Wat zou een reeele vraagprijs zijn voor deze auto?

Heb je iets leuks gevonden op eBay, marktplaats of een andere site? Post het hier. (BMW gerelateerd)
Thys
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 16597
Lid geworden op: 15 jan 2011, 11:39
Type Auto: F30 330d
Locatie: Fryslân

Dan moeten we ook alle opties weten :wink:

Dingen als xenon, leer, stoelverwarming, active front steering, hifi/harman kardon etc etc zijn toch wel waardeverhogend. :wink:


"He who shall be last, shall be sideways and smiling" - JC
peke
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 806
Lid geworden op: 24 jun 2013, 16:11
Type Auto: BMW 330d E90, BMW Z3 1.9
Locatie: Rondom Veenendaal/Ede/Wageningen

Thys schreef:Dan moeten we ook alle opties weten :wink:

Dingen als xenon, leer, stoelverwarming, active front steering, hifi/harman kardon etc etc zijn toch wel waardeverhogend. :wink:
-Xenon is niet waardeverhogend: enkel beter te verkopen
-leer is niet waardeverhogend: de ene wil leer, ander stof.
-active front steering, automaat, navi e.d. zijn zaken die echt de prijs omhoog drukken.
De BMW is de Mercedes onder de auto's!!! ;)
dudenl
Being a part of it
Being a part of it
Berichten: 135
Lid geworden op: 09 mar 2014, 22:37

Mooie bak, het is dat ik net voorzien ben :)
lucky
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1133
Lid geworden op: 24 mei 2010, 13:29
Type Auto: G80
Locatie: -Belgie

Sorry,maar ik blijf een prijs tussen 12500 en 15000 euro een zeer correcte prijs vinden (3ehands,143dkm,7jaar)

als men weet dat een E92/320d/2011 slechts 25000 euro noteerd met dito opties.
BbimmerR
Just getting started
Just getting started
Berichten: 29
Lid geworden op: 27 okt 2012, 00:51
Type Auto: BMW 320D E91

Ik heb 1,5 jaar geleden precies dezelfde auto gekocht voor 14.500,-. Ook M-pakket, lederen sportstoelen, navigatie, bluetooth, xenon, etc etc. Wel met 160K op de teller en uit eind 2006.

Eerlijk gezegd denk ik dat je er maximaal 14.000 a 14.500 voor kan vangen, dit alleen omdat deze wit is en mooie looks heeft.
tjerkpolle
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 25 okt 2010, 16:18

Bedankt voor jullie reakties, hij staat inmiddels te koop.
Ik heb echt goed onderzocht wat er zoal te koop is. Misschien zit ik wel te hoog, maar het is ook een vraagprijs en onderhandelen wil ik ook wel.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
320iCoupe
Getting the hang of it
Getting the hang of it
Berichten: 473
Lid geworden op: 01 mar 2013, 10:10
Type Auto: Bmw 320i E92 2008
Locatie: Zuid-Holland

tjerkpolle schreef:Bedankt voor jullie reakties, hij staat inmiddels te koop.
Ik heb echt goed onderzocht wat er zoal te koop is. Misschien zit ik wel te hoog, maar het is ook een vraagprijs en onderhandelen wil ik ook wel.

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel succes, 15-16K is haalbaar mits je de juiste koper hebt gevonden, een auto kenner weet wat die waard is, maar een bmw liefhebber geeft vaak meer uit omdat die met het oog ziet hoe er met de auto is omgegaan. :ja:

Waarom verkoop je de auto eigenlijk, wil je iets anders?
174 Pk uit een ongeblazen 2.0 liter motor, wat wil je nog meer?
tjerkpolle
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 25 okt 2010, 16:18

Ja wil wat anders, wel weer bmw natuurlijk!

Vind de F11 touring een mooie opvolger, uiteraard ook met :Mpower: pakket
peke
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 806
Lid geworden op: 24 jun 2013, 16:11
Type Auto: BMW 330d E90, BMW Z3 1.9
Locatie: Rondom Veenendaal/Ede/Wageningen

Laat ik nu een 320 zoeken 001
De BMW is de Mercedes onder de auto's!!! ;)
Gebruikersavatar
highperformance
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 9970
Lid geworden op: 24 jul 2011, 14:59
Type Auto: F30 330E
Locatie: Den Haag

Nette kar. En vraagprijs is de vraagprijs dat weet iedereen. Lekker geduld hebben tot de juiste koper komt en de prijs betaald welke deze waard is voor jullie beide.

