Road map europe next 2017-1 en coderen

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Gesloten
Leblanc
Just getting started
Just getting started
Berichten: 30
Lid geworden op: 19 feb 2017, 11:40

Hallo,

Ik ben begonnen met coderen en navigatie updaten van mijn BMW F10 uit 2013. De kaart die erop zit is van 2013 en nog nooit geüpdatet omdat ik maar wilde wachten totdat de verlengde A4 erop zou staan. Nu is dit nog steeds niet het geval. Ook niet bij de 2017-1 versie. Maar omdat ik ook met coderen aan de slag ben gegaan heb ik met behulp van e-sys en een ENET kabel uit China voor 3,25 euro via aliexpress de 1DE file uit de auto weten te halen en met behulp van een generator de FSC code weten te genereren voor de 2017-1 update. Wat ik nu nog nodig heb ik de kaartupdate zelf van een vertrouwelijke bron. Wie kan mij helpen?
Coderen gaat ook al goed af. Heb de digitale snelheidmeter in mijn dashboard er al bij. Nu nog wat meer proberen.


Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Daar is al een 4 pagina tellend topic van Leblanc, verzoek is om daar verder te gaan.

Even dat topic doorlezen of je vraag wordt beantwoord, anders bovenstaande tekst kopiëren :ja:

viewtopic.php?f=73&t=18838
Gesloten

Terug naar “F07/F1x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”