Banden rouleren

Heb je vragen op het gebied van velgen en/of banden? Stel ze hier
Plaats reactie
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Beetje slepen van je remblok tov je schijf...of het aanlopen van je schijf tov je ankerplaat. Een kromme. Remschijf zou kunnen..maar dan lijkt ie me goed krom. Overigens..ff de remmenbank op. Zie je de meters fluctueren...krom


Nobody said it was easy....
Leblanc
Just getting started
Just getting started
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 feb 2017, 11:40

Nieuwe banden erop. Niet door BMW laten doen. Geluid weg. Wat ik bmw wel kwalijk neem is dat ze de uitlijning van de auto niet hebben gecontroleerd. Er zat zowel voor als achter een afwijking. Achter is verholpen. Voor lukt niet. Want de draagarm is de boosdoener en die is niet te stellen zei de bandenman.
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13925
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Als draagarmrubbers versleten zijn oid, dan kost n nieuwe ook je de kop niet. Die kun je dus evt nog (laten) vervangen.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Leblanc
Just getting started
Just getting started
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 feb 2017, 11:40

Ik ben toch nog even langs de dealer gereden om te vragen waarom ze de afwijkingen hebben gemist tijdens het onderzoeken. Ze volgen een plan. Eerst banden, dan verder kijken. Tijdens het maken van een afspraak vertelde ze me ook dat ze moeten uitlijnen als ze gaan kijken of het de rubbers zijn of de totale arm. Zegt ie dat ze niet de tarieven hanteren zoals die van de bandenman. Alleen het uitlijnen kost 230 ex btw. :duh: Terwijl ie al uitgelijnd was bij de bandenman voor 100 euro. Ben maar weggelopen om erover na te denken.
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13925
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Is er nog een probleem nu? BMW heeft overal procedures voor en dat kan je met hun tarieven duur komen te staan. Kom er zelf alleen voor losse onderdelen.
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: Velgen/Banden”