Napraten: BMW Drivers Forum Roadtrip - Zaterdag 7 Mei 2016

Post hier je foto's en verslagen van de events en meetings waar je bent geweest.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Zo weer heelhuids terug. Weer was weer fantatisch voor zo'n uitje...

...hier kunnen jullie je verhalen en foto's kwijt van deze dag.


Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Volgensmij moeten jullie een prachtige dag gehad hebben :ja:
Benieuwd naar het beeld materiaal.
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Samen met Dave vanuit Ernst over de B259 en B257 binnerdoor naar de A61 gereden en verder. Alleen sloeg Dave net voor Oberhausen rechtsaf. Tank leeg Dave?

Ik heb met hetzelfde tempo nog de Nederlandse grens weten te bereiken en bij Elten (afslag 1 A3) nog even getankt. Was wel nodig... :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Mooi dat jullie heelhuids terug zijn en vast veel plezier gehad! :ja:
Gebruikersavatar
Z4tje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1763
Lid geworden op: 05 mar 2015, 07:36

Het was een leuke dag, veel kilometers gestuurd door de eifel, nog samen met Hidde een lekkere tijd neergezet op de ring.
De rit erna was minstens zo leuk, lekker op tempo door de Eiffel sturen.
Joop, bedankt voor de organisatie, erg mooie route met soms zeer sportieve bochten.
Dankzij Joost( kubus123) weten we ook dat een mini cooper S best een giftig bakkie is.
mijn huidige auto's: bmw M3 e92 en bmw 340i F30 318ti E36 en E46 330i tracktool

Mijn vorige auto's: 328i F30 Bmw X1 2.0d / bmw Z 4 E 85/bmw 118i/ bmw 735i/bmw 320d touring bmw 525i/ bmw 316i/ bmw 520i/ bmw 325i E30/ bmw 316 e30/ bmw316e30
Gebruikersavatar
Kubus123
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 416
Lid geworden op: 31 jan 2015, 17:27
Type Auto: F32 420i

Toffe dag met super weer en een hele sportieve maar mooie route :ja: , Joop ook namens mij bedankt voor de goede organisatie en begeleiding van het groepje!

Had nogmaals liever met mijn eigen BMW gegaan, maar heb de Mini bij het nekvel gegrepen onder het mom 'dont be gentle it is a rental' kon ik aardig bij blijven :mrgreen: . Go-Pro filmpjes staan al op mijn computer maar moet alle beelden nog draaien en zeker selecteren op schunnig taalgebruik van mijn medepassagiers :D .

Leuk om iedereen te spreken en er is aardig doorgereden, is me goed bevallen!
335i E92 DCT Individual Feuer Orange / JB4 G5 / VSRF DP / IC:http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=2&t=14792
Gebruikersavatar
Leo335ci
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 1095
Lid geworden op: 04 feb 2014, 20:21
Type Auto: 335iA; 2010; E92; DCT; LCI; High Exe; M-pakket, PP uitlaat.
Locatie: Arnhem

Geweldig dat het weer een super dag was maar ook dat iedereen weer veilig en zonder problemen thuis is. Om zelf te rijden zijn de Eiffelritten fantastisch, als bijrijder.... euhhh..... kweet niet. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

Living on the edge Joop :mrgreen:
BartM3
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2371
Lid geworden op: 23 nov 2008, 16:05
Type Auto: E93 M3 - Rubinschwarz
Locatie: Noord-Brabant

Het was een topdag!! M'n passagier (buurman) en ik hebben genoten van de vlotte rit en we hebben op de terugweg eindelijk eens echt de begrenzer gevoeld! Onvoorstelbaar zoals hij blijft versnellen en dan ineens gewoon ophoudt...
Een M3 rijden door de hele dag papieren tijgers te temmen... Kan het nog beter?
Gebruikersavatar
HiddeE46
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 351
Lid geworden op: 08 jun 2015, 20:17
Type Auto: E46 328Ci, E46 330Ci

Joop, het was echt gezellig! Onwijs goed georganiseerd!
Echt petje af. En nu weet ik dat ik in mn vier sneller ben dan de mini :mrgreen: alleen in z'n 5 loopt ie dan weer bij :(

Echt een leuke dag gehad! Iedereen bedankt!
It's... Showtime!!
Gebruikersavatar
haroldje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:21
Type Auto: BMW 430i g23
Locatie: brabant

Het was inderdaad een topdag,lekker dagje sturen met geweldig weer en allemaal liefhebbers die van een sportief ritje houden.

Joop bedankt voor de goede organisatie :ja:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Een paar random snap-shots van mijn kant...

...'s ochtends vanuit Venlo naar de Ring gereden. Heb nog even zitten twijfelen of we een andere aanrijdroute zouden moeten nemen aangezien Hotel/Restaurant Zum Ahrbogen gesloten is en over Bad Münstereifel naar de Ring te rijden en een bakkie te doen bij Heino 8) . Toch maar de gebruikelijke route genomen en na Adenau de Imbiss Zum Kleeblatt gepakt. Bij de Ring waren alle parkeerplekken goed gevuld, echter op de baan niet al te druk, ondanks dat het dit Hemelvaartweekend de Green Hell Driving Days waren. Meer poetsers dan rijders blijkbaar :wink: . Achteraf had ik nog wel een rondje of twee kunnen pakken, maar die bewaar ik wel voor verderop in het jaar, dan als het rustiger is maar een langere stint achter elkaar maken.
Alleen Hidde en Marc zijn de Ring op geweest met de racert, dus Hidde kan weer twee rondjes extra Ring ervaring achter zijn naam zetten. Lekker bezig.

Na de welverdiende Currywurst mit Pommes begonnen met de eigenlijke toerrit. Marc en Hidde opgepikt bij ED's am Ring, aangezien deze Ringtijgers Brünnchen even niet zo snel konden terugvinden, :wink: , en lekker binnendoor doorgekachelt naar de tussenstop. We hadden dit keer een leuk groepje met enthousiaste rijders die wel zo'n beetje hetzelfde tempo hadden, dus dat reed lekker door. Dus konden we bij de tussenstop ook iets langer genieten van het mooie weer. Daarna de weg weer opgepakt met de slingerende weggetjes op naar het eindpunt in Ernst waar we met de groep de dag, als (bijna) gebruikelijk, hebben afgesloten.

...o ja, na de tussenstop maakte een drietal BMW Isetta's het tiental in Reil compleet. :mrgreen:


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Arjan schreef:Living on the edge Joop :mrgreen:
That's me... :mrgreen:
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Mikie
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 5795
Lid geworden op: 21 feb 2011, 23:22
Type Auto: BMW 120D
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Ziet er goed uit jongens!!! :Klappen: :Klappen: :Klappen: :Klappen:
Gebruikersavatar
Joop
Moderator
Moderator
Berichten: 15845
Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport

Einige Ringbilder:

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

"Well we have a straight six at the front, a manual gearbox in the middle, and drive goes to the back. That is page one, chapter one of the petrolsexual handbook." / "Page two is of course a LSD mounted between the rear axle" JC
Plaats reactie

Terug naar “Events / Meetings Verslagen”