Navigatie vraag, weergeven afritten, hoe dan ?

Voor alle vragen op het gebied van elektronische aard: i-drive/navigatie/verlichting/audio en bluetooth
Plaats reactie
minuteman
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 144
Lid geworden op: 02 aug 2016, 22:36

Ik zit met een beetje domme vraag misschien maar ik kan het juiste knopje niet vinden.

Mijn auto heeft een navi pro systeem dat eigenlijk wel prima werkt maar op een of andere manier worden de afritten niet getoond als die er wel zijn.

Ik bedoel daarmee de afrit die wordt weergegeven als je moet voorsorteren. Volgens mij kwam die vroeger in beeld over de kaart heen aan de rechterkant als je erbij in de buurt kwam en ging die vanzelf weer weg als je de afrit voorbij was.

De afritten zijn wel zichtbaar te maken met de split screen functie, maar die heb je dan ook gelijk overal.

In de HUD zie ik het wel en komen ze ook tevoorschijn als de afrit er is

Afbeelding

Tegelijkertijd zie ik ze op het grote scherm niet

Afbeelding

Als ik de split screen aanzet dan staat dat er dan wel maar die wil ik eigenlijk niet permanent in beeld.

Afbeelding

Staat een beetje in de weg dan die splitschreen

Afbeelding

En hier wil ik hem al helemaal niet zien.

Afbeelding

De instellingen zijn volgens mij allemaal goed (de splitscreen functie staat hier aan)

Afbeelding

Afbeelding

Ik weet niet meer precies vanaf wanneer hij het niet meer doet, zou het een mapupdate geweest kunnen zijn of mist er toch nog ergens een setting ??


Over vreemde hobby's gesproken: http://www.lp2223.com
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Volgens mij is dat gewoon een gemis in de navi. In je HUD en instrumencluster zie je hem wel, maar op je navi krijg je het alleen te zien met splitscreen...
Gebruikersavatar
RdJ
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 501
Lid geworden op: 31 jan 2018, 13:23
Type Auto: G29
Locatie: Noord Brabant

Dit zelfde was mij inderdaad ook al opgevallen.
F36 428I
F11 535I
G29 Z4 Heden
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: I-Drive/Navigatie/Verlichting/Audio + Bluetooth”