Napraten: Bimmerfest EU - 30 juni 2013

Post hier je foto's en verslagen van de events en meetings waar je bent geweest.
Plaats reactie
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

performance schreef:
NickB schreef:Lachen he?

Voor de liefhebber, er zijn nog veel meer filmpjes van deze M5, youtube op "peter krone" zoeken of M5 F1

Maar vanwaar jouw belangstelling voor deze auto ?
Dat kan ik niet openbaar maken, dan moet ik op de schandpaal 001 :Dubbel: :Klappen:


Bohica
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 209
Lid geworden op: 26 jun 2012, 19:41

Dave1895 schreef:

Wij waren met de E30 fansite naar Venlo gereden, doordat hun de weg kwijt waren, kwamen we er pas rond 9.30u aan. :oops: Vond het jammer dat ik jullie niet heb gezien, stonden wel een paar man vlakbij, maar wist niet of hun van het forum waren... :oops: Mijn auto heeft er iig tussen gestaan: de Bostongroene E36 318i edition sedan, stond naast een E93 Touring. Volgende keer maar in het echt kennis maken met jullie.... Grtz!
[/quote]

E93 Touring ?
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Bohica schreef:E93 Touring ?
Transformers....
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Bohica
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 209
Lid geworden op: 26 jun 2012, 19:41

Boink schreef:Was een mooie dag!

VAnuit Delft met Quincy en Michel richting Venlo gereden om 9.30. Eenmaal aangekomen was het een redelijk zooitje bij de ingang. Nergens regelaars die ons de goede richting opstuurden waardoor we op een gegeven moment bij Bimmervision geparkeerd stonden. Persoonlijk vond ik de entreeprijs ook aan de hoge kant, als aangemelde auto maak je het evenement maar ach, we verstoken ook voor 100 euro aan benzine ;)

Bohica schreef:Was heel interessant om weer eens een meeting af te gaan .
Het leukste vond ik de 40km die ik ben opgereden met 3 andere forumleden wat gepaard ging met hogere snelheden.
Met denk auto's die allemaal in de top10 van dit forum staan.
2 maand winnaars . Een e46 m3 en een blauwe f30 335i met velgen van Baan velgen.
Verder nog een e46 m3
Sorry dat ik jullie namen niet weet maar ben de laatste tijd te weinig online geweest.
Teveel gewerkt en aan de auto bezig geweest .
Dat waren wij ja ;) Jij de witte M3 of de Belgische M3?

Voor de organisatie dus nog verbeterpunten:
- Betere ingangafhandeling
- Persoonlijk zou ik de indeling van het horecaplein anders doen, op het grasveld bijvoorbeeld zodat de auto's wat ruimer kunnen staan

Dat zou feest zijn een M3 haha.
Maar het was die Zwarte E91 met werk in uitvoering Lol.
Maar ik zal snel een update geven van de stand van zaken met de voortgang van de auto maar wacht nog deze week af want hij wordt nog getint deze week.
Gebruikersavatar
hennep
WaxWizard
WaxWizard
Berichten: 2167
Lid geworden op: 07 jul 2008, 22:59
Type Auto: BMW E46 318i
Locatie: Brabant
Contacteer:

Ook ik heb een geweldige dag gehad met het jureren van de concours, absoluut een geweldige ervaring. En ja ik had Michiel gevraagd mee te doen met de concours omdat zijn auto nu net iets was wat we zochten en nog niet gezien hadden. Hij maakte zeker een kans totdat die Belgen op het laatste moment aan kwamen kakken. Overigens ook niks ten nadele van de showwagens die meededen en bij de meeste shows met de bekers naar huis gaan. Maar dat was nu net niet de uitsraling die we naar buiten wilde brengen met het evenement. Hadden wij zulke autos gekozen als BOS zouden we krediet verliezen bij de echte liefhebbers. We gingen voor clean, mean en OEM. De organisatie werd wel verrast door de enorme opkomst in totaal zijn er meer dan 1200 autos aanwezig geweest waar ze rekening hadden gehouden met 600. Dus dat er dan wat dingetjes misgaan is te begrijpen natuurlijk. Het was ook de eerste keer en daar leren we van natuurlijk dus laten we hopen dat het volgend jaar beter geregeld is. Zet de datum alvast maar in je agenda 1 juli 2014.
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

zo eerste lading :cool:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
Bobpotnepo
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 346
Lid geworden op: 15 feb 2013, 20:49
Type Auto: G20 M340i xDrive

hennep schreef: Zet de datum alvast maar in je agenda 1 juli 2014.
Lijkt een dinsdag te zijn, is dat correct :?:
2019 G20 M340i xDrive
2020 Cayenne SE Hybrid
2022 718 Spyder
2015 981 Cayman GT4 (sold)
2018 F30 340i (sold)
2013 981 Cayman S (sold)
2000 Z3 Coupe 3.0 (sold)
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
ThomV
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 939
Lid geworden op: 25 okt 2012, 09:27
Type Auto: F11 530D, E61 525d

Mooie plaatjes Kenny! Geeft goed weer wat voor moois er allemaal stond.
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Dave1895 schreef:[Wij waren met de E30 fansite naar Venlo gereden, doordat hun de weg kwijt waren, kwamen we er pas rond 9.30u aan. :oops: Vond het jammer dat ik jullie niet heb gezien, stonden wel een paar man vlakbij, maar wist niet of hun van het forum waren... :oops: Mijn auto heeft er iig tussen gestaan: de Bostongroene E36 318i edition sedan, stond naast een E93 Touring. Volgende keer maar in het echt kennis maken met jullie.... Grtz!
Als mede Fansite member een klein beetje hulp (mits het een teipo was). E90 is sedan, E91 is Touring, E92 is coupe en E93 is kappersauto. Tja, dat wil BMW tegenwoordig, zoveel mogelijk typenamen. Hebben wij geen last van.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Hahaha, leuke detailfoto's van mijn onderhoudskills kenny :Dubbel: :Dubbel: :Klappen:
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

ThomV schreef:Mooie plaatjes Kenny! Geeft goed weer wat voor moois er allemaal stond.
Thanks thom :ja: nog niet echt kennis met je gemaakt maar dat komt goed :ja:
Morgen komt de rest van de lading foto's :ja:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Lekkere bak met foto's Kenny, helemaal Top.

@Hennep: Dan verliest OGWL natuurlijk, door die niet OEM M3 spiegels. Terechte beslissing. Volgende week zitten er vleugeldeuren op.....
ThomV
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 939
Lid geworden op: 25 okt 2012, 09:27
Type Auto: F11 530D, E61 525d

highperformance schreef: @Hennep: Dan verliest OGWL natuurlijk, door die niet OEM M3 spiegels. Terechte beslissing. Volgende week zitten er vleugeldeuren op.....
Ik gok op witte plastidip wieltjes.. :wink:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

ThomV schreef:
highperformance schreef: @Hennep: Dan verliest OGWL natuurlijk, door die niet OEM M3 spiegels. Terechte beslissing. Volgende week zitten er vleugeldeuren op.....
Ik gok op witte plastidip wieltjes.. :wink:
:shock: met vleugeldeuren... helemaal kapot kei mega zeg.... :In love: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Events / Meetings Verslagen”