En nog een paar actiefoto's... Volgens mij de bocht na T13 richting Hatzenbach, zo te zien...
Napraten: BMW Drivers Forum Roadtrip Eifel 31-05-2015
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15845
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
- Z4tje
- VIP Driver
- Berichten: 1763
- Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:36
Kan ik me al vast inschrijven voor de volgende sessie
mijn huidige auto's: bmw M3 e92 en bmw 340i F30 318ti E36 en E46 330i tracktool
Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
-
- VIP Driver
- Berichten: 16598
- Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
- Type Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Het ritje over de ring was ontzettend gaaf Joop! Ging goed vlot ook. Het turboblokje sleurt er als een malle aan, geweldig.
Bedankt nog daarvoor.
Zo merk je toch wel weer dat koppel een hoop doet. Het tweede deel van de route heb ik in de 330d gereden en als je maar lekker vroeg op het gas gaat dan kan je die 335i's leuk bijhouden.
Wil overigens ook nog even vermelden dat Bart en z'n E46 zich flink bewezen hebben tussen al het 300+ geweld!
Bedankt nog daarvoor.
Zo merk je toch wel weer dat koppel een hoop doet. Het tweede deel van de route heb ik in de 330d gereden en als je maar lekker vroeg op het gas gaat dan kan je die 335i's leuk bijhouden.
Wil overigens ook nog even vermelden dat Bart en z'n E46 zich flink bewezen hebben tussen al het 300+ geweld!
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15845
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
Graag gedaan en Inderdaad Thys...
...blijkt maar weer dat je in de Eifel niet de dikste auto hoeft te hebben. Het sturen zag er ook wel strak uit voor zover ik het in de achteruitkijkspiegel kon zien.
En natuurlijk de eerste ronde op de Ring, waarvan er waarschijnlijk nog vele gaan volgen...
...blijkt maar weer dat je in de Eifel niet de dikste auto hoeft te hebben. Het sturen zag er ook wel strak uit voor zover ik het in de achteruitkijkspiegel kon zien.
En natuurlijk de eerste ronde op de Ring, waarvan er waarschijnlijk nog vele gaan volgen...
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15845
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
...kwam nog een fotootje uit het archief tegen. Volgens mij is zo'n 320Ci een ideale auto voor het eerste rondje (inmiddels al weer bijna 7 jaar terug)...
- BartB
- Facebook moderator
- Berichten: 6582
- Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
- Type Auto: E87 130i LCI
Mannen,
Wat een ongelofelijk vette dag heb ik gehad
De dag begon in Venlo, omstreeks 09:15 gaan rijden richting Zum Ahrbogen.
Daar hebben we Thys en Arie getroffen voor de koffie, daarna richting Adenau gereden om de wagens vol te tanken. Aral 102 ultimate lekker goedkoop.
Richting Brunchen gereden om daar bij de bekende plek even te kijken.
Eigenlijk ook meteen weer met Kenny, Joop en Danish naar de ingang van de ring gereden. De omstandigheden waren goed genoeg om een ronde te doen. Voor mij de eerste keer Niet te druk en een droge baan. (filmpje volgt)
Ik vond het een super ervaring, viel me niks tegen. De auto heeft zich prima gehouden.
Bij uitgang kwam ik Dave nog tegen, die heeft ook nog een rondje gedraaid.
Weer terug bij Brunchen nog even een frietje gegeten.
Omstreeks 13:30 uur vertrokken voor de rit door Eiffel. De route was wederom voortreffelijk.
Soms liet het wegdek wat te wensen over, zeg maar flink te wensen over:)
Maar dat heb je zo als je over de binnenwegen rijdt. Mijn auto kan echt prima meekomen met "The Big Boys"
De Eiffel is een prachtige omgeving om in te rijden. Aan het einde van de middag zijn we langzaam afgedaald richting de moezel. Eenmaal aangekomen daar bleek de hele weg langs de moezel afgesloten te zijn vanwege een fiets en wandel evenement.
Daar konden we dus niet langs.
Even overlegd en besloten maar weer terug de berg op te rijden om via een andere weg weer het dal in te gaan.
Daar stuitten we weer op dezelfde afsluiting, dus toen besloten via de weg die wel open was richting Ernst onze eindbestemming te rijden. Het liep inmiddels ook al tegen 18:00 uur. Heerlijk gegeten bij Altes Pfarhaus en daarna afscheid genomen en naar huis gereden.