Klein nadeel is dat die precies aan de "verkeerde" kant van de facelift zit. Dus CCC navi (ook business en niet pro) en uiterlijk. Maar de buitenzijde wordt goedgemaakt door broodnodige (bij pre LCI) M-pakket. Ziet er goed uit en succes met de verkoop.
peke
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 806
Lid geworden op: 24 jun 2013, 16:11
Type Auto: BMW 330d E90, BMW Z3 1.9
Locatie: Rondom Veenendaal/Ede/Wageningen

highperformance schreef:Nette kar. En vraagprijs is de vraagprijs dat weet iedereen. Lekker geduld hebben tot de juiste koper komt en de prijs betaald welke deze waard is voor jullie beide.

Klein nadeel is dat die precies aan de "verkeerde" kant van de facelift zit. Dus CCC navi (ook business en niet pro) en uiterlijk. Maar de buitenzijde wordt goedgemaakt door broodnodige (bij pre LCI) M-pakket. Ziet er goed uit en succes met de verkoop.
Met name de navi is zonde, en voor dit geld krijg je ook een lci. Wachten id op die liefhebber die het betaald. Ik heb je PM gestuurd, maar prijs is mij zo te hoog. Wel onwijs mooie wagen, dat wel!
De BMW is de Mercedes onder de auto's!!! ;)
tjerkpolle
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 25 okt 2010, 16:18

peke schreef:
highperformance schreef:Nette kar. En vraagprijs is de vraagprijs dat weet iedereen. Lekker geduld hebben tot de juiste koper komt en de prijs betaald welke deze waard is voor jullie beide.<BR slick-uniqueid="721"><BR slick-uniqueid="722">Klein nadeel is dat die precies aan de "verkeerde" kant van de facelift zit. Dus CCC navi (ook business en niet pro) en uiterlijk. Maar de buitenzijde wordt goedgemaakt door broodnodige (bij pre LCI) M-pakket. Ziet er goed uit en succes met de verkoop.
<BR slick-uniqueid="723"><BR slick-uniqueid="724">Met name de navi is zonde, en voor dit geld krijg je ook een lci. Wachten id op die liefhebber die het betaald. Ik heb je PM gestuurd, maar prijs is mij zo te hoog. Wel onwijs mooie wagen, dat wel!
Vind ik leuk :ja:
peke
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 806
Lid geworden op: 24 jun 2013, 16:11
Type Auto: BMW 330d E90, BMW Z3 1.9
Locatie: Rondom Veenendaal/Ede/Wageningen

tjerkpolle schreef:
peke schreef:
highperformance schreef:Nette kar. En vraagprijs is de vraagprijs dat weet iedereen. Lekker geduld hebben tot de juiste koper komt en de prijs betaald welke deze waard is voor jullie beide.<BR slick-uniqueid="721"><BR slick-uniqueid="722">Klein nadeel is dat die precies aan de "verkeerde" kant van de facelift zit. Dus CCC navi (ook business en niet pro) en uiterlijk. Maar de buitenzijde wordt goedgemaakt door broodnodige (bij pre LCI) M-pakket. Ziet er goed uit en succes met de verkoop.
<BR slick-uniqueid="723"><BR slick-uniqueid="724">Met name de navi is zonde, en voor dit geld krijg je ook een lci. Wachten id op die liefhebber die het betaald. Ik heb je PM gestuurd, maar prijs is mij zo te hoog. Wel onwijs mooie wagen, dat wel!
Vind ik leuk :ja:
Je al bedacht? :Dubbel:
De BMW is de Mercedes onder de auto's!!! ;)
tjerkpolle
Just getting started
Just getting started
Berichten: 61
Lid geworden op: 25 okt 2010, 16:18

De vraagprijs heb ik inmiddels bijgesteld naar 17.450,=
lucky
VIP Driver
VIP Driver
Berichten: 1133
Lid geworden op: 24 mei 2010, 13:29
Type Auto: G80
Locatie: -Belgie

Hopelijk moet u de prijs niet veel meer bijstellen naar beneden......... :ja:
Plaats reactie

Terug naar “Te Koop op eBay, marktplaats en soortgelijken”