Vrouw/vriendin in jouw BMW?

Alles wat niet met bmw te maken heeft kun je hier posten.
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

Wij rijden er ook beide in, ze kan behoorlijk goed rijden gelukkig dus ik ben niet bezorgd als ze alleen mee weg gaat. Ze meldt het zelfs als ze denkt dat ze de velgen een klein beetje geraakt heeft.
Maar als ik naar mij twee buurvrouwen kijk, dan snap ik wel dat je als man zijnde zegt dat je haar niet in je auto laat rijden, sjonge jonge wat een gevaren op de weg. Ik rij er weleens achter.....
Vaak staat hun auto meer dan een halve meter van de stoeprand geparkeerd en half voor iemand zijn oprit.
Vorig jaar had eentje een berichtje gepost op Facebook dat iemand tegen haar auto aan had gereden en een diepe lange groef over de hele zijkant van haar auto had achtergelaten. Of diegene zich nog even wilde melden. Ik zei al meteen dat ze waarschijnlijk gewoon zelf te dicht langs een hekje op paaltje heeft gereden gezien de vorm en hoogte van de beschadiging. De schadehersteller bevestigde dat nog even een week later. :-)
Zo'n bestuurder mag van mij dus niet in mijn auto rijden, ook al is het al 20jaar mijn vrouw.
Dan koop ik er wel een oude auto bij of gewoon zelf een oude auto waar het niet uitmaakt of er een deuk of kras extra bijkomt.


Gebruikersavatar
Martin325i
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1051
Lid geworden op: 03 nov 2014, 19:27
Type Auto: E39 525iA, E46 320Ci & E46 325Ci Tracktool

Mijn vriendin rijdt voornamelijk haar eigen bmw, maar mag zeker ook in die van mij rijden. Ze rijdt uitstekend en is voorzichtig, dus hoef me geen zorgen te maken als ze incidenteel die van mij moet meenemen. Als we samen weggaan nemen we wisselend een van de bmw's en wisselt de bestuurder ook vaak. Eerlijk delen dus :ja:
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

Wij rijden er ook beide in, ze kan behoorlijk goed rijden gelukkig dus ik ben niet bezorgd als ze alleen mee weg gaat. Ze meldt het zelfs als ze denkt dat ze de velgen een klein beetje geraakt heeft.
Maar als ik naar mij twee buurvrouwen kijk, dan snap ik wel dat je als man zijnde zegt dat je haar niet in je auto laat rijden, sjonge jonge wat een gevaren op de weg. Ik rij er weleens achter.....
Vaak staat hun auto meer dan een halve meter van de stoeprand geparkeerd en half voor iemand zijn oprit.
Vorig jaar had eentje een berichtje gepost op Facebook dat iemand tegen haar auto aan had gereden en een diepe lange groef over de hele zijkant van haar auto had achtergelaten. Of diegene zich nog even wilde melden. Ik zei al meteen dat ze waarschijnlijk gewoon zelf te dicht langs een hekje op paaltje heeft gereden gezien de vorm en hoogte van de beschadiging. De schadehersteller bevestigde dat nog even een week later. :-)
Zo'n bestuurder mag van mij dus niet in mijn auto rijden, ook al is het al 20jaar mijn vrouw.
Dan koop ik er wel een oude auto bij of gewoon zelf een oude auto waar het niet uitmaakt of er een deuk of kras extra bijkomt.
peke
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 806
Lid geworden op: 24 jun 2013, 16:11
Type Auto: BMW 330d E90, BMW Z3 1.9
Locatie: Rondom Veenendaal/Ede/Wageningen

Als het moet rijdt ze er in.
Maar ze vindt hem veel te groot (ondertussen een f11).
Dus dan pakt ze liever haar eigen auto (welke altijd rouleert, maar altijd ene kleiner gebakje is :) )

Maar ja tuurlijk mag ze hem mee, we zijn in gehuwd in gemeenschap van goederen dus mijn auto is haar auto ;)

