Off topic Chat
- Dejan
- VIP Driver
- Berichten: 16246
- Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21
-Frambozen
F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
- Sanders
- VIP Driver
- Berichten: 1015
- Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
- Type Auto: E90 318i 2009
- Locatie: Maastricht
Wat wordt er eigenlijk gevonden van de E63 6-serie?
Zie weinig mensen ermee rijden, terwijl het toch beesten zijn. Krachtig, luxe en sexy.
Nu dat ze ouder worden en interessanter in prijs verwacht je toch dat meer mensen ze oppikken.
Zeker gezien de E60 5er wel nog ontzettend populair is.
Zie weinig mensen ermee rijden, terwijl het toch beesten zijn. Krachtig, luxe en sexy.
Nu dat ze ouder worden en interessanter in prijs verwacht je toch dat meer mensen ze oppikken.
Zeker gezien de E60 5er wel nog ontzettend populair is.
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Bangle BMW's. Niet mijn ding
- performance
- VIP Driver
- Berichten: 4575
- Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
- Type Auto: F82 M4 CS
Ja zijn er BMW modellen uit 2003 die niet gedateerd zijn
320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> E92> F82> F82 CS
- Sanders
- VIP Driver
- Berichten: 1015
- Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
- Type Auto: E90 318i 2009
- Locatie: Maastricht
E46 blijft een mooi model, vind ik persoonlijk.
E24 is ook nog steeds een stijvolle klassieker, als het over echte oudjes gaat
Maar modellen echt uit 2003.... sja?
E24 is ook nog steeds een stijvolle klassieker, als het over echte oudjes gaat
Maar modellen echt uit 2003.... sja?
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
- Joop
- Moderator
- Berichten: 15843
- Lid geworden op: 02 jan 2009, 23:51
- Type Auto: G21 330i Touring HE M-sport
Dan kun je jouw E90 ook te koop zetten...Dutch79 schreef:Bangle BMW's. Niet mijn ding
- Bonuskaart
- VIP Driver
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 24 apr 2016, 10:02
Zo'n E63 heeft echt een fout imago ja. Ik zou er een auto niet om laten staan, maar het is natuurlijk een model dat net als de rest van de E6x-serie wel z'n kwaaltjes heeft. Dus je moet wel een grote liefhebber van het model zijn om die minpunten te overkomen.
- Sanders
- VIP Driver
- Berichten: 1015
- Lid geworden op: 27 jul 2016, 22:19
- Type Auto: E90 318i 2009
- Locatie: Maastricht
Ik vroeg het, omdat ik mijn antieke mapje met verzamelde BMW plaatjes tegen kwam op de computer.
Na een jaar of 5 in de vergetelheid te zijn geweest viel het me op dat er ontzettend veel 6-serie foto's bij zaten.
Toen ik uit nieuwsgierigheid op marktplaats ging spieken, zag ik dat de prijzen meevallen voor deze luxe bakken (want dat zijn ze gewoon) 10.000 tot 15.000 en dan rond de 150.000 gelopen.
Zou er geen halen hoor, veel te groot voor mij en zou me scheel betalen aan benzine met die blokken erin
Mijn smaak is ook wel wat omgeslagen.
Afijn, alles bij elkaar. Was gewoon benieuwd naar het waarom
Na een jaar of 5 in de vergetelheid te zijn geweest viel het me op dat er ontzettend veel 6-serie foto's bij zaten.
Toen ik uit nieuwsgierigheid op marktplaats ging spieken, zag ik dat de prijzen meevallen voor deze luxe bakken (want dat zijn ze gewoon) 10.000 tot 15.000 en dan rond de 150.000 gelopen.
Zou er geen halen hoor, veel te groot voor mij en zou me scheel betalen aan benzine met die blokken erin
Mijn smaak is ook wel wat omgeslagen.
Afijn, alles bij elkaar. Was gewoon benieuwd naar het waarom
First Timer, Noobie, Life Long BMW Fan
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
325i Monaco Blue Showroom (gestolen)
318i LCI Titansilber Showroom
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Als je voor ooit een 6'er van die generatie gaat zou ik de 630 kiezen, die V8's zijn probleembakken
-
- VIP Driver
- Berichten: 16598
- Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
- Type Auto: F30 330d
- Locatie: Fryslân
Maar de N52 zijn oliezuipers, hebben vanosventielen die vervangen moeten worden en de waterpomp à €400 ex montage gaat ook stuk.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
- Darudevampire
- Administrator
- Berichten: 5088
- Lid geworden op: 19 okt 2012, 21:42
- Locatie: N.W. Brabant
Neem de facelift, dan heb je de N53
Zou anders ook altijd de N52 prefereren versus de N62. Die kosten die je noemt zijn nog steeds een schijntje van de N62 reparaties
Zou anders ook altijd de N52 prefereren versus de N62. Die kosten die je noemt zijn nog steeds een schijntje van de N62 reparaties
- Dutch79
- Moderator
- Berichten: 13925
- Lid geworden op: 17 jan 2011, 23:37
- Type Auto: E90 330i en E91 335i
- Locatie: Capelle aan den IJssel
Dure waterpomp geldt voor alle 6-in-lijns en vaak pas bij 2 ton.
Vanos ventielen geen rib uit je lijf. Reinigen helpt ook vaak.
Olieverbruik kan soms aardig oplopen, maar lang niet altijd extreem hoog.
N53 heeft bv weer vervuilde kleppen tov de N52. Zo is t altijd wel iets
Vanos ventielen geen rib uit je lijf. Reinigen helpt ook vaak.
Olieverbruik kan soms aardig oplopen, maar lang niet altijd extreem hoog.
N53 heeft bv weer vervuilde kleppen tov de N52. Zo is t altijd wel iets