijn auto komt al lekker van zn plek met 170nm :o
niet voor mannen die vrouwen hebben met slapper toeters 006
Afbeelding
----- Skoda project -----
Gebruikersavatar
999-LUD
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2017, 15:05
Type Auto: F11 535d

Oud topic reeds maar; Tuners weten wat ze doen.
Wagens zijn zeer hard dicht genepen dus ga gerust voor stage 2.
Ik heb nu geen M maar mijn vorige 525d heeft 8 jaar gereden met stage 2: van 178pk naar 260pk en 540nM koppel. Nooit problemen mee gehad.
Als je niet altijd gek doet rij je niets kapot ermee.

Nu heb ik pas een 535d; kan ook makkelijk 80pk bij zonder problemen. Wil niet zeggen dat je veel pk's hebt ze ook altijd moet benutten. De wagen rijd gewoon een pak soepeler na tuning.
2011 F11 535d :Mpower:

2006 E60 525d :Mpower:

2003 E46 320d :Mpower:
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Leuk man, wie ben je?

Doe ff voorstellen.
Gebruikersavatar
999-LUD
Just getting started
Just getting started
Berichten: 5
Lid geworden op: 03 jun 2017, 15:05
Type Auto: F11 535d

Een BMW liefhebber.
Was ik nog van plan, geen paniek :wink:
2011 F11 535d :Mpower:

2006 E60 525d :Mpower:

2003 E46 320d :Mpower:
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: Motorisch/Performance”