Achteruitrijcamera met Chinese emulator met probleem

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Wibe
Just getting started
Just getting started
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 jul 2015, 00:24
Type Auto: E91 325i
Locatie: Groningen

Hallo allemaal,

Ik wil jullie even informeren over de Chinese cic rear view camera emulator die ik recent samen met een ex forum lid heb ingebouwd.
Totale kosten 75 euro aan materialen dus dat kon ik niet laten. Hij werkt perfect bij zijn e92 maar niet bij mijn e91. Bij mij werkt hij alleen de eerste keer dat ik hem in achteruit zet. Daarna niet meer totdat de cic uitgeschakeld is voor meerdere minuten. Erg frustrerend :nou: We hebben alle onderdelen getest en onderling gewisseld en geen verklaring gevonden. Enige verschil wat we kunnen vinden is de firmware. Op een engels forum word een firmware upgrade gesuggereerd bij iemand met het zelfde probleem. Maar geen bevestiging dat dit gewerkt heeft. Mijn firmware is C0D(d is 13) en van hem C08. Ik heb al contact met John en hij wil me wel helpen met een firmware upgrade maar daar is hij een dag mee bezig en hij woont 250km verderop.. Zou ook kunnen dat ik misschien een downgrade moet doen.. dus dubbel werk en risico's. . gaat een hoop geld kosten zonder garantie dat het werkt...

Ben er nog niet uit of dat het waard is.. maar mocht iemand het zelfde willen proberen dan zou ik er niet aan beginnen met mijn firmware.. mocht ik een oplossing vinden dat laat ik het weten. Mocht iemand nog aanvullende suggesties hebben dan hoor ik het graag 005 de OEM oplossing van 1000-1500 euro is mij het niet waard iig.


Plaats reactie

Terug naar “E9x: N00B / B00N Tech”