De bedoeling was om de A31 te pakken richting Groningen zodat we een beetje door konden rijden.
Maar dit viel letterlijk in het water. Alleen maar regen gehad.
Zorgde er wel voor dat de velgen weer schoon zijn en de vliegen weer van de auto zijn
Gisteren ook tot de conclusie gekomen dat je zo'n tripje veel en veel vaker moet doen!!
En ohja, deze mag er nu ook op
Wat een ongelofelijk vette dag heb ik gehad
De dag begon in Venlo, omstreeks 09:15 gaan rijden richting Zum Ahrbogen.
Daar hebben we Thys en Arie getroffen voor de koffie, daarna richting Adenau gereden om de wagens vol te tanken. Aral 102 ultimate lekker goedkoop.
Richting Brunchen gereden om daar bij de bekende plek even te kijken.
Eigenlijk ook meteen weer met Kenny, Joop en Danish naar de ingang van de ring gereden. De omstandigheden waren goed genoeg om een ronde te doen. Voor mij de eerste keer Niet te druk en een droge baan. (filmpje volgt)
Ik vond het een super ervaring, viel me niks tegen. De auto heeft zich prima gehouden.
Bij uitgang kwam ik Dave nog tegen, die heeft ook nog een rondje gedraaid.
Weer terug bij Brunchen nog even een frietje gegeten.
Omstreeks 13:30 uur vertrokken voor de rit door Eiffel. De route was wederom voortreffelijk.
Soms liet het wegdek wat te wensen over, zeg maar flink te wensen over:)
Maar dat heb je zo als je over de binnenwegen rijdt. Mijn auto kan echt prima meekomen met "The Big Boys"
De Eiffel is een prachtige omgeving om in te rijden. Aan het einde van de middag zijn we langzaam afgedaald richting de moezel. Eenmaal aangekomen daar bleek de hele weg langs de moezel afgesloten te zijn vanwege een fiets en wandel evenement.
Daar konden we dus niet langs.
Even overlegd en besloten maar weer terug de berg op te rijden om via een andere weg weer het dal in te gaan.
Daar stuitten we weer op dezelfde afsluiting, dus toen besloten via de weg die wel open was richting Ernst onze eindbestemming te rijden. Het liep inmiddels ook al tegen 18:00 uur. Heerlijk gegeten bij Altes Pfarhaus en daarna afscheid genomen en naar huis gereden.
De bedoeling was om de A31 te pakken richting Groningen zodat we een beetje door konden rijden.
Maar dit viel letterlijk in het water. Alleen maar regen gehad.
Zorgde er wel voor dat de velgen weer schoon zijn en de vliegen weer van de auto zijn
Gisteren ook tot de conclusie gekomen dat je zo'n tripje veel en veel vaker moet doen!!
En ohja, deze mag er nu ook op
Laatst gewijzigd door BartB op 02 jun 2015, 00:10, 1 keer totaal gewijzigd.
. Der schönste Buchstabe der Welt.
- BartB
- Facebook moderator
- Berichten: 6582
- Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
- Type Auto: E87 130i LCI
Ah leuk Joop, Ben ook echt heel erg tevreden over wat mijn auto deze dag gepresteerd heeft:)Joop schreef:
...kwam nog een fotootje uit het archief tegen. Volgens mij is zo'n 320Ci een ideale auto voor het eerste rondje (inmiddels al weer bijna 7 jaar terug)...
. Der schönste Buchstabe der Welt.
- BartB
- Facebook moderator
- Berichten: 6582
- Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
- Type Auto: E87 130i LCI
14 Juni, maar dat topic had je al gevonden volgensmijFolkert schreef:Verdomd weer gemist had graag mee gewilt..
Wanneer is er weer een rit uit Friesland boys?
. Der schönste Buchstabe der Welt.
-
- VIP Driver
- Berichten: 1570
- Lid geworden op: 29 sep 2009, 09:15
- Type Auto: Porsche 911 991.2, BMW 540i G30 (M Performance & Sound)
- Locatie: Amsterdam
ziet er goed uit folks.....top dag
En mooie fotos en dito verslag....
Greetzz
Adnan
rulezzz
En mooie fotos en dito verslag....
Greetzz
Adnan
rulezzz
______________________________________________________________________
“I spent 90% of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted.”
“I spent 90% of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted.”