Napraten: Roadtrip - Zaterdag 20 September 2014

Post hier je foto's en verslagen van de events en meetings waar je bent geweest.
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Leuk hoor, mooie foto's ook weer :ja:


Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

Joop schreef:Ik heb 'm helaas niet gehoord... Maar kan maar zo zijn dat er een Akra uitlaatje ondergeschroefd is onder die M4. Was nog niet bepaald onder de indruk toen ik de auto meerdere malen in München voorbij heb zien en horen komen.

Het klinkt allemaal beter dan een M435i, maar het houdt allemaal nog niet echt over.

Het blijft allemaal een beetje op het niveau 'natte scheten'-werk die turbootjes... (sorry Harold/Johan :wink: )
...een uitlaat mod kan de boel echter wel rechttrekken (good job Harold/Johan :wink: :ja: )

AMG krijgt het wel voor elkaar, super sound icm de turbo's :ja:
Gebruikersavatar
Kenny
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4327
Lid geworden op: 14 aug 2011, 20:41
Type Auto: Ferrari FF
Locatie: Brabant

ziet eruit als een geslaagde dag :ja: :Klappen:
Gebruikersavatar
ibinco
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3484
Lid geworden op: 15 sep 2010, 11:48
Type Auto: BMW I/\/\

highperformance schreef:Hahaha, ik zie Adnan en Danish al zitten met zijn 2-en... het wegdek afspeurend naar plekken met grip... Wat kan de NS dan extreem griezelig zijn....
Tell me about it.. Ik was the lone ranger in my 1M looking for grip!
En ik garandeer je.. Griezelig is niet het juiste woord.. Nachtmerrie is het en al helelemaal als noob met een 1M op de NS.
Gebruikersavatar
Peet
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6444
Lid geworden op: 12 jan 2011, 22:22
Type Auto: M4 Tansanitblau
Locatie: T mooie Drenthe ;-)

Heb me erg vermaakt, was ook een dag om eens goed te wennen aan wat de 1M kan en niet kan, raak er nu toch wel overtuigd dat t kopen van deze wagen een goeie beslissing was, moest wel ff wennen in de toerrit aan wat de wagen nu wel en niet toelaat, t plotselinge uitbreken geeft niet altijd vertrouwen, met name toen we aan de rit begonnen, maar naarmate de rit vorderde kwam je dan toch in een soort van flow en verrast de wagen je eigenlijk niet eens meer nadelig, dat ie uitbreekt telkens dat weet je dan immers al, toen de weg nat werd eens met de ESP aan gereden, eigenlijk niet zo leuk want dan is t vermogen om te spelen/uit te breken ineens verdwenen.
Op de weg terug hadden we ( Harold en ik ) t niet erg getroffen in onze 1M, immers regende t en t was ook nog eens erg druk op de autobahn, we wilden nog graag ff t verschil van een standaard 1M vergelijken met de JB4 uitvoering, is er niet van gekomen jammer genoeg, maar wat ik op sommige tussensprints al had waargenomen, de 1M van Harold is een stuk giftiger dan de mijne, tijd voor een tune dus :ja:

Al met al weer een leuke dag gehad, flink wat km gemaakt, nieuwe en ouwe leden ontmoet, en wederom weer verwend door Joops keuze van t parcours wat ie had uitgestippeld, t verhaal en de foto's geven een oprechte indruk van deze dag, ook trouwens leuk dat Danish nog wat gewaagde "actie foto's" had gemaakt, jammer dat t seizoen alweer tot een eind komt, kijk al uit naar de volgende Eifeltrip :ja:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Michiel schreef:heerlijke dag en het was weer gezellig. Heb zelf geen foto's. Maar ben weer helemaal onder de indruk van de M4, wat een beest is dat zeg, zo als die over de ring ging en wat een geluid, super bruuut, knallen met dat ding. en dan die mooie blauwe kleur.... :In love:
Zo klinkt hij eigenlijk wel erg lekker... Veel beter dan standaard:

[youtube][/youtube]
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Overigens was dit hybride monster ook een verrassing om op en rond de Ring te zien. Helaas niet op de baan zelf gespot toen we er waren, wel onderweg...:

Afbeelding


Idd. een P1 ja Adnan; had het in de gauwigheid niet gezien toen hij langs kwam, maar die luchtsleuven in de neus zijn ook alleen voorbehouden aan de P1 ipv de 650S.
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Nog een paar lekkere Karoussel plaatjes van Martin Stollenwerk:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15844
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Onopvallend een rondje doen, was gisteren wel onmogelijk...
...had al flink wat mensen met een camera langs de vangrail zien staan, maar dit is in één rondje wel maximaal resultaat... More to follow waarschijnlijk.

