Aankoopadvies BMW 335D (E91) Touring 2009

Als je niet weet waar je het moet plaatsen? Gebruik eerst de zoekfunctie
Gesloten
Aggy
Just getting started
Just getting started
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2019, 08:39

Beste forummers,

Ik heb een vraag over een bmw 335d e91 die ik van plan ben om te kopen.
Het betreft er een uit 2009 (facelift?) met een km-stand van 268.000. Het betreft een auto van de 3e eigenaar die de auto al sinds 4 maart 2014 in bezit heeft. De huidige eigenaar (een man rond de 50/60 jaar oud) heeft hiermee vooral snelwegkilometers mee gemaakt.

In verband met mijn eigen zzp onderneming moet ik lange afstanden maken in Nederland. Een auto als deze past hierbij perfect in het plaatje. Mijn vraag is hierbij waar moet ik op letten bij de aankoop van deze auto. Ik heb hiervoor nooit een bmw gehad, maar kleinere stadsauto's (peugeot 108, fiat 500) en een aantal motoren. Als jullie vragen waarom een 335d. Nou ik ben het lage vermogen van de kleine stadsauto's zat geraakt en wegens het veranderen van mijn werk is een wat dikkere diesel altijd wel lekker hiernaast ben ik ook van plan om een kleine rondreis te maken in Europa dus een motor met veel power en pit zijn altijd welkom.

Ik ben van plan om deze auto met een vriend van me (met een eigen garage) te bezichtigen alleen weet de specifieke aandachtspunten niet bij deze auto. Kan iemand mij hierbij helpen?

Alvast bedankt :thumbsup:!

Gr.

Beste,

graag jezelf voorstellen op het
forum, alvorens berichten te plaatsen.

Voorstellen kan hier: http://www.bmw3seriesforum.com/viewforum.php?f=1"

Bedankt voor de medewerking :ja:
-Moderator Team


Gesloten

Terug naar “E9x: N00B / B00N Tech”