Wie kan ik contacten over F07 5GT535i?

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
gkliffen
Just getting started
Just getting started
Berichten: 10
Lid geworden op: 01 dec 2015, 09:10
Type Auto: BMW 5GT535i

Ik ben nog niet zo lang op dit forum, maar ik zoek een contactpunt voor informatie over het onderhoud voor mijn auto. Ik zoek ook een mogelijkheid om een manual te kunnen inzien voor sommige vragen die ik heb over de werking sommige onderdelen.
Wie kan mij verder helpen?
PS eerder verzond ik via deze site een email aan een Moderator met dezelfde vraag. Het lijkt erop dat die nooit is aangekomen, althans nooit een reactie gehad.


Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Volgensmij ben je op dit forum de enige met een 535i GT. Dus misschien dat we qua onderhoud weinig voor je kunnen betekenen. Maar je schrijft ook dat je benieuwd bent naar de werking van sommige onderdelen. Ik zou zeggen maak daar een lijstje van en plaats hem in je eerste post. Daar zullen we vast wat verder mee komen. :ja:
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

V.w.b. de handleiding is er wel eentje un het Engels beschikbaar (inclusief een paar filmpjes):

http://www.bmwusa.com/Standard/Content/ ... lcode=145J

De handleiding zelf zie volgende link: Handleiding 535i GT, US uitvoering
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Stel jezelf ook even voor, paar foto's erbij :ja:

Kan hier: http://www.bmwdriversforum.nl/viewforum.php?f=1
Plaats reactie

Terug naar “F07/F1x: N00B / B00N Tech”