Wat kost jullie autoverzekering met welke BMW ???

Alles wat niet met bmw te maken heeft kun je hier posten.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bonuskaart
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02

EPK91 schreef:* maandpremie inclusief assurantiebelasting: € 36,20 (geen eigen risico)
* wegenbelasting: €116 per maand

vorige:

* maandpremie inclusief assurantiebelasting: € 118,- (geen eigen risico)
* wegenbelasting: €154 per maand
Zo dan. Ik wist dat je de vorige weg deed ivm de lasten, maar alleen al 120 euro per maand pakken op de vaste lasten scheelt al behoorlijk natuurlijk. Tel daar de winst in verbruik bij op en het gaat toch om serieus geld. Oké, je levert er wel een 330d voor in, maar autorijden is al duur zat bij die km's.


NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

Beetje appel en peren..


Want de ene is allrisk..de ander niks.
120 wordt 70 ong denk ik.

Diesel er buiten gelaten.
Nobody said it was easy....
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

het is zeker niet hetzelfde, maar het gaat er om dat ik op de vaste lasten wilde besparen. En een 120d uit 2004 allrisk verzeker is over de top als je het mij vraagt. :ja:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
NOS
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4382
Lid geworden op: 06 jul 2014, 16:58
Type Auto: lexus hybrid

voor een tientje of 3 zou ik het doen..

Weet niet wat je waggel gekost heeft...maar zeker +5000 euro denk ik.
Als je maar ff ee nkusje geeft zit je ruim boven die paar tientjes pm.
Ik weet iig..zodra je hem uit je allrisk haalt..gebeurt er meestal iets met "Murhpy".
Nobody said it was easy....
teddys57
Just getting started
Just getting started
Berichten: 23
Lid geworden op: 09 nov 2014, 19:15
Type Auto: E91 320d automaat executive uitvoering

Arjan schreef:Dat is balen Teddys57, ik wist dat niet. 1 europa, roydata overal beschikbaar....dus niet :?

Ik heb aardig wat boze telefoontjes gedaan naar de Nationale Nederlanden ,(waar ik lang verzekerd was)maar heeft totaal geen zin,4 jaar geen nederlandse autoverzekering,gewoon alle jaren weg,zo redeneren ze tegenwoordig.... :wtf:
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

NOS schreef:voor een tientje of 3 zou ik het doen..

Weet niet wat je waggel gekost heeft...maar zeker +5000 euro denk ik.
Als je maar ff ee nkusje geeft zit je ruim boven die paar tientjes pm.
Ik weet iig..zodra je hem uit je allrisk haalt..gebeurt er meestal iets met "Murhpy".
Ja allrisk zit 30 euro hoger. Als ik van het weekend mijn nieuwe bolide ophaal gaat hij wel weer AllRisk. :ja:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
Mike
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1989
Lid geworden op: 08 aug 2010, 15:31
Type Auto: VW Polo R-line Edition
Locatie: Oost-Brabant

Nu maak je me nieuwsgierig............ :think:
VW Polo R-line Edition (2014)
BMW 320i Graphite HE (2006) verkocht
BMW 318i Executive (1998) verkocht
Gebruikersavatar
Bonuskaart
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02

NOS schreef:voor een tientje of 3 zou ik het doen..

Weet niet wat je waggel gekost heeft...maar zeker +5000 euro denk ik.
Als je maar ff ee nkusje geeft zit je ruim boven die paar tientjes pm.
Ik weet iig..zodra je hem uit je allrisk haalt..gebeurt er meestal iets met "Murhpy".
Het is een afweging die iedereen zelf maakt. Die drie tientjes in de maand tellen al op, in drie jaar heb je het over 1.000 euro en dus 20% van de aanschafprijs. Plus dat je in schadevrije jaren terug kiepert. In het geval van EPK ga je dan van 4 naar -2 en wordt de premie onbetaalbaar, waarschijnlijk ongeveer een verdubbeling en de eerste twee jaar kun je niet overstappen omdat je negatief zit. Dan betaal je de auto alsnog zelf, alleen is het dan 'uitgestelde betaling'.
dannyvdberg
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 3391
Lid geworden op: 13 okt 2014, 11:24

Die drie tientjes per maand geef je toch wel weer uit aan wat anders. Als je €100 of meer bespaart per maand heeft het naar mijn idee pas echt zin.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Is toch allemaal relatief man 005

Sommige zitten al 25 jaar bij dezelfde met al hun spullen zonder ooit om korting te vragen of uberhaupt naar concurrenten, kan ze geen reet schelen..

