Napraten: Official BMW3SeriesForum Kart Event 2014

Post hier je foto's en verslagen van de events en meetings waar je bent geweest.
ThomV
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 939
Lid geworden op: 25 okt 2012, 09:27
Type Auto: F11 530D, E61 525d

Dejan schreef:
highperformance schreef:Nais pica's Kenny. :ja:

Wat een iel autootje is die van ThomV als je die zo naast die van Dejan ziet :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel:
Je hebt showers, en je hebt growers :Dubbel:
Tja, je zou het ook ordinair vs beschaafd kunnen noemen maar in dit geval is 'Baas boven Baas' inderdaad beter op zijn plek :ja:


Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

Maandag....pfffff...ik had niet gedacht dat een mok koffie zo zwaar zou kunnen zijn :lol:
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Top-team Brabham 1983: (samen met Bartho en Peke) :Hosanna:

Van tevoren was het - dus ook voor diegene die het uiteraard willen ontkennen :fylol: - al duidelijk, dat de overwinning naar ons team zou gaan. Daarom hebben wij de mensen van de organisatie verzocht ons de slechtste eco-kart (6,5 pk i.p.v. 9 pk) te geven, hetgeen gehonoreerd werd. Het verschil zie je niet aan de buitenkant, maar motorisch is het natuurlijk een heel ander verhaal en de - uit de vriezer komende - volkomen versleten banden waren zo goed als vierkant, dus eigenlijk niet mee te rijden. :nee:

Voor de kwalificatie begon het te regenen. Als eerste ging ik voor ons team de baan op voor de kwalificatieronde. Koude banden dus alleen maar onderstuur. Even een keer de rem aantikken - op het gedeelte waar rubber lag - en een prachtige 720 graden spin gemaakt, om wat gras en dirt op te pikken, want enigszins ronde banden zijn wel net zo fijn :ja: . Tijdens de kwalificatie hebben zowel Bartho, Peke als ik zelf ons perfect ingehouden. Niet te hard gaan, want we wilden uiteraard het plezier van de andere teams niet bederven om als 1e te kwalificeren. Een wel overwogen en bewuste keuze dus. :wink:

Na de kwalificatie gingen we - zoals beoogd – bewust als laatste van start. Aangezien een eco kart (6,5 ipv 9 pk) dus eigenlijk niet ècht vooruit komt heb ik bij de start toch maar een klein beetje gas geven. Volgens Peke had ik in de eerste ronde 11 karts ingehaald en lag ik na de eerste ronde dus op de 14e plaats. Direct werd ik vanuit de pits over de boordradio door m’n teammaatjes gesommeerd :wtf: me in te houden omdat het wel een leuke dag moest worden, waarvoor alsnog mijn welgemeende excuses aan m’n teammaatjes. Het is immers niet de bedoeling om de andere teams aan de zijkant te zien janken :cry: of dat ze er na een paar laps er mee stoppen en naar huis gaan. We waren met de meeste teams immers ook een overeenkomst (lees: tegen een riante vergoeding voor ons mogen eindigen) aangegaan. :lol:

Vervolgens ben ik vrijwel stationair (en constant bij remmend) wat rondjes gaan rijden, maar niettemin vonden andere teams het schijnbaar nodig, om met levensgevaarlijke acties me een paar keer van de baan te rijden. Het leek bijna op het Nederlands elftal, want de boosdoeners werden - tegen elke logica in - daar niet voor gestraft. :wtf:

Hoewel we drie keer een stint van 40 minuten konden maken (of 1 x 120 minuten natuurlijk ook geen enkel probleem) hebben we voor de gezelligheid - want van echte competitie was natuurlijk geen sprake - toch maar besloten om 6 stints van 20 minuten te rijden. Uiteraard kost dat gruwelijk veel tijd en natuurlijk verlies je dan gigantisch veel plaatsen, maar zo bleef het voor iedereen - zelfs voor ons – nog een beetje leuk. Zo konden we immers nog een klein beetje gas geven, want anders worden die langzame rondjes ook zo saai. Daarnaast kon ik dan net doen alsof ik een beetje moe was. Volgens mij heb ik dat redelijk goed gespeeld en kwam dat aardig overtuigend over. Als ik ècht zo moe zou zijn geweest, dan zou ik natuurlijk ook niet zijn gaan roken, maar dat is natuurlijk logisch. :wink:

Ondanks het feit dat ik Barto(lometicus) en Peke regelmatig ietwat streng moest toespreken omdat hun rondetijden (met een eco-Kart) anders zo rond de 50 seconden :twisted: zouden komen wil ik ze bedanken voor hun medewerking om niet helemaal “los” te gaan. Bewust mooi ingehouden en toch niet van die hele slechte tijden. Net alsof er sprake was van een èchte race, sprake van competitie, alsof we ècht ons best deden voor een goede eindklassering. Bartho en Peke, mijn diepe respect en grote bewondering voor jullie. :ja:

Eén (forum) team heeft géén geld geboden :duh: en die hebben we dus ook - zoals beloofd - bewust achter ons gelaten. (kapote kart, transponder en nog meer van dat soort smoesjes, maar wij weten natuurlijk allemaal wel beter :wink: ). Dus Peke en Bartho het is gelukt, het geld van alle teams die voor ons zijn geëindigd is binnen. :Klappen: Het is trouwens maar goed, dat Folkert niet mee deed, want zo’n Porsche (voor erbij :mrgreen: ) is natuurlijk wel lastig delen :? , dit geldt zo ook voor de Harley van HP :mrgreen: . De teams die voor ons zijn geëindigd hebben het geld overgemaakt, dus jullie kunnen je deel binnenkort tegemoet zien. :ja:

Mijn vrouw lijkt de nieuwe :Mpower: -4 :In love: voor haar zelf wel leuk. Zelf weet ik nog niet precies wat ik van al dat geld moet gaan kopen. Waarschijnlijk ergens in het buitenland een mooie villa, een luxe jacht en uiteraard een dikke vette auto. Wat we dan met het overige geld gaan doen zien we daarna wel. :Hosanna:

Omdat we ons als team moesten inhouden was het sportief gezien natuurlijk bagger :yuck: , maar gezellig was het in ieder geval wel. :ja: Bedankt voor jullie (financiële) bijdragen, we gaan er heerlijk van genieten. De volgende keer doen we (onder dezelfde condities :ja: ) weer graag mee. :mrgreen:

P.S. Kenny, de volgende keer niet alleen komen kijken :shock: , maar ook gewoon flink dokken en meedoen :autotje spelen: . Dan wordt ook jij geen laatste, dus niet zo van dat bange. :Dubbel:
Laatst gewijzigd door Leo335ci op 07 jul 2014, 14:42, 4 keer totaal gewijzigd.
Bartholometicus
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1232
Lid geworden op: 02 jan 2012, 22:38
Type Auto: e91 '06 zwart
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

:Dubbel: Leo!
Wie heeft de komkommer eigenlijk uitgevonden?
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Joop schreef:...Leo zal wel gedacht hebben op de terugweg: "het gaat me allemaal veel te langzaam" :mrgreen:
Volgende keer trap ik wel weer lekker door... :autotje spelen:
De snelheid was helemaal prima Joop, geen enkel problem. :ja:

Echter toen ik af sloeg richting Arnhem (A15) zat ik ineens op de 220 kmh :oops: . In de kart leek het veel harder te gaan dan in m'n eigen auto. :shock: Volgens de "FlitsMeister" App. was er geen snelheidscontrole, dus nu maar hopen dat de info up-to-date was. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Bartholometicus schreef::Dubbel: Leo!
Nix aan gelogen toch? :mrgreen:
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

de bescheidenheid zelf, die Leo :mrgreen:
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Zaterdag naar huis gereden (± 45 km), snel douchen, omkleden en toen de kroeg in om Nederland tegen Kotsa :yuck: -Rica te gaan bekijken. 006 Spannende - gaan we door of niet? - wedstrijd. :? Het bier "vloog" naar binnen en (waarschijnlijk) door de alcohol voelde ik geen enkel pijntje. :Klappen:

Zondagmorgen (tegen de middag dus) opgestaan. Bijna zo fit als een hoentje, bijna geen last van een pijntje met uitzondering dan van m'n armen, borstspieren, rug en nek. M'n hele lichaam schreeuwde van de pijn. Spierpijn in spieren waarvan ik niet eens wist dat ik ze had. :oops:

Gelukkig had ik zaterdagavond meer dan genoeg gedronken, dus wist m'n lichaam zelf niet waar nou exact de meeste pijn zat :oops: , hetgeen "een meevallertje" was. :mrgreen:

Naast al het ongemak heb ik ook een flinke blauwe plek op m'n linker onderbeen. D'r zat in de kart iets waar ik in rechterbochten telkens met m'n been tegenaan kwam. Een prachtige mooie blauwe plek van zo'n 15 bij 15 cm :shock: . Al met al dus toch een trofee mee naar huis genomen. :Hosanna:

Het was een machtig mooie, inspannende en gezellige dag. Ondanks alle lichamelijke shit die ik heb opgelopen doe ik de volgende keer weer graag mee, want ik heb het er graag voor over. :ja:

Het was weer perfect geregeld, dus iedereen bedank voor een ontzettend mooie en leuke dag. :ja:
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Goed verhaal Leo :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: en zo waarheidsgetrouw. Veel plezier van onze bijdrage.
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Leo335ci schreef: Naast al het ongemak heb ik ook een flinke blauwe plek op m'n linker onderbeen. D'r zat in de kart iets waar ik in rechterbochten telkens met m'n been tegenaan kwam. Een prachtige mooie blauwe plek van zo'n 15 bij 15 cm :shock: . Al met al dus toch een trofee mee naar huis genomen. :Hosanna:
Same here. Zat een koppeling van de stabi aan de kart. Het is nu nog gevoelig.
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

alles is gevoelig..............

niezen is vandaag uit den boze :mrgreen:
Gebruikersavatar
jdg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 122
Lid geworden op: 03 sep 2013, 13:45
Type Auto: BMW E91 330D M-tech

Jammer dat ik moest deejayen en dus niet kon komen... deze baan ligt in mijn achtertuin. Had met de benenwagen kunnen komen 001
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

highperformance schreef:Goed verhaal Leo :Dubbel: :Dubbel: :Dubbel: en zo waarheidsgetrouw. Veel plezier van onze bijdrage.
The truth, the whole truth and nothing but the truth. Zo ben ik nou eenmaal. :wink:

Net voor m'n vrouw - van jullie bijdrage :twisted: - een Learjet besteld.

Afbeelding

Voor mezelf vond ik 'm net wat te klein, dus heb ik voor een Airbus A380 gekozen.

Afbeelding

De eigen Kart moet immers soms ook mee, voor het geval er een keer wèl wat serieuze tegenstand is. :mrgreen:

Ik moet alleen nog wel ff met de kartbaan regelen, dat ze een landingsbaan aanleggen zodat ik er ook kan landen, maar dat lijkt me geen probleem te hoeven zijn. :Dubbel:
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Roland schreef:alles is gevoelig..............
Tja, de waarheid is hard Roland, maar ik ga geen leugens schrijven, dus sorry. :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Events / Meetings Verslagen”