Wie werkt waar?

Alles wat niet met bmw te maken heeft kun je hier posten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeremydk
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 929
Lid geworden op: 04 feb 2018, 01:43
Type Auto: BMW E91 335i
Locatie: Zuid-Holland

Jeremy en ben 6 jaar werkzaam in de zeevaart. Eerst als stuurman en later als machinst.
6 maandjes als rotating technician geprobeerd bij de BP Raffinaderij maar dat was me niet zo goed bevallen. Ondertussen 4 jaar werkzaam als 2e Machinist op een Sleephopperzuiger van een grote Civiele dienstverlener.


E91 335i N54, DOC Race Top Mount 6466, JE Ultra Series 9.5:1, Westwood Ductile Iron Sleeves, FCP Rods, 7.5' FMIC, BMP Stock location PI, Stage 3 LPFP, Motiv Flex Fuel, Vorsteiner VFF-106, AP Coilovers
Kikkie
Just getting started
Just getting started
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 jun 2013, 11:18
Type Auto: F31, 330D

Martin, ben werkzaam als yard-coordinator voor een offshore aannemer. Hoofdtaken bestaan uit voorbereiden en uitvoeren van transporten van ons equipment. Gewichten variëren van 1 kilo tot meer dan 500ton. Leuke baan, altijd anders en altijd uitdagend omdat wij als bedrijf niet kunnen plannen haha !
Al m'n spaargeld over de balk gegooid.....de rest uitgegeven aan drank en dames.....
Edwinlzv
Just getting started
Just getting started
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 mar 2018, 11:02
Type Auto: BMW 320 E91 High Executive automaat
Locatie: Uden

Edwin, en zoals mijn naam al doet vermoeden ben ik lzv chauffeur. Dat doe ik met veel plezier voor de Sligro in Veghel.
Groetjes Edwin
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

Altijd leuk die dla’s (drie letterige afkorting), maar wat doet Edwin nu precies?
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

Van Wikipedia...
Een Langere en Zwaardere Vrachtautocombinatie (LZV), ook wel Ecocombi, is een vrachtwagen die meer vracht kan en mag vervoeren dan een gewone vrachtautocombinatie. Een LZV is maximaal 25,25 meter lang en 60 ton zwaar, terwijl een gewone vrachtwagen maximaal 18,75 lang is en (in Nederland) maximaal 50 ton zwaar mag zijn.
Edwinlzv
Just getting started
Just getting started
Berichten: 16
Lid geworden op: 29 mar 2018, 11:02
Type Auto: BMW 320 E91 High Executive automaat
Locatie: Uden

Hmm ik dacht dat dat toch wel bekend was 008

Maar dat is inderdaad zo'n extra lange en zware vrachtwagen. Duurt ook wat langer voor ik op snelheid ben dus mocht je er ooit achter zitten alvast een welgemeend SORRY
Groetjes Edwin
Gebruikersavatar
BMWcoder
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1920
Lid geworden op: 15 aug 2015, 18:33
Type Auto: 335i e91 '06
Locatie: Midden NL

Haha kan je niet met je trekker langs BR of Beek? Ff chippen voor wat meer power.

Trouwens, ik zal er weinig last van hebben. Ik rij meeste Km op de motor
Gebruikersavatar
CreativeS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1834
Lid geworden op: 30 nov 2017, 11:30
Type Auto: E90 325iA VFL

.
Laatst gewijzigd door CreativeS op 06 okt 2018, 23:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jordan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 197
Lid geworden op: 10 nov 2017, 15:56
Type Auto: BMW E91

Per 1 juni ga ik beginnen als accountmanager zakelijk bij een klein energiebedrijf, een zogeheten prijsvechter. Samen met de eigenaar ben ik verantwoordelijk voor het generen van nieuwe klanten. Op de lange termijn zal ik tevens de rol van Salesmanager gaan vervullen en wordt ik verantwoordelijk voor het aantrekken en aansturen van nieuwe verkopers.

Momenteel werk ik nog in de ICT (software voor MKB, accountancy) maar die productgroep kan me steeds minder boeien.
Afbeelding
Gebruikersavatar
isolano
Just getting started
Just getting started
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 mei 2018, 22:19
Type Auto: F11 520D 2013
Locatie: Hardenberg
Contacteer:

Ik heb een eigen bedrijfje waarin producten / machines worden geengineerd en gefabriceerd voor de industrie.
In het verlengde van dit, ook steeds meer actief in de bedrijfs/bedrijfswageninrichtingen.
Ooit begonnen als kleinschalig las/constructie bedrijf, door toenemende werkzaaamheden steeds meer werkvloeractivieteiten gaan uitbesteden, richt mij tegenwoordig op de engineering en assemblage van de opdrachten.
Het is met mijn werk lastig om een compleet beeld te geven wat er zoal gefabriceerd wordt, dit omdat mijn meeste klanten het niet op prijs stellen dat het wereldkundig gemaakt wordt in verband met de concurentie.
Maar zoek op facebook maar eens op EH Technics, dan zie je in iedergeval iets.
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Ik rommel nog steeds met auto's. In de hoop ze te maken in ruil voor centen. Dat gaat redelijk. Elke jaar groeit mn klantenkring en ook de rest.
Nobody said it was easy....
Roland
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 12415
Lid geworden op: 31 jul 2010, 10:44
Type Auto: BMW F32 420i+

rommel, hoop en redelijk weglaten klink veel beter :mrgreen:
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

:lol:
Nobody said it was easy....
Gebruikersavatar
ParaWM
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 516
Lid geworden op: 20 jan 2017, 22:43
Type Auto: F32 428i
Locatie: Zaanstad

Werk sinds 2007 bij Shell in de research/katalyse. Niet diegene die onder je auto hangt, maar meer wat ze in raffinaderijen gebruiken om onze diesel en benzine te maken. Graag gedaan :Klappen:
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Tank alleen BP 001
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic”