Cabriodak van mijn e93 gaat niet meer open.

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
Ac Schnitzer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2018, 20:59

Ik heb een probleem met mijn e93, als ik het dak wil openen dan gaan de ramen voor twee derde naar beneden en je hoort wat dingen in het dank ontgrendelen. Maar dan stop alles, je hoort achter nog wel een pomp lopen. Iemand enig idee? Het lampje bij de schakelaar in de midden console blijft gewoon groen branden.Als ik de schakelaar weer naar voren druk (dak dicht) dan vergrendeld er weer van alles en gaan de ramen weer dicht.


Ac Schnitzer
Just getting started
Just getting started
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 dec 2018, 20:59

En vandaag verassing, mijn vrouw was op stap met de cabrio en het dak ging open, keer of 4 open en dicht geen enkel probleem. 5de keer open en toen ging ie niet meer dicht. :-( Ze stond bij haar oom, dus auto in de schuur gezet (want regen), hij haar thuis afgezet en later vanavond er even heen om te kijken er toch beweging in zat. Knop indrukken en dak ging meteen dicht. Naar huis gereden en thuis binnen nog een paar keer geprobeerd en alles ging goed. Aan de ene kant blij dat ie al weer meer doet dan gisteren, maar helemaal gerustgesteld ben ik nog niet. Wat zou het nu zijn/geweest kunnen zijn?
Techn
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 619
Lid geworden op: 02 dec 2016, 19:15

Ik denk toch iets mechanisch.....
Iets van een geleider die op is en af en toe niet iets meeneemt


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “E9x: N00B / B00N Tech”