Napraten: BMW 3series Forum Roadtrip - Zondag 18 Mei 2014

Post hier je foto's en verslagen van de events en meetings waar je bent geweest.
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

ik was gister ook in dld ik dacht hier geld een limiet tot dat er een sl65 amg met duits kenteke voorbij zoefde met een gangetje van 250kmh haha toen wist ik genoeg :P


Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Thys schreef:Met de juiste versnelling ervoor en flink vroeg op het gas gaan kon ik Folkert z'n E93 M3 ook best bijbenen in de 325i.
Ik dacht het niet Thys, Sipke en Folkert vlogen er aardig van door op de A7 :mrgreen:
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

BartB schreef:
Thys schreef:Met de juiste versnelling ervoor en flink vroeg op het gas gaan kon ik Folkert z'n E93 M3 ook best bijbenen in de 325i.
Ik dacht het niet Thys, Sipke en Folkert vlogen er aardig van door op de A7 :mrgreen:
Ja uiteindelijk houd je ze nooit natuurlijk. :wink:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Haha, die volvo reden wij er dan weer uit... :Dubbel:
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

bartje die thys die droomt wel meer hij denkt dat hij een Ferrari bij kan houden met zijn Mazda :Dubbel:
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Kenny schreef:bartje die thys die droomt wel meer hij denkt dat hij een Ferrari bij kan houden met zijn Mazda :Dubbel:
:wtf: :Hammertime: :mrgreen:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

highperformance schreef:Irritant, die Joop loopt alleen maar dealers af... die kent zun plek niet meer hoor.....
:mrgreen:

Is de laatste tijd wel weer raak ja...
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Joop schreef:
highperformance schreef:Irritant, die Joop loopt alleen maar dealers af... die kent zun plek niet meer hoor.....
:mrgreen:

Is de laatste tijd wel weer raak ja...
:wink: :ja:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15843
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Nog maar een paar fotootjes dan maar...

...heb er niet veel gemaakt dit keer.


Verzamelen in Venlo en daarna bij Bedburgerland de twee limburgers opgepikt... Dit gezelschap kwam dit keer niet onder de 3,0L motorinhoud per auto... Heb even zitten tellen maar voor de tien auto's kwam ik totaal op een slordige 3600 PK op tien auto's. Ik kan er een paar naast zitten, maar zal niet veel schelen. ;-) Dit was in die zin wel de dikste opkomst van al de toerritten tot nu toe.

Helaas bleeft het bij de Ring enkel bij kijken. Rick was nog wel even bij me ingestapt om een rondje mee te tuffen, maar vlak bij de ingang zag ik de lange rij op het laatste rechte eind al staan... In de regel betekend dat een baansluiting of het is echt extreem druk (als op Karfreitag)... Het eerste geval was waarheid. Geen rondes bijschrijven dit keer. Jammer... De Currywurst mit Pommes in bocht Brünnchen smaakte er niet minder om en Rick en ik hadden daarvoor bij de ingang nog even autootjes gekeken toen we toch die kant op gereden waren, onder het mom van misschien dat de baan nog kort later open gaat, maar alles wees er op van niet.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Al dat geweld wil op z'n tijd nog wel eens zin hebben in een slokje ongelode benzine... Ultimate 102 sir? Excellent choice!

Afbeelding

Afbeelding


Tussenstopje in Treis Karden viel wat langer uit door het goede weer... Geen straf natuurlijk om even lekker in de zon aan de Moesel in het haventje te zitten, maar het ritje werd daardoor iets korter dan anders... De technische bochtenstukken zaten na deze stop... Dus iedereen kon daarna vol aan de bak... :autotje spelen:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Met als eindbestemming het gezamenlijk hapje eten in Ernst, waar de sterke verhalen over tafel gingen...

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

top :ja:

Totaal 3600PK :Klappen: Nou weet ik ook weer waarom mikie er op het laaste moment tussenuit piepte :Dubbel:
Danishbmw
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1144
Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:30
Type Auto: Squirtende M3
Locatie: Hoofdstad

Mooie fotos! Ziet er uit als een geslaagd tripje!!

Maar nu de echte verhalen jongenss... :nou: Wie ging er dwars door de bochten ? De familiewagen m3 of de topless m3 of de sportievere coupes.. Wie waren er sneller ut de bochten? De x35i's of de m-power..

Ik wil een echte "Joop" verslag! 001
Team Motorsport, winners of the kart event 2014.
Drivers: Snodder John.. Trucker Arjan.. RHdriver me.
Weirdest combo evaaah

Afbeelding
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Nais Joop, en andere heren natuurlijk ook. Het is en blijft ontzettend geestig om de verhalen en foto's te zien. Traditie is geboren. Wat een topforum dit. :Klappen: :ja:
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Eerlijk gezegd kan je op de smalle, slecht geasfalteerde wegen met korte bochten vaak het vermogen niet kwijt :oops:

je moet echt doseren bij het uitaccelereren, anders kost het teveel tijd en rubber :?
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Roland schreef:Eerlijk gezegd kan je op de smalle, slecht geasfalteerde wegen met korte bochten vaak het vermogen niet kwijt :oops:

je moet echt doseren bij het uitaccelereren, anders kost het teveel tijd en rubber :?
Een 325i met sper rijdt een 335i helemaal zoek in de bergen. Zeker als ie een handbak heeft en de 335i een automaat.
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Daar zou jij zomaar best eens gelijk in kunnen hebben, HPM 8)
Plaats reactie

Terug naar “Events / Meetings Verslagen”