Ik ben zelf zon gier die bijvoorbeeld elk jaar opnieuw zn ziggo abonnement afsluit zodat ik de eerste 3 maanden 20 eu korting krijg

Geef het net zo makkelijk weer uit in de kroeg

Snel verdient toch

Beide kanten hebben een punt, soms is cash schade aftikken goedkoper dan verhalen zoals in bonuskaart' voorbeeld (dit is in mijn geval ook vanwege de flink hoge premie die ik betaal)

Tevens moet je het ook maar cash kunnen aftikken

Het liefst heb ik 10k eigen risico en een lagere premie dan geen eigen risico en hoge premie, verhalen heeft toch in 9/10 gevallen geen zin

Als je voor 100 eu klaar bent (dus all risk etc) zou ik er nieteens ovenadenken, als je en auto van 10k plus hebt
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

Bonuskaart schreef:
NOS schreef:voor een tientje of 3 zou ik het doen..

Weet niet wat je waggel gekost heeft...maar zeker +5000 euro denk ik.
Als je maar ff ee nkusje geeft zit je ruim boven die paar tientjes pm.
Ik weet iig..zodra je hem uit je allrisk haalt..gebeurt er meestal iets met "Murhpy".
Het is een afweging die iedereen zelf maakt. Die drie tientjes in de maand tellen al op, in drie jaar heb je het over 1.000 euro en dus 20% van de aanschafprijs. Plus dat je in schadevrije jaren terug kiepert. In het geval van EPK ga je dan van 4 naar -2 en wordt de premie onbetaalbaar, waarschijnlijk ongeveer een verdubbeling en de eerste twee jaar kun je niet overstappen omdat je negatief zit. Dan betaal je de auto alsnog zelf, alleen is het dan 'uitgestelde betaling'.
Precies. Maximale schade voor mij is 3000 euro (inkoop) dus dat zit wel prima. Echter... auto van 10k+ gaat sowieso in de allrisk. is het alleen al om hem helemaal prachtig hersteld te hebben. Ik laat het niet nog een keer gebeuren hoor wat er met mijn 330d allemaal voor een ellende gebeurde. :yuck:

zondag nieuwe waggie! :In love:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Vertel :o
Gebruikersavatar
EPK91
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 1618
Lid geworden op: 08 sep 2015, 10:23
Type Auto: BMW E87M

Je ziet het onderwerp wel verschijnen... iets met M-pakket en heel veel opties :In love:
Het maakt mij geen bal uit welk merk auto ik rij... als het maar een BMW is.
Gebruikersavatar
Bonuskaart
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 718
Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02

dannyvdberg schreef:Die drie tientjes per maand geef je toch wel weer uit aan wat anders. Als je €100 of meer bespaart per maand heeft het naar mijn idee pas echt zin.
Mja, dat zijn voor iedereen keuzes. Pak her en der een paar tientjes op afzonderlijke zaken en dan loopt het toch al gauw op naar jouw 100 euro per maand. Al snap ik ook wel dat het uitzoek- en regelwerk het niet voor iedereen waard is.
Gebruikersavatar
PIR3lly
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 550
Lid geworden op: 28 mar 2013, 16:06
Type Auto: F82 M4 Competition
Locatie: In de lucht...

Iemand nog tips voor een autoverzekering, die wel auto's boven 300kw accepteert, en ook nog betaalbaar is??? :duh:

Met de E92 M3 niet zo'n probleem gehad, maar met de 650i GC doen ze toch wat moeilijker. Waarschijnlijk ook door de cataloguswaarde van 150.000+ euries...
Plaats reactie

Terug naar “Offtopic”