Banden rouleren
-
- VIP Driver
- Berichten: 4382
- Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
- Type Auto: lexus hybrid
Beetje slepen van je remblok tov je schijf...of het aanlopen van je schijf tov je ankerplaat. Een kromme. Remschijf zou kunnen..maar dan lijkt ie me goed krom. Overigens..ff de remmenbank op. Zie je de meters fluctueren...krom
Nobody said it was easy....
-
- Just getting started
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 19 feb 2017, 11:40
Nieuwe banden erop. Niet door BMW laten doen. Geluid weg. Wat ik bmw wel kwalijk neem is dat ze de uitlijning van de auto niet hebben gecontroleerd. Er zat zowel voor als achter een afwijking. Achter is verholpen. Voor lukt niet. Want de draagarm is de boosdoener en die is niet te stellen zei de bandenman.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Als draagarmrubbers versleten zijn oid, dan kost n nieuwe ook je de kop niet. Die kun je dus evt nog (laten) vervangen.
-
- Just getting started
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 19 feb 2017, 11:40
Ik ben toch nog even langs de dealer gereden om te vragen waarom ze de afwijkingen hebben gemist tijdens het onderzoeken. Ze volgen een plan. Eerst banden, dan verder kijken. Tijdens het maken van een afspraak vertelde ze me ook dat ze moeten uitlijnen als ze gaan kijken of het de rubbers zijn of de totale arm. Zegt ie dat ze niet de tarieven hanteren zoals die van de bandenman. Alleen het uitlijnen kost 230 ex btw. Terwijl ie al uitgelijnd was bij de bandenman voor 100 euro. Ben maar weggelopen om erover na te denken.
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Is er nog een probleem nu? BMW heeft overal procedures voor en dat kan je met hun tarieven duur komen te staan. Kom er zelf alleen voor losse onderdelen.