Stel, je hebt een Volvo V70 uit 1997 en je ziet een BMW M550d staan......

Alles wat niet met bmw te maken heeft kun je hier posten.
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

Omdat jij vraagt; waarom die zak? Terwijl ik denk; waarom helemaal van een 550d? :wink:


:koffie:
Gebruikersavatar
kevin78
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1814
Lid geworden op: 21 jun 2014, 18:13
Type Auto: BMW 535D M-Sport (F11)

Oké hehe dacht al..
:Mpower:

535D M-Sport (F11)
225D M-Sport (F22) sold
320D M-Sport (E91) sold
Switch
Seriously addicted
Seriously addicted
Berichten: 938
Lid geworden op: 16 okt 2014, 15:53

:D
:koffie:
BMW335dm
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 979
Lid geworden op: 30 nov 2015, 19:27
Type Auto: M4 COMP. SAKHIR ORANGE 2
Locatie: Amsterdam

Switch even met je gedachten Switch :D ik persoonlijk vind de 550d 2e na het mooiste auto van bmw na de M4 is mijn mening uiteraard en vind al klote voor scotty dat hij achter al het gezeik aan moet voor de afhandeling.
in mijn citaat heb ik de 550d genoemd omdat dit ook de auto is met schade en niet als voorbeeld, dus of jij het sneu vind of niet dit is wel waar we het over hebben hier geloof ik.

Uiteraard schade aan andermans spullen is nooit prettig
Gewoon lekker genieten :Mpower: :koffie:
Gebruikersavatar
Scott
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 aug 2016, 12:06
Type Auto: BMW M550D F10 & BMW 335i F30 M Performance
Locatie: Nederland

Dank voor al het medeleven en "meedenken" :mrgreen:
Ik lig er niet echt wakker van. Ik ben zelfs niet boos. Er heerst bij mij vooral verbazing en ongeloof. Ik ken die gast namelijk helemaal niet. En hij ons ook niet. Wildvreemde komt op bezoek bij buurtbewoners en besluit direct na het uitstappen zoiets te doen. Ik begrijp het gewoon niet. Afgunst? Dat gevoel is mij vreemd maar dan zou je toch op z'n minst iemand moeten kennen lijkt me.

En natuurlijk maakt het weinig uit of het mijn 550d is of het koekblik van mijn vriendin dat er naast staat. je hoort er van af te blijven. Laatst hoorde ik van een kennis over iemand die een nieuwe Porsche 911 gekocht had en bij familie op bezoek ging. Geen plek in de straat, dan een straat verder parkeren. Enkele uren later diepe krassen rondom, zo diep dat het zelfs na het overspuiten nog zichtbaar was. Onbegrijpelijk. Maar heb je zo iemand op beeld dan is het "feest".

En zo ga ik dus gewoon van de afhandeling genieten. Het maakt me niet uit of het een beetje tijd en geld kost. Principe kwestie.
BMW 330e iPerformance M-Performance 314 pk / 505 Nm
Gebruikersavatar
Bonuskaart
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02

Ik zou het tweeledig doen. Mocht ik er op het moment zelf achter komen, zou ik het feest binnen gaan. Via de ceremoniemeester zorgen dat je bij de eigenaar uitkomt. De dag van het bruidspaar hoeft niet te lijden onder zo'n gebeurtenis lijkt me, maar die vent zou ik er meteen bij pakken. Naar de auto lopen, zorgen dat je ondertussen wat gegevens van hem lospeutert (goh, kom je hier uit de buurt, heb het idee dat ik mogelijk je auto geraakt hebt etc.). En dan als je bij de auto bent, naar de schade lopen, wijzen, confronteren met de beelden en dan voorstellen om samen naar het bureau te gaan voor aangifte. Wil ie dat niet, dan krijgt het een heel vervelend strafrechtelijk staartje en kun je het ook nog in grotere kring aanhangig maken (ik zeg: filmpje online zetten en bij iedereen het linkje onder de ruitenwisser doen) :idea:
Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1989
Lid geworden op: 08 aug 2010, 15:31
Type Auto: VW Polo R-line Edition
Locatie: Oost-Brabant

Lijkt me heerlijk om erbij te zijn als die knurft hiermee geconfronteerd wordt.
Angstzweet, trillen, stotteren en/of kotsen van de stress.

