Napraten: BMW 3series Forum Roadtrip - Zondag 18 Mei 2014
- BartB
- Facebook moderator
- Berichten: 6582
- Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
- Type Auto: E87 130i LCI
Ik dacht het niet Thys, Sipke en Folkert vlogen er aardig van door op de A7Thys schreef:Met de juiste versnelling ervoor en flink vroeg op het gas gaan kon ik Folkert z'n E93 M3 ook best bijbenen in de 325i.
. Der schönste Buchstabe der Welt.
-
- VIP Driver
- Berichten: 16598
- Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
- Type Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Ja uiteindelijk houd je ze nooit natuurlijk.BartB schreef:Ik dacht het niet Thys, Sipke en Folkert vlogen er aardig van door op de A7Thys schreef:Met de juiste versnelling ervoor en flink vroeg op het gas gaan kon ik Folkert z'n E93 M3 ook best bijbenen in de 325i.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15843
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
highperformance schreef:Irritant, die Joop loopt alleen maar dealers af... die kent zun plek niet meer hoor.....
Is de laatste tijd wel weer raak ja...
- highperformance
- VIP Driver
- Berichten: 9970
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
- Type Auto: F30 330E
- Locatie: Den Haag
Joop schreef:highperformance schreef:Irritant, die Joop loopt alleen maar dealers af... die kent zun plek niet meer hoor.....
Is de laatste tijd wel weer raak ja...
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15843
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
Nog maar een paar fotootjes dan maar...
...heb er niet veel gemaakt dit keer.
Verzamelen in Venlo en daarna bij Bedburgerland de twee limburgers opgepikt... Dit gezelschap kwam dit keer niet onder de 3,0L motorinhoud per auto... Heb even zitten tellen maar voor de tien auto's kwam ik totaal op een slordige 3600 PK op tien auto's. Ik kan er een paar naast zitten, maar zal niet veel schelen. Dit was in die zin wel de dikste opkomst van al de toerritten tot nu toe.
Helaas bleeft het bij de Ring enkel bij kijken. Rick was nog wel even bij me ingestapt om een rondje mee te tuffen, maar vlak bij de ingang zag ik de lange rij op het laatste rechte eind al staan... In de regel betekend dat een baansluiting of het is echt extreem druk (als op Karfreitag)... Het eerste geval was waarheid. Geen rondes bijschrijven dit keer. Jammer... De Currywurst mit Pommes in bocht Brünnchen smaakte er niet minder om en Rick en ik hadden daarvoor bij de ingang nog even autootjes gekeken toen we toch die kant op gereden waren, onder het mom van misschien dat de baan nog kort later open gaat, maar alles wees er op van niet.
Al dat geweld wil op z'n tijd nog wel eens zin hebben in een slokje ongelode benzine... Ultimate 102 sir? Excellent choice!
Tussenstopje in Treis Karden viel wat langer uit door het goede weer... Geen straf natuurlijk om even lekker in de zon aan de Moesel in het haventje te zitten, maar het ritje werd daardoor iets korter dan anders... De technische bochtenstukken zaten na deze stop... Dus iedereen kon daarna vol aan de bak...
Met als eindbestemming het gezamenlijk hapje eten in Ernst, waar de sterke verhalen over tafel gingen...
...heb er niet veel gemaakt dit keer.
Verzamelen in Venlo en daarna bij Bedburgerland de twee limburgers opgepikt... Dit gezelschap kwam dit keer niet onder de 3,0L motorinhoud per auto... Heb even zitten tellen maar voor de tien auto's kwam ik totaal op een slordige 3600 PK op tien auto's. Ik kan er een paar naast zitten, maar zal niet veel schelen. Dit was in die zin wel de dikste opkomst van al de toerritten tot nu toe.
Helaas bleeft het bij de Ring enkel bij kijken. Rick was nog wel even bij me ingestapt om een rondje mee te tuffen, maar vlak bij de ingang zag ik de lange rij op het laatste rechte eind al staan... In de regel betekend dat een baansluiting of het is echt extreem druk (als op Karfreitag)... Het eerste geval was waarheid. Geen rondes bijschrijven dit keer. Jammer... De Currywurst mit Pommes in bocht Brünnchen smaakte er niet minder om en Rick en ik hadden daarvoor bij de ingang nog even autootjes gekeken toen we toch die kant op gereden waren, onder het mom van misschien dat de baan nog kort later open gaat, maar alles wees er op van niet.
Al dat geweld wil op z'n tijd nog wel eens zin hebben in een slokje ongelode benzine... Ultimate 102 sir? Excellent choice!
Tussenstopje in Treis Karden viel wat langer uit door het goede weer... Geen straf natuurlijk om even lekker in de zon aan de Moesel in het haventje te zitten, maar het ritje werd daardoor iets korter dan anders... De technische bochtenstukken zaten na deze stop... Dus iedereen kon daarna vol aan de bak...
Met als eindbestemming het gezamenlijk hapje eten in Ernst, waar de sterke verhalen over tafel gingen...
-
- VIP Driver
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 14 mei 2012, 22:30
- Type Auto: Squirtende M3
- Locatie: Hoofdstad
Mooie fotos! Ziet er uit als een geslaagd tripje!!
Maar nu de echte verhalen jongenss... Wie ging er dwars door de bochten ? De familiewagen m3 of de topless m3 of de sportievere coupes.. Wie waren er sneller ut de bochten? De x35i's of de m-power..
Ik wil een echte "Joop" verslag!
Maar nu de echte verhalen jongenss... Wie ging er dwars door de bochten ? De familiewagen m3 of de topless m3 of de sportievere coupes.. Wie waren er sneller ut de bochten? De x35i's of de m-power..
Ik wil een echte "Joop" verslag!
Team Motorsport, winners of the kart event 2014.
Drivers: Snodder John.. Trucker Arjan.. RHdriver me.
Weirdest combo evaaah
Drivers: Snodder John.. Trucker Arjan.. RHdriver me.
Weirdest combo evaaah
- highperformance
- VIP Driver
- Berichten: 9970
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
- Type Auto: F30 330E
- Locatie: Den Haag
Nais Joop, en andere heren natuurlijk ook. Het is en blijft ontzettend geestig om de verhalen en foto's te zien. Traditie is geboren. Wat een topforum dit.
- highperformance
- VIP Driver
- Berichten: 9970
- Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
- Type Auto: F30 330E
- Locatie: Den Haag
Een 325i met sper rijdt een 335i helemaal zoek in de bergen. Zeker als ie een handbak heeft en de 335i een automaat.Roland schreef:Eerlijk gezegd kan je op de smalle, slecht geasfalteerde wegen met korte bochten vaak het vermogen niet kwijt
je moet echt doseren bij het uitaccelereren, anders kost het teveel tijd en rubber