Blijft altijd een lastige dat tunen...
...nadeel is dat het meestal zo snel went. Zo lang de auto (chassis en aandrijflijn) het maar aan kan is er niets op tegen om 'm iets te kietelen.
Eerste F10 m5 ECU tune is een feit!!
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15845
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
-
- Beyond salvation
- Berichten: 1760
- Lid geworden op: 17 dec 2009, 18:14
- Type Auto: F20 lci 118iA Exe Sportline
- Locatie: Zuid Holland
Ik zou zeker gaan tunen....
....560 pk klinkt zo zielig aan de borreltafel!
....560 pk klinkt zo zielig aan de borreltafel!
BMW 118i Sportline.......Het Verhaal!
Zin en vooral.......Onzin!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high"
-Ayrton Senna-
Zin en vooral.......Onzin!
"With your mind power, your determination, your instinct, and the experience as well, you can fly very high"
-Ayrton Senna-
- Marc
- BMWDriversforum Freak!
- Berichten: 14738
- Lid geworden op: 13 jul 2010, 11:24
- Type Auto: E71 BMW X6 50i Xdrive
- Locatie: Rosmalen
Joop schreef:Blijft altijd een lastige dat tunen...
...nadeel is dat het meestal zo snel went. Zo lang de auto (chassis en aandrijflijn) het maar aan kan is er niets op tegen om 'm iets te kietelen.
Idd, gaat die kapot kan je gaan huilen van wat het gaat kosten.
- Arjan
- Administrator
- Berichten: 24792
- Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
- Type Auto: IX1 xdrive30
-
- VIP Driver
- Berichten: 6809
- Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
- Locatie: NH
+1..Joop schreef:Blijft altijd een lastige dat tunen...
...nadeel is dat het meestal zo snel went. Zo lang de auto (chassis en aandrijflijn) het maar aan kan is er niets op tegen om 'm iets te kietelen.
50pk doet die auto helemaal niets.. Kijk is naar onze Camaro, en dat met Amerikaanse kwaliteit..
Het grootste gevaar is inderdaad nog dat je er zo gewend aan bent.. Denk ik.
- 999-LUD
- Just getting started
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 03 jun 2017, 15:05
- Type Auto: F11 535d
Oud topic reeds maar; Tuners weten wat ze doen.
Wagens zijn zeer hard dicht genepen dus ga gerust voor stage 2.
Ik heb nu geen M maar mijn vorige 525d heeft 8 jaar gereden met stage 2: van 178pk naar 260pk en 540nM koppel. Nooit problemen mee gehad.
Als je niet altijd gek doet rij je niets kapot ermee.
Nu heb ik pas een 535d; kan ook makkelijk 80pk bij zonder problemen. Wil niet zeggen dat je veel pk's hebt ze ook altijd moet benutten. De wagen rijd gewoon een pak soepeler na tuning.
Wagens zijn zeer hard dicht genepen dus ga gerust voor stage 2.
Ik heb nu geen M maar mijn vorige 525d heeft 8 jaar gereden met stage 2: van 178pk naar 260pk en 540nM koppel. Nooit problemen mee gehad.
Als je niet altijd gek doet rij je niets kapot ermee.
Nu heb ik pas een 535d; kan ook makkelijk 80pk bij zonder problemen. Wil niet zeggen dat je veel pk's hebt ze ook altijd moet benutten. De wagen rijd gewoon een pak soepeler na tuning.
2011 F11 535d
2006 E60 525d
2003 E46 320d
2006 E60 525d
2003 E46 320d