Crash M4

Filmpjes en interessante link`s, BMW gerelateerd.
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

[quote="NOS"]

Zelfde geldt overigens voor 40 jarige met 20 jaar ervaring in snelle auto's. Die zijn niet veel beter...

He he niet zo doen hè NOS!!!

Ik ben van 40er komaf


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Duurde nog lang :p
Nobody said it was easy....
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Haha ja vond ik ook eigenlijk!

Zal wel de enige ouwe ... zijn hier


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

NOS schreef:Wat kunnen ze toch goed sturen met hun pilotsport cup 4rs banden. :lol:
op 3 minuten kun je zien dat hij op continental staat
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16598
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Hahaha prachtig dit te zien en te lezen. Iedereen moet even zn zegje gedaan hebben (incl ik) over hoe goed hij niet kan rijden en wat er allemaal mis ging. Feit blijft dat ik t bijzonder jammer vindt dat het altijd zulke filmpjes zijn die als een olievlek over het internet verspreid worden. Maar goed, als je een gele M4 zo gaat aanpassen doe je ook niks anders dan aandacht zoeken.

Als hij nou die afrit gedrift had was er niemand geweest die hier een draadje had geopend. Maar nee, hij is gecrasht. Wat een sensatie he jongens.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
Gebruikersavatar
Arjan
Administrator
Administrator
Berichten: 24792
Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
Type Auto: IX1 xdrive30

yup, goed driften kan iedereen maar knap crashen is een heel ander verhaal
Yizu
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 852
Lid geworden op: 20 feb 2014, 12:12
Type Auto: G01 X3 2.0D M-Sport HE Saphirschwarz
Locatie: Spijkenisse

h3b schreef:Volgens de RDW staat de auto als zakelijk geregistreerd. Als dit een privé auto was geweest had men denk ik hier niet om gelachen.
Deze snap ik niet helemaal. :roll:

Bedoel je nou omdat het een zakelijke auto betreft hij zich niet druk zal maken om de reparatiekosten?
Dat vindt ik dan niet zo’n handige bewering. :duh:
Zijn hier denk ik veel liefhebbers dien hun BMW zakelijk rijden en hier verschrikkelijk ziek van zouden zijn.
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16598
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Arjan schreef:yup, goed driften kan iedereen maar knap crashen is een heel ander verhaal
:autotje spelen:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
h3b
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 374
Lid geworden op: 21 apr 2011, 19:14
Type Auto: F20 116i

Yizu schreef:
h3b schreef:Volgens de RDW staat de auto als zakelijk geregistreerd. Als dit een privé auto was geweest had men denk ik hier niet om gelachen.
Deze snap ik niet helemaal. :roll:

Bedoel je nou omdat het een zakelijke auto betreft hij zich niet druk zal maken om de reparatiekosten?
Dat vindt ik dan niet zo’n handige bewering. :duh:
Zijn hier denk ik veel liefhebbers dien hun BMW zakelijk rijden en hier verschrikkelijk ziek van zouden zijn.
Ik verwacht dat de auto dus inderdaad in de lease zit en kosten voor de berijder zullen dan hooguit de afgesproken eigen risico zijn. Tja, dan kun je er best wel om lachten ja.
En ja, ik verwacht inderdaad dat de meeste leaserijders het geen r##t interesseert wat reparatie kosten aan een auto zullen zijn, uitgezonderd een klein deel liefhebbers. Maar van die liefhebbers verwacht ik dat ze normaal omspringen met een auto waarvan de leasemaatschappij de eigenaar is. Dus zeker niet de openbare weg gebruiken als circuit.
En dan hebben we het nog niet gehad over de veiligheid m.b.t. het overige verkeer en personen door op de snelweg (afrit) te lopen en tegen het verkeer inrijden. :nee:
Een liefhebber gaat anders met z'n auto om dan het filmpje in dit topic demonstreert. Maar dat is mijn subjectieve mening.
F20 116i 2012 (2017- )Afbeelding
E83 2.0d 2007 (2016-2017)
E90 320i 2005 (2011-2016)
E46 320d Touring 2001 (2006-2011)
Gebruikersavatar
Jordan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 nov 2017, 15:56
Type Auto: BMW E91

Haha wat een lulhannes. Dit is pure uitsloverij als je het mij vraagt. Hij wilde vooral heel hard achter die Lambo aan. Zal een duur geintje worden denk ik. :duh:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jordan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 nov 2017, 15:56
Type Auto: BMW E91

NickB schreef:
Die gast lacht er zelf om man wat boeit het nou kan iedereen gebeuren..
haha nee man, natuurlijk niet. Er is geen enkele reden om hier uit de bocht te vliegen. Het wegdek is niet nat/glad, het zicht is prima, het is puur stomheid en een overdosis aan adrenaline wat ervoor zorgt dat ie crasht.
Afbeelding
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Thys schreef:Als hij nou die afrit gedrift had was er niemand geweest die hier een draadje had geopend. Maar nee, hij is gecrasht. Wat een sensatie he jongens.
dit dus, of als het een twingo was geweest, uiteraard.
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16598
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Maarja goed, hij doet mee aan die cars & coffee meetings met z'n auto onder de carbon. Dus de eigenaar houdt ook wel van wat aandacht. Eigen schuld, dan.

Als die auto ooit te koop stond, komt dit filmpje weer naar boven :).
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Mwa ja, eens met die meeting maar ik hoop wel dat die filmert netjes toestemming heeft gevraagd alvorens het op permanent op internet te smijten (ongeblurde gezichten, kentekens etc), hij verdient er overigens ook gewoon poen mee (media reposts ,views etc)
Laatst gewijzigd door NickB op 16 apr 2018, 12:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13927
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Als ik zelf gefilmd zou worden bij zo'n incident zou ik er iig wel van balen :roll:
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
Plaats reactie

Terug naar “Video's & Links”