[TK] BMW E90 325i

Zet hier jouw BMW te koop, let wel vraagprijs verplicht!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Aangeboden door mij van een vriend en collega, zijn BMW E90 325i uit 2006 met verschillende mooie opties. Denk hierbij aan navigatie, mooie lederen bekleding, PDC achter, regensensor, cruise control, het licht pakket etc. De buitenlak is Monacoblau Metallic en dat, i.c.m. Dakota Terra lederen bekleding geeft een fraaie en luxueuze uitstraling. De reden van verkoop is dat de auto simpelweg te weinig gebruikt wordt. De wagen heeft twee minpunten, namelijk een kras op de deur (zie foto) en helaas zit er geen onderhoudsboekje bij. Echter kan de historie opgevraagd worden bij de garage waarbij de auto onderhouden is. Ieder jaar netjes zijn beurt en APK gehad, dus aan onderhoud niks tekort. De laatste 7 cijfers van de carrosserie zijn VE33201, voor het opzoeken van de optielijst. Huidige kilometerstand is 241.000, maar de wagen loopt als een zonnetje. Vragen zullen via mij doorgestuurd worden, ook kan ik direct contact leggen uiteraard. De wagen is te bezichtigen in omgeving Naaldwijk.

Vraagprijs is €8125,-


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant


Vragen en/of opmerkingen m.b.t. het product, graag per PB richten aan de Topicstarter. Houd dit topic schoon s.v.p.!
-Moderator Team
Gebruikersavatar
Jeremy
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2190
Lid geworden op: 31 mei 2013, 08:07
Type Auto: F31 335d LCI & F87 M2 LCI
Locatie: Oosterburen

Nog steeds te koop. Prijsverlaging naar €6750,-
Plaats reactie

Terug naar “BMW's”