Zouden we hier over n tijdje allemaal op rijden?
Michelin Airless tyres
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
- Arjan
- Administrator
- Berichten: 24792
- Lid geworden op: 12 sep 2010, 12:06
- Type Auto: IX1 xdrive30
- Blue Raccoon
- VIP Driver
- Berichten: 2585
- Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56
Lijk mij niet fijn rijden :-S
Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
- Blue Raccoon
- VIP Driver
- Berichten: 2585
- Lid geworden op: 04 jun 2017, 12:56
Lijk me niet comfortabel rijden...
Zie mijn E9X Showroom voor m'n BMW E90 LCI 318 ///M 2011 Montego Blue
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Die band is opengewerkt om het principe te laten zien, het eindproduct is echt wel dicht hoor
- CornelisJ90
- VIP Driver
- Berichten: 373
- Lid geworden op: 26 mei 2019, 18:26
- Type Auto: BMW F31 330D ///M-Sport
Lijkt op een PneuTrac.. Maar dan net even anders.
- RvL
- VIP Driver
- Berichten: 832
- Lid geworden op: 13 jan 2019, 09:22
- Locatie: Noord Holland
Ziet er veelbelovend uit.
Deze constructie zou axiaal heel stijf kunnen zijn (sturen) en radiaal toch voldoende of veel comfort kunnen bieden. Geen luchtdruk met alles wat daarbij hoort is een enorm voordeel. Qua gewicht lijkt het me geen lichte constructie. Zo'n band moet wel heel nauwkeurig op het gewicht van de auto zijn afgestemd wat er is geen speelruimte meer met de druk. Interessant!
Deze constructie zou axiaal heel stijf kunnen zijn (sturen) en radiaal toch voldoende of veel comfort kunnen bieden. Geen luchtdruk met alles wat daarbij hoort is een enorm voordeel. Qua gewicht lijkt het me geen lichte constructie. Zo'n band moet wel heel nauwkeurig op het gewicht van de auto zijn afgestemd wat er is geen speelruimte meer met de druk. Interessant!