blower/kachel regeling 320 touring E91

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Plaats reactie
Gebruikersavatar
RRenken
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1703
Lid geworden op: 08 aug 2017, 13:50

Ik doelde op manueel schakelen met een automaat :oops:, maar we dwalen idd af.


CURRENT: Audi | A3 Limousine | 2015 | 1.6 TDI i.c.m. S-TRONIC |
SOLD: BMW | E91 | 2007 | Visit my showroom by clicking here
Gebruikersavatar
Dutch79
Moderator
Moderator
Berichten: 13918
Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
Type Auto: E90 330i en E91 335i
Locatie: Capelle aan den IJssel

Filerijden is sowieso fijn met n automaat, sportief rijden met flippers en driften met de pook. Want grote stuuruitslagen ga je niet redden met de flippers omdat ze op n vaste plek aan het stuur zitten.
Volgens mij gaan we inderdaad offtopic 8)
Zie de E9X Showroom voor m'n E90 330i :Mpower:-Sport.
Zie de E9X Showroom voor m'n E91 335i
TNLB7
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 125
Lid geworden op: 28 mar 2018, 15:13
Type Auto: 325i (N52B25) E92 2007
Locatie: Groningen

Aangezien het Topic nu toch al zo goed als volledig gekaapt is... het enige moment dat ik zou willen dat ik een automaat had is als ik in een file sta waar je helemaal stilstaat en dan constant 5m rijdt om opnieuw stil te staan (in Nederland heb je dit veel minder door het gebruik van matrixborden, maar in België...).

Voor de rest is handgeschakeld gewoon altijd leuker (niet per sé comfortabeler of makkelijker) omdat je meer kunt doen: tussengas geven/heel-toe terugschakelen, clutch-kick, de tandjes poetsen van je versnellingsbak :P enz. Een groot deel van die dingen kun je ook gewoon oefenen terwijl je normaal rondrijdt en daar heb je dan weer wat aan als je het circuit op gaat.

Maar ik zal zometeen of morgen even een topic aanmaken met een klein verslagje over het driften bij driftsport.nl in Lelystad afgelopen zondag.
Plaats reactie

Terug naar “E9x: N00B / B00N Tech”