Verslag met foto's Dolomietentrip e92 330xi en 997CS2

Post hier je foto's en verslagen van de events en meetings waar je bent geweest.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Goed verhaal zeg, prachtige omgeving :cool:


Gebruikersavatar
Ottokar
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 121
Lid geworden op: 15 apr 2015, 11:45
Type Auto: F15 X5 40e
Locatie: Kuala Lumpur, Maleisië

jhis5h schreef:Geweldige reis en prachtig verslag, bedankt voor het delen!
Ik heb tijdens het lezen GoogleEarth er bij genomen om jullie reis te kunnen volgen en wat waypoints te 'stelen' voor de planning van een trip richting Alpen/Dolomieten.
Top, daarom wilde ik het ook delen! :ja:
Maik schreef:De schluchsee is mijn thuis basis als ik niet in nederland ben en daar staat ook m'n Z3. Ook daar is het echt geweldig rijden. Mocht er iemand weer een rond rit maken en daar langs komen zijn jullie welkom voor een bakkie koffie en haak ik graag een stukje, ik weet nog wel een aantal leuke stukken :ja:
Die B500 bundesstrasse / Schwarzwaldhochstrasse is eigenlijk opgedeeld in 3 delen, waarbij de Feldberg de meest zuidelijke punt is. Wanneer je daar start, kom je langs de Schluchsee, toch? Alle drie de delen hebben hun eigen charme, vind ik. Zuidelijke deel is compact en meest heuvelachtig met kortere bochten, noordelijk deel is heerlijk lange en snelle bochten en licht glooiend bovenop de heuvelruggen, midden deel zit er ook echt letterlijk en figuurlijk tussenin. :D

Bij volgend bezoek laat ik het weten, zou leuk zijn om samen te rijden. :ja:
6 in line, it's all fine.
Maik
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1188
Lid geworden op: 06 nov 2014, 14:31
Type Auto: 123d E87 LCI, 323ci Cabrio E46, Z3 2.8 E36/7, MINI JCW R53, 325xi E90

Klopt en als je over de feldberg gaat en dan op de T-splitsing richting Aha (ja zo heet het dorpje...) dan kom je op een stuk weg waar je heel veel leuke en snelle bochten hebt. Lijkt me zeker leuk om eens met een groepje daar te rijden.
Niets rijdt zo fijn als een 6 in lijn
Gebruikersavatar
Folkert
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1344
Lid geworden op: 26 aug 2011, 21:33
Type Auto: Alpina B5 Bi-turbo G31 Allrad

Geweldige reis en prachtig verslag, bedankt voor het delen!

Heb vorig jaar ook een heel stuk van deze route gereden, wou dit jaar wel weer maar dan met de GT3 Alleen is somige stukken echt niet te doen vanwege de beperkte bodem vrijheid met kuilen etc.. daar ben ik vorig jaar wel achter gekomen.. 006
Alpina B5 Biturbo
Gebruikersavatar
haroldje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:21
Type Auto: BMW 430i g23
Locatie: brabant

mooie trip met een mooi verhaal,krijg echt zin om weer te gaan in augustus :In love:
arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

Gaaf hoor! :ja:
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
Plaats reactie

Terug naar “Events / Meetings Verslagen”