HP: vinden we hier van

Heb je iets leuks gevonden op eBay, marktplaats of een andere site? Post het hier. (BMW gerelateerd)
Gebruikersavatar
performance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4575
Lid geworden op: 16 okt 2011, 21:09
Type Auto: F82 M4 CS

ibinco schreef:I like my man. Weinig gelopen en zal goed onderhouden zijn geweest. Alleen voor dat geld zou ik echt rondkijken voor M3 e46.
De enige M3 die hier aan kan tippen is de CSL


320-E21>635csi-E27>320d-E46>330d-E46>3.0Z4-E85>335i-E91> :Mpower: E92> :Mpower: F82> :Mpower: F82 CS
NickB
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 6809
Lid geworden op: 20 mei 2011, 10:14
Locatie: NH

Zeker goede staat zo op het oog..
Kwaliteitsfoto's...

Maar veul te veul guldens voor een (redelijk kale) E46 van 10jr oud imho.
Voor dat geld heb je een E92 6cilinder, en full options (onder de 100k) Niet dat je dan voor de E92 moet gaan, maar even een indicatie vd markt.
Gebruikersavatar
BartB
Facebook moderator
Facebook moderator
Berichten: 6582
Lid geworden op: 05 apr 2011, 21:40
Type Auto: E87 130i LCI

Gewoon doen hp niet naar ze luisteren
:Mpower: . Der schönste Buchstabe der Welt.
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Supermooie wagen, maar de vrij kale uitvoering zou me tegenhouden.
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
DennisM5
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 916
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:32
Type Auto: BMW F10 m5

nice car man :ja:
F10 m5
angel335
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4221
Lid geworden op: 03 feb 2011, 21:22
Locatie: prov. utrecht

Persoonlijk vind ik dat kale wel meevallen :mrgreen:

Is een auto uit 2004, m pakket,climate controle en xenon zie ik toch niet veel.
Wordt namelijk vrij veel vragen overgesteld over naderhand inbouw,hier is er een met dat erop :oops:

Navigatie op de e46, koop een mooie aftermarket,beter ook nog

Enige minpunt is de prijs,maar dat kan vast onderhandeld worden
F10 535IX
arjanv6
Beyond salvation
Beyond salvation
Berichten: 2213
Lid geworden op: 21 apr 2012, 14:50
Type Auto: e92 325i

pfff twijfelmuts....maar ben blij dat je de fiat 500 uit je hoofd hebt gezet we zijn weer een stapje verder nu nog 24 pag in dit topic en we eindigen vanzelf weer in een e9x :Klappen: wel leuke dikke e46 trouwens..ben een hele grote fan van dit model maar ben het wel met harold eens mocht je voor een e46 gaan pak dan een lkre m3..met een beetje zoeken vind je heus wel wat,iets wat niet afgetrapt is en ex liefhebber....daarintegen loop ik zelf (vraag me niet waarom ) ook vaak te kijken naar e46 m3's en valt het me op dat de auto's die mijn intresse wekken toch vaak nog tegen of over de 20 k aanlopen..ik zou dat er toch niet voor over hebben voor een auto van 9 a 10 jr oud is toch een klap geld mits een csl natuurlijk maar dat kun je vergeten...dus dan komt een leuke e9x wel weer heel erg dichtbij :wink:
If you want to be happy for a day,drink.
If you want to be happy for a year,marry.
If you want to be happy for a lifetime,drive a bmw.
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Zo, hoe leuk om weer ff te lezen. Ben inmiddels druk aan het vragen/mailen geslagen met de verkoper. Eerste eigenaar woont in NL en tweede eigenaar in Zeeland (ook bijna NL :mrgreen: ). Ik kan/mag contact met ze opnemen. Verder goeie reacties op mijn zeurvragen.

De prijs is hoog, te hoog. Zeker omdat deze nagenoeg onder particuliere condities wordt aangeboden (Trust Garantie is geen garantie, veel teveel haken en ogen aan). KM stand is echt, tenminste, zo komt het op mij over. De auto is op foto ook een plaatje, als dat live ook zo is dan vallen de stukjes samen. Carbon is idd ook echt, optie bij dit MTech pakket.
Dat kale (al is het relatief, want optisch wel veel opties en ook clima en xenon) is een minpunt, maar in hoeverre noodzaak? Ik heb liever een kale ( :shock: ) met weinig gebruik ( :shock: ) dan een volle uitgevoerde met meer dan 150tkm op de teller.

E92 is natuurlijk ook gaaf en dicht in de buurt qua prijs. Maar toch weer te opzichtig, ik zit laatste tijd in stealthmode qua verschijnen en dat bevalt goed. Veel sympathiekere reacties op mijn E30's dan destijds op de 335i. Dus dat blijf ik handhaven, voel me r prima bij namelijk.

Komende week bezoekje aan Zeeland brengen.
Fedde
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 2068
Lid geworden op: 01 aug 2011, 23:00
Type Auto: Superb

highperformance schreef:<uitgebreid verhaal>.....
Komende week bezoekje aan Zeeland brengen.
Kom je ook even bij Zwartepoorte binnen buurten? :ja:
Reinier
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6272
Lid geworden op: 20 sep 2010, 22:40
Type Auto: Citroën DS3 1.6 eHDi / F31 320iA HE
Locatie: Zuid Holland

Ziet er op het eerste oog goed uit. Alleen die voor bumpert hangt er niet netjes onder. Kijk maar eens goed naar de lijnen van de wielkasten. Bestuurderszijde loopt hij niet mooi door naar het voorscherm en bijrijderszijde heeft een veel te grote naad. Verder mis ik de koplampsproeiers,....of zit er geen xenon op? Als dit nu al zichtbaar is kan ik alleen zeggen..... nee, John dit is niet jou paardje :nee:
and now 'back on topic'.....

Afbeelding
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

@Reinier: echt oordelen kan ook alleen als je er naast staat. Dat moet ik ook echt doen voordat ik volledig enthousiast word. Sproeiers gaan pas vanaf 2007 (geloof ik, was ook mijn vraag aan de verkoper). Bumper heb ik niet gezien, ga ik zeker op letten. Thenx
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Heb ff gekeken naar die bumper op de foto's, ik denk dat het meevalt. Maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn natuurlijk. Beetje vuil tussen de naden, schaduw/zonlicht. Maar ga r zeker op letten als ik r naast sta. Bestuurderszijde zit idd iets naar achter, ms klein tikje met parkeren of zo. Zal opgelost moeten worden of onderdeel van de onderhandeling. :ja:
Reinier
BMWDriversforum Freak!
BMWDriversforum Freak!
Berichten: 6272
Lid geworden op: 20 sep 2010, 22:40
Type Auto: Citroën DS3 1.6 eHDi / F31 320iA HE
Locatie: Zuid Holland

highperformance schreef:Heb ff gekeken naar die bumper op de foto's, ik denk dat het meevalt. Maar dat kan ook gezichtsbedrog zijn natuurlijk. Beetje vuil tussen de naden, schaduw/zonlicht. Maar ga r zeker op letten als ik r naast sta. Bestuurderszijde zit idd iets naar achter, ms klein tikje met parkeren of zo. Zal opgelost moeten worden of onderdeel van de onderhandeling. :ja:
't is een eerste indruk John en die zijn vaak het beste en beslissend. Anyway, ga lekker kijken en doe je voordeel ermee. Het blijft natuurlijk een gebruikte auto :ja:
and now 'back on topic'.....

Afbeelding
Gebruikersavatar
Dejan
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16246
Lid geworden op: 08 jan 2011, 09:21

Review van deze auto door 320ciE46 :

http://www.bmw3seriesforum.com/viewtopi ... 86#p331087" onclick="window.open(this.href);return false;

Sommige punten zijn persoonlijke voorkeur, maar 6, 7 & 8 kunnen helpen in de beslissing:
1.) Automaat -> Ik wou een handbak
2.) Geen leren bekleding
3.) Geen navigatiesysteem met iPhone of Aux ingang
4.) Geen cruise control (met 1200km per maand wou ik dit er echt op hebben)
5.) Japans instructieboekje. Mijn Duits is niet perfect maar mijn Japans is nog minder.
6.) Service indicator stond op -3500km tijdens de proefrit (toch eng icm import uit een onbekend land)
7.) Stuur stond scheef tijdens het rechtdoor rijden. (draagarmen? rubbers? schade???)
8.) Deze 330Ci heeft Chrome Line raamlijsten. Origineel zijn de E46's met M-pakket met Shadow Line geleverd.

Buitenom dat, ik heb veel van de vorige eigenaar van mijn huidige 325Ci gehoord en gezien qua onderhoud en vind ik 15k per jaar wat geloofwaardiger dan een Japanse import met maar 4k per jaar.
Afbeelding

F30 330e (2016): viewtopic.php?f=66&t=20324 & E90N 318i (2010)
Past: F11 528i, E90 M3 (2010), F20 118i (2013), E92 330xD (2007), E46 318i (2005)
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Thenx m8. Had het ook gezien bij hem in zijn topic. Make sense. Idd iets om rekening mee te houden. Ik heb 3 opties, kijken wat sense maakt bij mij (tja, retorisch.... nog nooit sense gemaakt :mrgreen: ).
Plaats reactie

Terug naar “Te Koop op eBay, marktplaats en soortgelijken”