Aanpassing F10 model interieur

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Valentinovl
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2017, 09:22

Even snel een vraag omtrent een aanpassing van een bmw 5 F10/11 dat ik mij al geringe tijd afvroeg.

Ik ben momenteel aan het sparen voor een bmw 5 F10 bouwjaar ehm pakt 2012 bijvoorbeeld met een M-Pakket. Nu dit bouwjaar heeft nog niet dat erkende sportstuur dat zo mooi is op het modeljaar 2014. Dat is een ander sportstuur dan het 'sportstuur' op oudere wagens. (ik denk dat dit stuur is aangepast op bij modeljaar overgang 2013 naar 2014. Deze auto's zijn wat duurder dan een 2 jaar oudere Bmw bijvoorbeeld.

Nu mijn vraag; is het mogelijk om een sportstuur van een bmw uit 2014, te installeren op het ietswat oudere 2012-2013 model? Dit is een bepaalende factor in mijn mening naar de wagen zelf omdat een stuur toch iets is waar je als bestuurder elke dag naar kijkt en vasthoudt?

Alvast bedankt. als mijn vraag wat onduidelijk is aarzel niet nog vragen bij te stellen.

Mvg


Gebruikersavatar
Kubus123
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 416
Lid geworden op: 31 jan 2015, 17:27
Type Auto: F32 420i

Ja. Ik had het, zoek maar op het forum.

Schakelflippers dienen wel opnieuw gecodeerd te worden.
335i E92 DCT Individual Feuer Orange / JB4 G5 / VSRF DP / IC:http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=14792
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: Exterieur/Interieur”