Jeremy en ben 6 jaar werkzaam in de zeevaart. Eerst als stuurman en later als machinst.
6 maandjes als rotating technician geprobeerd bij de BP Raffinaderij maar dat was me niet zo goed bevallen. Ondertussen 4 jaar werkzaam als 2e Machinist op een Sleephopperzuiger van een grote Civiele dienstverlener.
Wie werkt waar?
- Jeremydk
- VIP Driver
- Berichten: 929
- Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
- Type Auto: BMW E91 335i
- Locatie: Zuid-Holland
E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers
-
- Just getting started
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 09 jun 2013, 11:18
- Type Auto: F31, 330D
Martin, ben werkzaam als yard-coordinator voor een offshore aannemer. Hoofdtaken bestaan uit voorbereiden en uitvoeren van transporten van ons equipment. Gewichten variëren van 1 kilo tot meer dan 500ton. Leuke baan, altijd anders en altijd uitdagend omdat wij als bedrijf niet kunnen plannen haha !
Al m'n spaargeld over de balk gegooid.....de rest uitgegeven aan drank en dames.....
- CreativeS
- VIP Driver
- Berichten: 1834
- Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
- Type Auto: E90 325iA VFL
Van Wikipedia...
Een Langere en Zwaardere Vrachtautocombinatie (LZV), ook wel Ecocombi, is een vrachtwagen die meer vracht kan en mag vervoeren dan een gewone vrachtautocombinatie. Een LZV is maximaal 25,25 meter lang en 60 ton zwaar, terwijl een gewone vrachtwagen maximaal 18,75 lang is en (in Nederland) maximaal 50 ton zwaar mag zijn.
-
- Just getting started
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 29 mar 2018, 11:02
- Type Auto: BMW 320 E91 High Executive automaat
- Locatie: Uden
Hmm ik dacht dat dat toch wel bekend was
Maar dat is inderdaad zo'n extra lange en zware vrachtwagen. Duurt ook wat langer voor ik op snelheid ben dus mocht je er ooit achter zitten alvast een welgemeend SORRY
Maar dat is inderdaad zo'n extra lange en zware vrachtwagen. Duurt ook wat langer voor ik op snelheid ben dus mocht je er ooit achter zitten alvast een welgemeend SORRY
Groetjes Edwin
- Jordan
- VIP Driver
- Berichten: 197
- Lid geworden op: 10 nov 2017, 15:56
- Type Auto: BMW E91
Per 1 juni ga ik beginnen als accountmanager zakelijk bij een klein energiebedrijf, een zogeheten prijsvechter. Samen met de eigenaar ben ik verantwoordelijk voor het generen van nieuwe klanten. Op de lange termijn zal ik tevens de rol van Salesmanager gaan vervullen en wordt ik verantwoordelijk voor het aantrekken en aansturen van nieuwe verkopers.
Momenteel werk ik nog in de ICT (software voor MKB, accountancy) maar die productgroep kan me steeds minder boeien.
Momenteel werk ik nog in de ICT (software voor MKB, accountancy) maar die productgroep kan me steeds minder boeien.
- isolano
- Just getting started
- Berichten: 17
- Lid geworden op: 25 mei 2018, 22:19
- Type Auto: F11 520D 2013
- Locatie: Hardenberg
- Contacteer:
Ik heb een eigen bedrijfje waarin producten / machines worden geengineerd en gefabriceerd voor de industrie.
In het verlengde van dit, ook steeds meer actief in de bedrijfs/bedrijfswageninrichtingen.
Ooit begonnen als kleinschalig las/constructie bedrijf, door toenemende werkzaaamheden steeds meer werkvloeractivieteiten gaan uitbesteden, richt mij tegenwoordig op de engineering en assemblage van de opdrachten.
Het is met mijn werk lastig om een compleet beeld te geven wat er zoal gefabriceerd wordt, dit omdat mijn meeste klanten het niet op prijs stellen dat het wereldkundig gemaakt wordt in verband met de concurentie.
Maar zoek op facebook maar eens op EH Technics, dan zie je in iedergeval iets.
In het verlengde van dit, ook steeds meer actief in de bedrijfs/bedrijfswageninrichtingen.
Ooit begonnen als kleinschalig las/constructie bedrijf, door toenemende werkzaaamheden steeds meer werkvloeractivieteiten gaan uitbesteden, richt mij tegenwoordig op de engineering en assemblage van de opdrachten.
Het is met mijn werk lastig om een compleet beeld te geven wat er zoal gefabriceerd wordt, dit omdat mijn meeste klanten het niet op prijs stellen dat het wereldkundig gemaakt wordt in verband met de concurentie.
Maar zoek op facebook maar eens op EH Technics, dan zie je in iedergeval iets.
- ParaWM
- VIP Driver
- Berichten: 516
- Lid geworden op: 20 jan 2017, 22:43
- Type Auto: F32 428i
- Locatie: Zaanstad
Werk sinds 2007 bij Shell in de research/katalyse. Niet diegene die onder je auto hangt, maar meer wat ze in raffinaderijen gebruiken om onze diesel en benzine te maken. Graag gedaan