Ondanks het 'enge' rondje van Adnan met Danish op de bijrijdersstoel kan er bij Danish toch nog een opgestoken duim vanaf... :ja:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
ibinco
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 3484
Lid geworden op: 15 sep 2010, 11:48
Type Auto: BMW I/\/\

Joop schreef:Onopvallend een rondje doen, was gisteren wel onmogelijk...
...had al flink wat mensen met een camera langs de vangrail zien staan, maar dit is in één rondje wel maximaal resultaat... More to follow waarschijnlijk.

Ondanks het 'enge' rondje van Adnan met Danish op de bijrijdersstoel kan er bij Danish toch nog een opgestoken duim vanaf... :ja:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Wij rijden alle drie dezelfde lijn :ja:
DennisM5
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 916
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:32
Type Auto: BMW F10 m5

Mooi verslag joop :ja: en mooie foto's
F10 m5
Gebruikersavatar
Niekos
Just getting started
Just getting started
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 mar 2014, 05:13
Type Auto: E90 330i N52 Dyn. Executive (Pre-LCI)
Locatie: Noord Brabant

ibinco schreef:
highperformance schreef:Hahaha, ik zie Adnan en Danish al zitten met zijn 2-en... het wegdek afspeurend naar plekken met grip... Wat kan de NS dan extreem griezelig zijn....
Tell me about it.. Ik was the lone ranger in my 1M looking for grip!
En ik garandeer je.. Griezelig is niet het juiste woord.. Nachtmerrie is het en al helelemaal als noob met een 1M op de NS.
Hahaha Harold je hebt wel ballen van staal, ik wou in het begin ook met m'n eigen auto de NS op, maar was te onzeker om het te doen.. (volgende keer, dan kan je mij uit je binnenspiegel rijden, no big deal for you, met je oranje bommetje op wielen :mrgreen: )
Het rondje met Joop (waarvoor nog bedankt Joop :ja: ) zal me nog lang bij blijven :Hosanna:, net toen ik dacht dit is best spannend, begon het te regenen en dacht ik scheisse :nou: het kan dus nog spannender, maar gelukkig hield Cpt. Joop hier goed rekening mee :Klappen:
De route door de Eifel is meesterlijk gekozen, heerlijke kronkelwegen, stijgen, dalen en de gekozen locaties om even te stoppen..
Gelukkig hield de maag van m'n passagier het uit tot het einde :)
tot de volgende ontmoeting fellas, dit was ÜBER
Sniff 'n the Tears! :ja:
Adnan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 sep 2009, 09:15
Type Auto: Porsche 911 991.2, BMW 540i G30 (M Performance & Sound)
Locatie: Amsterdam

ibinco schreef:
highperformance schreef:Hahaha, ik zie Adnan en Danish al zitten met zijn 2-en... het wegdek afspeurend naar plekken met grip... Wat kan de NS dan extreem griezelig zijn....
Tell me about it.. Ik was the lone ranger in my 1M looking for grip!
En ik garandeer je.. Griezelig is niet het juiste woord.. Nachtmerrie is het en al helelemaal als noob met een 1M op de NS.
Correct chief.......Nachtmerrie.....indeed...

Greetzz
Adnan

:Mpower: rulezz
______________________________________________________________________
“I spent 90% of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted.”

Afbeelding
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

ibinco schreef:
highperformance schreef:Hahaha, ik zie Adnan en Danish al zitten met zijn 2-en... het wegdek afspeurend naar plekken met grip... Wat kan de NS dan extreem griezelig zijn....
Tell me about it.. Ik was the lone ranger in my 1M looking for grip!
En ik garandeer je.. Griezelig is niet het juiste woord.. Nachtmerrie is het en al helelemaal als noob met een 1M op de NS.
Des te mooier dat alles weer heel huiswaarts is gereden. Alleen dan doe je het goed.

Vechten in je auto tegen de elementen, met idioten om je heen en redelijk onervaren op de NS zijn ingrediënten voor ellende. Dat je je dus niet laat verleiden door overmoedig rijden is de winst. Dan rest alleen nog het plezier. En zo te lezen heeft iedereen dat weer ruimschoots ervaren.

Hulde heren en in het bijzonder voor Joop. :Hosanna: :Hosanna: :Hosanna:
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

+10!!!! :ja:
Plaats reactie

Terug naar “Events / Meetings Verslagen”