Daarbij kan ze prima rijden. Eerste jaren wel even moeten opvoeden, toen werd er nog wel eens stoeprandje gekieteld met de velgen. Maar tegenwoordig (toevallig vorige week een scham met inparkeren langs de muur, maar dat gebeurd iedereen een keer) rijdt ze prima.
De BMW is de Mercedes onder de auto's!!! ;)
Gebruikersavatar
3errors
Just getting started
Just getting started
Berichten: 43
Lid geworden op: 25 jul 2010, 12:23
Type Auto: 320D E91

Mijn vrouw rijdt er ook in, al is het niet vaak. Heeft zelf een Laguna II station en die is nog groter t.o.v. mijn E91.
Alleen daar zitten 205/55'er ballon banden om en ik sta er wel eens naast en verbaas me dat ze de stoepranden niet mee veegt, zo dicht ze er wel eens langs gaat 006
BMW 320D Touring
Adnan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1570
Lid geworden op: 29 sep 2009, 09:15
Type Auto: Porsche 911 991.2, BMW 540i G30 (M Performance & Sound)
Locatie: Amsterdam

Never, Nooit, Nein.

Greetzz
Adnan

:Mpower: rulezz......but not with my girlfriend behind the wheel......
______________________________________________________________________
“I spent 90% of my money on women, drink and fast cars. The rest I wasted.”

Afbeelding
Gebruikersavatar
discus
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1958
Lid geworden op: 13 okt 2014, 14:03
Type Auto: G21 330e en G30 530e

Mijn vrouw rijdt in haar eigen F30. Ze vindt mijn QP veel te zwaar sturen. Daarnaast kan ze niet meer zonder surround view :lol:
Voor haar G30 530e
Voor mij G21 330e
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Adnan schreef:Never, Nooit, Nein.

Greetzz
Adnan

:Mpower: rulezz......but not with my girlfriend behind the wheel......
Das duidelijk :Dubbel:
Gebruikersavatar
Darudevampire
Administrator
Administrator
Berichten: 5088
Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
Locatie: N.W. Brabant

Dit draadje geld alleen voor een BMW, in zijn Porsche is het natuurlijk wel toegestaan :mrgreen:
stefankrol
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1735
Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
Type Auto: bmw 335i e92 dct
Locatie: prov groningen

stefankrol schreef:Geen vriendin. En als ik die had kwam ze er niet in te rijden.
Correctie. Ze heeft hem regelmatig mee. Zelfs met stoere verhalen dat er een golf zat te drukken :P
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Waarom zou je vrouw niet in de bmw laten rijden 002...
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
stefankrol
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1735
Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
Type Auto: bmw 335i e92 dct
Locatie: prov groningen

In mijn geval is ze (inmiddels) 20 en was ze een cinquecento gewend. En had nog nooit automaat gereden.
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Zo ja, nu is ze wel echt een ervaren bestuurster. 001
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
stefankrol
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1735
Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
Type Auto: bmw 335i e92 dct
Locatie: prov groningen

Niks te doen thys?
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
Gebruikersavatar
Vod
Moderator
Moderator
Berichten: 1922
Lid geworden op: 26 jan 2016, 15:28
Type Auto: BMW Z4 G29

Natuurlijk mag en rijd mijn vrouw af en toe in de BMW. Ze rijdt er echter zeer zelden mee omdat ze met haar 1.58m gewoonweg geen fijne zitpositie kan vinden ondanks de sportstoelen. Andersom pak ik ook geregeld haar Fiat 500. Moet ik ergens heen binnen de stadsgrenzen dan pak ik bijna altijd de 500 van mijn vrouw i.p.v. mijn eigen 3 serie. Lekker wendbaar, vlot genoeg en makkelijk met parkeren. En in de zomer bij mooi weer rijden we beide graag met het dakje omlaag in onze Spider.
2021 BMW Z4 G29
2020 MINI Cabrio F57
2015 BMW Z4 E89
2014 BMW 316i F30
2013 Peugeot RCZ
2011 BMW 118i Cabrio E88
2009 BMW 118i E81
2006 Alfa Spider 2.0 T.S. enz, enz.
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic”