5 Serie forum vanaf heden online!

Hier vind je alle mededelingen
Plaats reactie
minuteman
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 144
Lid geworden op: 02 aug 2016, 22:36

Inderdaad is de juiste naam G30. F90 schijnt de naam te zijn voor de nieuwe M5 en die heb ik niet gezien. Wel de nieuwe 540, 530 en 520d + een touring.


Over vreemde hobby's gesproken: http://www.lp2223.com
Nyls
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 300
Lid geworden op: 28 jan 2013, 15:09
Type Auto: BMW F82 M4
Locatie: Gelderland / Zuid-Holland

@minuteman, Ik was er afgelopen maandag ook bij in katwijk; ik had de achterruit van de touring nog geopend; die was absoluut nog niet af (opgevuld met wit-plastic spul a la 3d printer).

Verder had ik nog even met Hilke van Ekris Veenendaal staan te praten: verschillen zijn echt miniem... voornamelijk nieuwe opties en onderhuidse aanpassingen, uiterlijk kleine verfrissing en "gewoon" een kleine 7

F82 M4 - Azuritschwarz
F36 435i - Carbon Black
F10 535D - Carbon Black
E92 335D - Moonstone
E46 330ci - Sapphire Black
E36 320ci - Sterling Silver
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

Vind ik anders al een hele verandering, een kleine 7. Kan de 5 er wel weer ff tegen, je kan zo langzamerhand wel zien dat dit model al langer meeloopt.
:koffie:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Vooral aan het interieur. De buitenkant oogt nog best fris van de huidige 5er.

Binnen twee weken weten we officieel hoe de nieuwe 5 er uit gaat zien.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Nyls
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 300
Lid geworden op: 28 jan 2013, 15:09
Type Auto: BMW F82 M4
Locatie: Gelderland / Zuid-Holland

Precies wat ik dacht Joop

Ik vind zelf dat t exterieur nog wel eventjes mee kan, maar t interieur is zeker aan een update toe. Er zijn trouwens helemaal geen foto's gelekt verder!

F82 M4 - Azuritschwarz
F36 435i - Carbon Black
F10 535D - Carbon Black
E92 335D - Moonstone
E46 330ci - Sapphire Black
E36 320ci - Sterling Silver
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Alleen nog een filmpje van BMW zelf met een paar interieur en exterieurdetails in safety-feature filmpje:

Overigens laat BMW officieel ook niet los of hij in Parijs staat over een kleine twee weken, terwijl de productie al wel voor eind dit jaar ingepland is.

[youtube][/youtube]


Een paar renders via Bimmerpost:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

Het front sluit straks wel weer beter aan in de lijn met de andere modellen. Maar ik vind het extrerieur ook nog prima hoor maar hier zie je dus aan dat ie al langer meeloopt.
Nyls schreef:Precies wat ik dacht Joop

Ik vind zelf dat t exterieur nog wel eventjes mee kan, maar t interieur is zeker aan een update toe. Er zijn trouwens helemaal geen foto's gelekt verder!
:koffie:
E90CarbonEdition
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 676
Lid geworden op: 28 sep 2015, 19:44

Overgang van gril naar motorkap vind ik mooi. Beter dan van bijvoorbeeld de nieuwe drie serie.
Jans523i
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 feb 2023, 18:40

Beste BMW drivers, Ik heb onlangs een BMW523i uit 2011 (F10) aangeschaft maar mis daarvan een Nederlandstalige gebruikershandleiding.
Heeft iemand van jullie die digitaal voor mij beschikbaar? Kan worden gemaild naar jstevens@ladyline.NL)
Alvast heel hartelijk bedankt natuurlijk.

Jan Stevens
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Als je de Driver’s Guide app van BMW op je smartphine of tablet download kun je ‘m digitaal bekijken.

Je hebt wel een BMW account (op de site van BMW.nl) BMW Connected / My BMW account nodig en je VIN nummer om de juiste handleiding er bij te zoeken.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Plaats reactie

Terug naar “Mededelingen”