Alfa Romeo Giulia, concurrent voor de M3?

Filmpjes en interessante link`s, BMW gerelateerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
petrolheadd
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 680
Lid geworden op: 24 okt 2014, 21:26
Type Auto: F20 118i lci Mineralgrau M- sport

Veel mensen die ik ken zijn enthousiast over Alfa Romeo. Ik daarentegen vind het gewoon ' net niet'. Kan het niet uitleggen, maar vind het merk mij niet aanspreken :shock:

Dit model is niet lelijk, maar spreekt mij niet aan. De lichten aan de voorkanten en de grote luchthappers vind ik persoonlijk niet mooi. De achterkant is wel ok.


F20 LCI Mineralgrau 118i :Mpower: sport
F36 Alpinweiss 420I :Mpower: Sport (sold)
F60 Mini Countryman JCW (sold)
E91 LCI Le Mans Blue 320i :Mpower: Sport (sold)
arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

Wel aardig.....
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
Gebruikersavatar
McShine
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 374
Lid geworden op: 22 aug 2012, 21:23
Type Auto: BMW E86 en I3
Locatie: Zuid-Limburg

Mag ik het tegen vinden vallen? Ik bedoel, de elementen die het speciaal maakt zijn waarschijnlijk alleen bedoeld voor de topversie. Strip de auto van die performance goodies en er blijft een auto over die niet mooier is dan een Insignia, Mazda6 of zelfs Kia Optima. In de basis zijn dat ook zeker niet de lelijkste concurrenten, maar AR : Noblesse oblige!

De wow factor ontbreekt, en dat had ik wel verwacht bij AR.

De 156 en de 159 hadden hem wel.

Alweer 4 jaar uit productie, maar tijdloos!

Afbeelding
Gebruikersavatar
haroldje
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 931
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:21
Type Auto: BMW 430i g23
Locatie: brabant

volgens mij is het bij de bmw niet anders,als je een standaard uitvoering hebt is het ook niks bijzonders,zeg gerust saai
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Joop schreef:Enorm dapper dat ze direct met de dikste variant op de markt komen. Kan me zo niet voor de geest halen of er ooit een fabrikant is geweest die deze strategie ooit bewandeld heeft...

...als dit niets wordt straalt dat waarschijnlijk wel uit naar de leasebakken uitvoering...

...mooi in ieder geval dat Alfa weer het achterwieldrijvingsconcept oppakt en zo weer echte rijdersauto aan het bouwen is. Kan zeker een concurrent worden voor de M/RS/AMG mannen, zeker als ze de auto een fractie scherper prijzen.

Qua vormgeving een beetje een allegaartje, maar in deze Quadrofoglio Verde (kort QV) uitvoering is het wel een dik ding. Interieur is echt super in ieder geval... :In love:
Die Italianen staren zich vermoed ik een beetje blind op het 'anders' doen en denken, ik denk dat zij hun marketingafdeling eerst even beter kunnen verversen (met hun producten is over het algemeen de laatste jaren weinig mis voor zover ik weet).

Zelfs een kind weet volgens mij wel dat je eerst het 'slechtere' nieuws moet brengen, en daarna oplopend naar goed nieuws. (eind goed al goed)
Eerst je topmodel presenteren terwijl dat een massaproduct moet gaan worden... hmm

Over de auto; ziet er goed uit!
Gebruikersavatar
Dennis73
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 509
Lid geworden op: 17 jun 2015, 18:24
Type Auto: BMW 318D F31

Ik blijf toch bij alleen al de naam "Alfa" stemmen horen in me hoofd.......wat is er nu weer kapot etc.

Maar goed, een 155 kocht je om te sleutelen ;)

Moet zeggen dat de coupe we toch subliem uitziet. Ook de kleur mag er zeker zijn!
I don’t have anything to hide. But I don’t have anything I feel like showing you, either.
Plaats reactie

Terug naar “Video's & Links”