service de m3

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
gerrit11
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
Type Auto: F31 335d + 320d Lci
Locatie: ijsselstein

Vorige week de auto gebracht voor een beurt, gaf aan dat de olie in januari vervangen moest.
krijg ik app van Ekris, of ik er fles olie bij wil en de ruitenwissers zouden strepen trekken, of ik die erbij wilde??
Ik neem aan dat als ik dat ding voor olieservice breng ze er voldoende olie ingooien!!
Ik heb er in de 20.000 km geen druppel bij hoeven gooien..
Nee hoor, graag alleen wat er aangegeven word, olie en filters.
Auto opgehaald en naar huis toe. zie ik ten eerste dat t oliepijl halvewege staat.
Volgende dag melding dat ik olie moet bijvullen, ding komt net daar vandaan??
Maandag terug, had ook de rekening gekregen, stond rits dingen op waar ik niet om gevraagd had.
ik begrijp die overijverige verkopers niet, doe alleen wat de klant vraagt aub..
hadden ze de koplampen ook gesteld, die stonden weer 10 m voor de auto, dus als je 200 rijd heb je maar 10 m zicht, dank u.
afijn, rekening zou aangepast worden er er was liter olie bijgegooid, zei een verkoper.
Ga ik rijden is ie nog niet helemaal groen? dus denk 250 cc bijgevuld.
En dat voor 450 euries he..
Ik breng ze de volgende keer wel ergens anders naar toe, jammer.


Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Wat moet ik me voorstellen aan een hele rits dingen.
Ik mag trouwens hopen dat zoiets als koplampen stellen niet berekend is...
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
gerrit11
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
Type Auto: F31 335d + 320d Lci
Locatie: ijsselstein

er staan toch wel 3 extra service dingentje op de rekening waar ik niet om gevraagd had.
Ik vind dat als er iets word verandert of aangepast moet worden gevraagd aan de klant en dat dit niet zo maar word gemonteerd of aangepast of toegepast.
maar dat is mijn mening..
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Dat van die liter olie erbij is commercieel gezien "slim" maar ook verstandig.
Menig persoon koopt bij een benzinepomp de verkeerde. Wat op lange duur ellende kan geven. Met die ene liter heb je altijd de juiste bij je. Dus doe je kniertenpet even af en ga er neutraal in.
Commercieel slim kan je dus ook tussen haakjes zien....want als jij se verkeerde erin doet..en het na zeg 80000 km ellende gaat geven..geeft het bij x modellen ook meer werk. Ik vind het een positief iets. En dat jouwe niks verbruikt is beetje als 1 zwaluw....

De wissers is persoonlijk maar statisch is bewezen dat wissers 1 jaar meegaan. Tuurlijk..ze kunne langer mee. Maar als ik ze dan check..dan stuiteren ze, piepen ze of strepen ze. Het is maar net hoe je het bekijkt.
Mijn klanten willen maar max 1 x per jaar in de garage komen (Kom maar op met dat inkoppertje) en daar stuur ik ook op aan. Want garageplezier betekent altijd geld uitgeven. Ik zie soms klanten 4x per jaar.
Dan weer een accu...dan weer olie..dan weer wissers...dan weer apk. Dan denk ik...dat kunnen we in 1x tackelen. :duh:
Nobody said it was easy....
Gebruikersavatar
gerrit11
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 431
Lid geworden op: 08 jul 2011, 00:07
Type Auto: F31 335d + 320d Lci
Locatie: ijsselstein

ja joh,, dat flesje a 26 euro ( aan de balie 36 ) interesseert me ook weinig maar ik wil dat er gebeurt waar ik om vraag. Kijk is er verder meer aan de hand wat van belang is hoor ik dat graag.
Als ik aan de Balie hoor dat ik +- 400 kwijt ben en ik krijg een rekening thuis van 700 vind ik dat minder leuk.

Toen ik maandag na een gesprek te horen krijg, meneer Jansen ik maak het in orde , verscheur de nota maar en ik stuur u een aangepaste nota gelijk op en na 35 (inmiddels ) dagen is er nog niets vind ik dat geen correcte manier naar de klant toe.
Maar ja, ik ben maar 1 klant, het zal wel druk zijn..

Rekening is nu binnen, 35,- in mindering gebracht. 001
Mijn laatste keer bij Ekris, andere auto's gaan naar een andere dealer.
Ik had trouwens nog een Liter fles olie in me kofferbak liggen, die was nu half leeg.
Dus bij t bijvullen hebben ze die gebruikt?? :D :D
Ik kreeg daar trouwens een rekening van later a 38,- die Wel de volgende dag gecrediteerd werd, dus ze wilden ook mijn eigen olie in rekening brengen, hahahahaha..
Plaats reactie

Terug naar “M3/M4: N00B / B00N Tech”