Alarm en ruitenwissers vraagje F11

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

Mijn auto is vorige jaar met klasse 5 alam uitgebreid. Alleen als ik nu de auto met draaiende motor op slot zet gaat de claxon van de auto 2 maal af (vreselijk irritant) :nee: Voorheen gebeurde dit nooit wanneer ik de auto op slot deed met draaiende motor.

Weet iemand of dit weer uit te programmeren is? volgens de dealer kon dit niet...???

Ik vind de ruitenwisser snelheid veel te traag is er ook een mogelijkheid om dit te versnellen?


Alpina B5 Biturbo
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

Leg eens uit wat je bedoelt met de ruitenwisser? Op de autostand bepaalt hij het zelf en door de hendel omhoog te drukken gaat hij sneller, nog een keer omhoog weer sneller en dan houdt het op. Is dat niet snel genoeg? Of bedoel je de gevoeligheid van de wissers? Dat regel je met het "wieltje" in de hendel.
Wat het alarm betreft, geen id. Ik mocht m'n af fabriek klasse-3 behouden en hoefde (gelukkig) niet te upgraden.
:koffie:
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

Is idd de snelheid, reed in de stromende de regen op de snelweg 140 km/u en de snelheid van de wissers is gewoon niet snel genoeg om het bij te houden was genoodzaakt om mn snelheid aan te passen naar rond de 110 km/u. Heb alles geprobeerd maar krijg ze echt niet sneller..
Alpina B5 Biturbo
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”