Sterkte met de afhandeling.
VW Polo R-line Edition (2014)
BMW 320i Graphite HE (2006) verkocht
BMW 318i Executive (1998) verkocht
Nyls
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 300
Lid geworden op: 28 jan 2013, 15:09
Type Auto: BMW F82 M4
Locatie: Gelderland / Zuid-Holland

Lees ik het nou goed..? Hij komt aan op een BRUILOFT, een prachtige dag... hij stapt uit, loopt rechtstreeks op jouw auto af en zet er even een "handtekening" op? Ongelofelijk. Wat een idioot!

@Scotty, je pakt het uitstekend op, daar moet ik maar een voorbeeld aan nemen :ja:

F82 M4 - Azuritschwarz
F36 435i - Carbon Black
F10 535D - Carbon Black
E92 335D - Moonstone
E46 330ci - Sapphire Black
E36 320ci - Sterling Silver
Gebruikersavatar
Jurgen2016
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 255
Lid geworden op: 24 apr 2016, 12:15
Type Auto: BMW F22 220i Coupé M-sportpakket
Locatie: Regio Amsterdam

succes met de afhandeling :nou:
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

ja oke... maar die 550d stond driedubbel geparkeerd met zijn neus bijna tegen de bruidstaart aan... dan vraag je er ook om. :fylol:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
stefankrol
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1735
Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
Type Auto: bmw 335i e92 dct
Locatie: prov groningen

Wat een klootzak. En knap dat je zo rustig blijft. Ik hoop dat het deze meneer flink wat geld gaat kosten, en het liefst een tijdje achter de tralies en een flinke taak straf. Laat hem zijn baan er maar door verliezen.
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
Gebruikersavatar
Bonuskaart
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02

stefankrol schreef:Wat een klootzak. En knap dat je zo rustig blijft. Ik hoop dat het deze meneer flink wat geld gaat kosten, en het liefst een tijdje achter de tralies en een flinke taak straf. Laat hem zijn baan er maar door verliezen.
Los van dat dat niet gaat gebeuren...wat heb je eraan? Dan kost ie de staat alleen maar meer geld en heeft ie nog meer tijd om ongein uit te halen, waarschijnlijk versterkt door een stuk rancune.

Veroordeling, schadevergoeding, taakstraf, klaar.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

afspuiten

als je zo'n simpel klein triest breintje hebt dan ben je minder waard dan een hoop stront

mja... pantalon... volvo v70 van 20 jr oud... dat zegt al voldoende :yuck: geitenwollensokken cq ex-kraker
stefankrol
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1735
Lid geworden op: 18 okt 2015, 11:39
Type Auto: bmw 335i e92 dct
Locatie: prov groningen

Bonuskaart schreef:
stefankrol schreef:Wat een klootzak. En knap dat je zo rustig blijft. Ik hoop dat het deze meneer flink wat geld gaat kosten, en het liefst een tijdje achter de tralies en een flinke taak straf. Laat hem zijn baan er maar door verliezen.
Los van dat dat niet gaat gebeuren...wat heb je eraan? Dan kost ie de staat alleen maar meer geld en heeft ie nog meer tijd om ongein uit te halen, waarschijnlijk versterkt door een stuk rancune.

Veroordeling, schadevergoeding, taakstraf, klaar.
Ik hoef na een flinke taakstraf niet terug te komen op mijn werk. 1 of 2 dagen kan ik vrij vragen maar als meneer nou even 150 uur opgelegd krijgt wordt het een ander verhaal denk ik.
BMW 335i e92 DCT JB4 G5 iso + MHD backend flash + vrsf chargepipe + vrsf catless downpipes + 5inch vrsf stepped FMIC
VW Golf 1 cabrio 1.8 2h 142.8pk
Vw lupo 3L handbak
Voorstellen: http://www.bmwdriversforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=16524
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

hahahaha, 150 uur voor een beetje vandalisme... nope.

" Hoogeveen – De rechter in Assen heeft een 43-jarige vrouw uit Stuifzand veroordeeld tot een taakstraf voor het bekrassen van de auto van haar ex-vriend in Hoogeveen.

Ze kreeg tachtig uur werkstraf, waarvan veertig uur voorwaardelijk met een proeftijd van drie jaar.

Het bleef niet bij één keer: tussen begin april en eind mei sloeg de vrouw vijf keer toe. "

5x... 80 waarvan 40 voorwaardelijk...

ik gok... 40 en 20 voorwaardelijk afhankelijk van zijn achtergrond. :nee:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic”