Wat zou een reeele vraagprijs zijn voor deze auto?

Heb je iets leuks gevonden op eBay, marktplaats of een andere site? Post het hier. (BMW gerelateerd)
Plaats reactie
Syfodias
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 629
Lid geworden op: 13 sep 2011, 20:45
Type Auto: F36 4-serie Gran Coupe
Locatie: Den Haag

valt ook op dat een heleboel verkopers niet eens weten waarover ze het hebben. Kan ook bijna niet anders maar een beetje werk eraan hebben is ook geen schande. Ik ben stiekem ook wel een beetje aan t lonken naar een andere auto en informeren bij bedrijven als ik iets leuks zie staan. Krijg biedingen op mijn auto tussen de 11.500 (!) en 20.500 op mijn auto. Ik begrijp dat het ook wel afhangt van wat je ervoor terug koopt maar deze bedragen liggen wel heel erg uit elkaar. Probleem voor de verkopers is dat mijn auto in deze uitvoering/opties niet even snel op bijv gaspedaal.nl te vergelijken is omdat er geen 2e te koop staat. Dan gaan ze hem vergelijken met een kaal model uit 2009/2010. Naar de bomvolle uitrusting wordt dan inderdaad niet gekeken.......
Laatst gewijzigd door Syfodias op 07 mei 2014, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.


Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Grappig. M'n vader kreeg een aantal maanden geleden een bod van €5000 voor de E90 bij inruil op een 130i. :Dubbel:
"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
tjerkpolle
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 25 okt 2010, 16:18

angel335 schreef:Top,benieuwd naar je opvolger :ja: <BR slick-uniqueid="860">In Veenendaal ?
ingeruild in Velp. Zeer correcte en nette afhandeling moet ik zeggen. Geeft een goed en tevreden gevoel.

Een mooie F11 terug gekocht met m-pakket en 20" bandjes :-)

Jammer alleen dat aan alle velgen stoeprandschade zit, als iemand nog een goed adres weet voor velgreparatie/spuiten dan hou ik me aanbevolen. Kost bij de dealer 200,- per velg, leek mij toch wat gortig.
jeep
Just getting started
Just getting started
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 dec 2013, 01:43
Type Auto: E93 335i '07
Locatie: aalsmeer

Dat hangt ervan af, wat voor soort velg. Indien gepolijst, kan dat wel wat kosten.(Al is 200 per stuk vrij prijzig) Daarom wil ik alleen gespoten velgen onder mijn auto. Die zijn makkelijker op te knappen.
angel335
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 4221
Lid geworden op: 03 feb 2011, 21:22
Locatie: prov. utrecht

Je kan offerte bij wheel trim in Nijkerk vragen( gaan de velgen van Ekris ook heen)
Of probeer profile tyre center Verkade in Zeist ,in de Rozenstraat ,vraag naar Ron Verkade,die doen dit ook netjes .

Succes met wachten en benieuwd naar de f11 :coolpics:
F10 535IX
peke
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 806
Lid geworden op: 24 jun 2013, 16:11
Type Auto: BMW 330d E90, BMW Z3 1.9
Locatie: Rondom Veenendaal/Ede/Wageningen

dudenl schreef:Mooie meningen :)


Mijn speurtocht naar een BMW uit 2008 heeft zeker wel aangetoond dat het aanbod juist NIET ruk is en dat er enorm veel te koop is.
Laat ik mijn uitspraak iets nuanceren: het aanbod in mijn prijsklasse was momenteel ruk.
Weinig aanbod en alles veel te duur voor hetgeen je krijgt ;)
De BMW is de Mercedes onder de auto's!!! ;)
dudenl
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2014, 22:37

peke schreef:
Laat ik mijn uitspraak iets nuanceren: het aanbod in mijn prijsklasse was momenteel ruk.
Weinig aanbod en alles veel te duur voor hetgeen je krijgt ;)
:ja:

:fylol:
tjerkpolle
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 25 okt 2010, 16:18

jeep schreef:Dat hangt ervan af, wat voor soort velg. Indien gepolijst, kan dat wel wat kosten.(Al is 200 per stuk vrij prijzig) Daarom wil ik alleen gespoten velgen onder mijn auto. Die zijn makkelijker op te knappen.

Het zijn dit soort velgen
http://www.dusseldorp.bmw.nl/sync/showr ... heels.html" onclick="window.open(this.href);return false;

gespoten dus.

Bedankt voor de tips!
jeep
Just getting started
Just getting started
Berichten: 78
Lid geworden op: 26 dec 2013, 01:43
Type Auto: E93 335i '07
Locatie: aalsmeer

Dan is 200 per velg héél prijzig. 006
Plaats reactie

Terug naar “Te Koop op eBay, marktplaats en soortgelijken”