Lang leve Ali (express)

Bespreek hier alle aanpassingen en verbeteringen aan het ex- en interieur van je bmw
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Tomasso
Just getting started
Just getting started
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 aug 2020, 14:58

Tsja, soms zit het geluk in kleine dingen. In de auto waren een paar knoppen beschadigd. Hoewel de rest er puik uitziet, stoorde ik me aan die kleine dingen. Nou, vooruit dan, eens googlen hoe en wat.

Uiteindelijk bij Aliexpress terecht gekomen en daar een paar nieuwe knoppen besteld. Het duurde ff, maar ze zijn er nu eindelijk. Meteen maar een paar speciale tooltjes besteld om de knoppen te demonteren, het kost toch allemaal vrij weinig.

Ik moet zeggen, kleine moeite, groot plezier. De knop van de handrem er uit gewipt en een nieuwe er ingedrukt, perfect:

Afbeelding

Afbeelding

Wat ik zeg, kleine moeite, groot plezier.

Daarnaast de knop vervangen voor het openen van de kofferbak, 2 seconden werk, nu weer in nieuwstaat.

Nu de knop voor het starten nog, alleen had ik de verkeerde besteld. Vooruit, voor 1 euro kan je je geen breuk vallen. Die komt dus nog.

Wat staat er nog meer op het programma? Ik zou nog graag van die dorpelbeschermers willen met verlichting er in. Bij BMW voor zo'n 300 euro te krijgen (of was het nu 400?). Maar eens kijken of de aansluitingen er zitten bij mij, de huidige zijn kapot, dus dan maar meteen goed doen. Dat moet echter wel goedkoper kunnen, wie weet of ik nog iets kan vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk


Laatst gewijzigd door Tomasso op 13 okt 2020, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.


Gebruikersavatar
Ballistic
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 707
Lid geworden op: 09 aug 2016, 11:32
Type Auto: BMW E91 335i N54

Top man! Zo bespaar je keiharde euros en het resultaat, zeker bij kleine dingetjes zoals deze knopjes, is exact het zelfde :ja:
Gebruikersavatar
Tomasso
Just getting started
Just getting started
Berichten: 72
Lid geworden op: 05 aug 2020, 14:58

Ach, weet niet of het veel geld scheelt, maar het ziet er prima uit en waarom zou je meer betalen? Het werk is het ook niet, dus ik vind 't een mooi alternatief

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: Exterieur/Interieur”